سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



با اعلام استانداری خوزستان صورت گرفت
تغییر ساعت کار اداره‌های خوزستان از 5 مهرماه

ساعت کار اداره‌های استان خوزستان از پنجم مهرماه تغییر یافت.

خبرگزاری فارس: تغییر ساعت کار اداره‌های خوزستان از 5 مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از استانداری خوزستان، ساعت آغاز و پایان کار اداره‌های استان خوزستان در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه هفت و 30 دقیقه تا 14 و 30 دقیقه و پنج‌شنبه‌ها تا 13 و 30 دقیقه تغییر یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان در همین ارتباط اظهار کرد: این تغییر ساعت با استناد به تصویب نامه شماره 89881 ت 34747 مورخ 28 اسفندماه سال 84 هیئت وزیران صورت گرفته است.

علی عماد افزود: ساعت حضور کارکنان بانک‌ها در محل کار هفت صبح و ساعت آغاز ارائه خدمات بانکی به مشتریان ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تعیین می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین ساعت آغاز و پایان کلاس‌های درس در اوقات صبح و بعد از ظهر با نظر مسئولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان تعیین می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان افزود: ساعت آغاز کار در شرکت‌هایی که مجاز به تعطیل در روز پنج‌شنبه هستند همانند سایر دستگاه‌های اجرایی استان و با رعایت ساعات کار مقرر در هفته خواهد بود.

عماد خاطر نشان کرد: ساعت آغاز و پایان کار در واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی، خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوط بر اساس شرایط کار از سوی دستگاه‌ها و مسئولان ذیربط تعیین و اعلان می‌شود.

به گفته وی، ساعت کار مشاغل سخت و زیان‌آور و سایر موارد قانونی کماکان به قوت خود باقی است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930703000327#sthash.Ex4rfkFM.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد