سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر



با حضور اقوام مختلف ایرانی/
نمایشگاه صنایع دستی و اقوام ایرانی در خرمشهر افتتاح شد
خرمشهر – خبرگزاری مهر: نمایشگاه صنایع دستی و اقوام ایرانی با شرکت استان های سراسر کشور در نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد اروند (خرمشهر و آبادان) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه شامل تولیدات صنایع دستی اقوام مختلف ایرانی است که هر ساله در معرض بازدید عموم مردم گذاشته می شود.
 
برپایی چادرهای عشایر بختیاری، ترکمن، بلوچ و عرب و دیگر اقوام و اجرای برنامه های متنوع زیبایی خاصی به این نمایشگاه داده است.

همچنین همایش آسمان بچه ها نیز که امسال برای اولین بار در کشور برگزار می شود در کنار این نمایشگاه برگزار شد که مورد استقبال خوب مهمانان خارجی شرکت کننده در این همایش قرار گرفت و با بازدید خود از غرفه های صنایع دستی و اقوام ایرانی زیبایی و اتحاد و همدلی اقوام مختلف کشورمان را مشاهده کردند.

علی شلاح رئیس هیات امنای رسانه های عراق که در این نمایشگاه نیز حضور پیدا کرده بود با حضور در چادرهای نصب شده اقوام ایرانی مورد پذیرایی هم وطنان کشور قرار گرفت.

وی که در چادر برپا شده گروه میسان خوزستان حضور پیدا کرده بود، گفت: زیبایی ایران و تنوع اقوام و اتحاد و همدلی مردم این کشور را امروز با چشمان خود دیدم.

شلاح افزود: تصمیم داشتم بعد از همایش آسمان بچه ها به عراق بازگردم ولی با دیدن نمایشگاه صنایع دستی و اقوام ایرانی سفرم را به ایران به مدت چند روز تمدید کرده تا بتوانم از دیدن این نمایشگاه زیبا کمال استفاده را ببرم.


  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد