سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده



خبار ویژه و کوتاه
عکس‌های‌خانوادگی‌ مقام‌اجرایی در آلبوم‌جاسوس‌ها!/ مسکن‌مهر در انتظار طرح‌تحول نظام‌سلامت؟!
تردد تروریستها در عراق با گذرنامه ایرانى!/ ارزیابی مردم ازدولت در یک نظرسنجی
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
 
دستگیری فردی که با استخاره مشهور شد ... موضع پرجمعیت ترین کشور مسلمان نسبت به داعش ... تلاش برادر روحانی برای راه اندازی حزب ... آرزوی افسر اطلاعاتی عربستان برای رویارویی مستقیم با ایران ... زمزمه های تغییر معاون پارلمانی رئیس جمهور ...
عکس‌های‌خانوادگی‌ مقام‌اجرایی در آلبوم‌جاسوس‌ها!/ مسکن‌مهر در انتظار طرح‌تحول نظام‌سلامت؟!
سرویس سیاسی جهان نیوز ـ خبرنگاران جهان نیوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نیوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

عکس های خانوادگی یک مقام اجرایی در آلبوم جاسوس‌ها!

>
 به گزارش جهان، اخبار رسیده حاکی است، جاسوس هایی که اخیرا دستگیر شده اند، توانسته بودند با یکی از بستگان یک مقام اجرایی ارتباط تنگاتنگی برقرار کنند. پس از بازداشت جیسون رضاییان، خبرنگار ۳۸ ساله ایرانی- آمریکایی واشنگتن‌پست و ۳ نفر از همکاران وی مشخص شد این افراد به گونه ای توانسته اند با یکی از نزدیکان نسبی این مسؤول دولتی ارتباط برقرار کنند تا آنجا که به عکس های خانوادگی وی نیز دست یافته اند.

دستگیری فردی که با استخاره مشهور شد

به گزارش جهان، فردی که با استخاره گرفتن مشهور شده به دلیل برخی اتهامات از چند ماه قبل بازداشت شده است. از جمله اتهامات وی ادعای ارتباط با امام زمان(عج) و مرید و مراد بازی است. این فرد که با مخابرات قرارداد داشت، به ازای هر استخاره مبلغ ۱۵۰ تومان دریافت می کرد. مخابرات نیز جمعا ۳ میلیارد تومان پول به حساب وی واریز کرده است. 

داعش به طور گسترده به سوریه حمله می کند

>
 به گزارش جهان، آمریکا در حال تجهیز مجدد تروریست های داعش برای حمله گسترده به سوریه است. این در حالی است که آمریکا با برگزاری کنفرانس پاریس برای تشکیل ائتلاف ضد داعش تلاش کرد، و اکنون خود به تنهایی با حمله به سوریه برای اولین بار به طور مستقیم به خاک این کشور تجاوز کرد.

سرنوشت مسکن مهر در انتظار طرح تحول نظام سلامت؟!

خبرنگار جهان مطلع شد، یک مقام اقتصادی در دولت تا کنون دو نامه درباره نگران کننده بودن تأمین بودجه طرح نظام سلامت نگاشته است. وی در این نامه ها هشدار داده است که اگر این موضوع حل نشود سرنوشتی مشابه مسکن مهر در انتظار طرح تحول نظام سلامت خواهد بود.

کاهش مراجعه به شبکه هاى ماهواره اى

>
 به گزارش جهان، گزارش میدانى یک نهاد نشان مى دهد که با گسترش شبکه هاى تلویزیونی داخلی و بازپخش برخی از فیلم ها و سریال ها، حدود ۸ درصد از مراجعه مردم به شبکه هاى ماهواره اى خارج از کشور کاسته شده است.

موضع پرجمعیت ترین کشور مسلمان نسبت به داعش

اطلاعات دریافتی خبرنگار جهان از کشور اندونزی حاکی است برخی از افراد صاحب نفوذ در این کشور گروه تروریستی داعش را تندرو می دانند و این موضوع در افکار عمومی این کشور مطرح شده است. تحلیل این افراد این است که به وجود آمدن این گروه موجب شده است شیعیان و اهل سنت بیشتر به هم نزدیک شوند. همچنین امامان جمعه این کشور در شهرهای مختلف در خطبه های نماز جمعه صراحتا داعش را نقد و برای موفقیت مردم سوریه و عراق دعا کردند. اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان جهان است.

تلاش برادر روحانی برای راه اندازی حزب

به گزارش جهان، گفته می شود حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور، درصدد راه اندازی جبهه ای به نام «اعتدالیون» است. گفتنی است در دولت آقای هاشمی، حزب کارگزارن و در دولت آقای محمد خاتمی، حزب مشارکت توسط مقامات دولتی راه اندازی شد.

آرزوی افسر اطلاعاتی عربستان برای رویارویی مستقیم با ایران

>
 به گزارش جهان، یکى از افسران اطلاعاتى ارتش عربستان در خصوص حوادث اخیر عراق و منطقه خلیج فارس اظهار داشته است: «ما الان در حال جنگ با ایرانى ها و عواملشان در منطقه هستیم، حوادث منطقه جنگ موجودیت است، یا ما باید در قدرت بمانیم یا ایرانى ها و عواملشان و من آرزو دارم که روزى برسد که ما مستقیم با این ایرانی ها بجنگیم.»

وى در ادامه افزوده است: «من مأموریت هاى زیادى در امارات، بحرین، جزایر مورد مناقشه ایرانى و... انجام داده ام، من کارى ندارم که داعش چگونه فکر مى کند، الان موجودیت ما و کل خلیج فارس در خطر است و برخی کشورها مانند عمان و کویت حاضر نیستند این وضعیت را قبول کنند.»

این نیروی امنیتی در پاسخ به سؤالی در خصوص اقدام بعدى عربستان گفته است: «ایرانى ها به دلیل حوادث اخیر در مرز عراق، تمام تمرکز و حواسشان به سوى مرز عراق است، مطمئن باشید که ایران اول از شرق و بعد از غرب هدف قرار خواهد گرفت. بلوچستان ایران که مى توان آن را المجتمع الحاضن نامید، نیروهای ما به راحتى مى توانند به صورت مخفیانه حضور داشته باشند. ضربه اول از آن جا خواهد بود.»

تردد تروریست ها در عراق با گذرنامه ایرانى!

>
 به گزارش جهان، یک نهاد امنیتى عراق در گزارشى اعلام کرده است: «سرویس اطلاعاتى عربستان سعودى براى تسهیل تردد عناصر تروریست به عراق، اقدام به جعل گذرنامه و مدارک شناسایى ایرانى به نام عناصر تروریستى از کشورهاى افغانستان و پاکستان کرده است و با توجه به حساسیت کمتر نیروهاى امنیتى عراق به مترددین از ایران، این افراد را با پوشش هاى مختلف از مرز ایران به استان هاى جنوبى عراق اعزام مى کند. در اواخر سال ۱۳۹۲، پانزده تروریست افغانى ملبس به لباس روحانیت، از این طریق و توسط سرویس مذکور به استان هاى جنوبى عراق اعزام شده اند.»

زمزمه های تغییر معاون پارلمانی رئیس جمهور

>
 خبرنگار جهان مطلع شد که برخی مقامات اجرایی از عملکرد آقای مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، ابراز نارضایتی کرده اند و زمزمه های تغییر وی در داخل دولت بیشتر شده است. خبرنگار جهان در تلاش است تا به نام های جایگزین آقای انصاری دست یابد.

ارزیابی مردم از دولت در یک نظرسنجی

>
 به گزارش جهان، اخیرا یک نهاد دولتی اقدام به نظرسنجی در خصوص دولت کرده است. بخشی از اطلاعات این نظرسنجی به شرح زیر است:

+ میزان موفقیت دولت را چطور ارزیابی می کنید؟
۲۴ درصد(زیاد)، ۳۹ درصد(تا حدودی)، ۲۲ درصد(کم)

+ موفقیت دولت در چه حوزه ای بوده است؟
روابط خارجی ـ ۲۹ درصد، بیمه سلامت ـ ۲۱ درصد، کنترل تورم ـ ۸ درصد، رسیدگی به امور جوانان ـ ۱ درصد

+ کدام یک از وزیران را موفق می دانید؟
وزیر خارجه ـ ۲۱ درصد، وزیر بهداشت ـ ۱۷ درصد، وزیر آموزش و پرورش ـ ۶ درصد، وزیر ورزش و جوانان ـ ۵ درصد

+ علت عدم موفقیت دولت از نظر کسانی که دولت را ناموفق دانسته اند چیست؟
۳۰ درصد ـ مشکلات متراکم و زیاد از قبل، ۱۵ درصد ـ خلف وعده مسئولین، ۱۵ درصد ـ ضعف کارگزاران دولتی و پیری آنها، ۵ درصد ـ عملکرد دولت قبل

+ چقدر به موفقیت دولت امید دارید؟
۴۰ درصد (زیاد)، ۳۷ درصد (تا حدودی)، ۲۳ درصد (کم) در مجموع ۷۷ درصد امیدوارند.

+ میزان رضایت مردم از رابطه دولت با مردم؟
۴۶ درصد (ناراضی)، ۳۳ درصد (راضی)، ۲۵ درصد (مطلقا راضی)

+ مقایسه عملکرد دولت فعلی با دولت قبل؟
۴۲ درصد تغییر محسوس صورت نگرفته، ۳۹ درصد وضع بدتر شده است

+ سطح رضایت مندی در مورد حفظ احترام مردم توسط دولت؟
۴۰ درصد (فرق نکرده)، ۲۸ درصد (بهتر شده)، ۲۰ درصد بدتر شده است

وضع شما بهتر یا بدتر شده است؟
۴۳ درصد(نسبت به قبل عوض نشده)، ۳۲ درصد(بدتر شده)، ۱۸ درصد (بهترشده)

+ رابطه دولت با سایر قوا؟
۶۰ درصد (بهتر شده)، ۱۳ درصد تغییری نکرده است

+ وضعیت روابط خارجی با سایر کشورها؟
۵۰ درصد (بهتر شده)، ۳۰ درصد (تغییری نکرده)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد