سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان




رای اولین‌بار هفت تیرانداز خوزستانی به مرحله نهایی رقابت‌های آزاد کشور دعوت شدند.

 

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌-‌منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: ‌باتوجه به رکوردهایی که تیراندازان آقا و خانم استان در مراحل قبلی مسابقات آزاد کشور به ثبت رسانده بودند، فدراسیون از چهار تیرانداز آقا و سه تیرانداز خانم استان برای شرکت در مرحله نهایی دعوت کرد.

 

وی ادامه‌داد: ‌در بخش آقایان سجاد کلاه‌کج، سعید رحمتی، مرصاد داوودی و محمدرضا فل‌یوش ‌همگی در بخش تفنگ بادی و در بخش بانوان منور میزری و حسنا توتونچی در بخش تفنگ بادی و سپیده نوربخش در بخش تپانچه بادی در این مسابقات که 21 تا 23 مهرماه در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

 

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: پیش از این تیراندازان استان یا به مرحله نهایی مسابقات آزاد کشور نمی‌رسیدند یا یک نفر آن‌ها به این مرحله راه پیدا می‌کرد و برای اولین‌بار است که شاهد حضور هفت ‌خوزستانی در این مرحله هستیم که این نشان می‌دهد برنامه‌ریزی خوبی شده و این موضوع امید به آینده است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: تیراندازی استان نیز تمرینات خوبی داشته‌اند و روی آن‌ها کار شده تا توانستند به این مرحله برسند. در این مرحله نیز بهترین تیراندازان کشور با بالاترین رکوردها حضور دارند.




سرنوشت تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان برای باقی‌ماندن در لیگ برتر کشور به هفته پایانی کشیده شد.

 

عبدالله جهان‌نژادیان، مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ ـ‌ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: روز گذشته (جمعه) میزبان تیم کشت و صنعت مبارکه اصفهان بودیم و توانستیم در وقت‌های اضافه این تیم را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهیم.

 

وی ادامه‌داد: ‌باتوجه به قانون جدیدی که امسال در نظر گرفته شده است، هر تیمی که در وقت‌های اضافه به پیروزی برسد از سه امتیاز بازی به 2 امتیاز آن می‌رسد که باتوجه به این‌که ما در این بازی در وقت‌های اضافه حریف‌مان را بردیم، به دو امتیاز رسیدیم و باقی ماندن‌مان در لیگ برتر به هفته پایانی مسابقات کشیده شد.

 

مدیرعامل باشگاه جهان نژادیان آبادان گفت: ما می‌توانستیم در وقت‌های عادی مسابقه حریف‌مان را شکست دهیم ولی گل‌زن شش دانگ نداریم و نتوانستیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. در ابتدا از حریف عقب بودیم و به همین دلیل بازیکنان‌مان استرس داشتند و نتوانستند بازی همیشگی‌شان را ارایه دهند.

 

وی در ادامه خاطرنشان ‌کرد: در هفته پایانی مسابقات نیز جمعه این هفته به مصاف تیم یاران اصفهان می‌رویم. ما باید دراین بازی به پیروزی برسیم تا در لیگ برتر بمانیم. حریف تیم خوبی است و بازیکن ملی‌پوش نیز در اختیار دارد. امیدوارم در این دیدار از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم.





تیم ایذه الف در هفته نخست مسابقات لیگ موی‌تای نوجوانان خوزستان به قهرمانی رسید.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ اولین دوره این مسابقات چهاردهم شهریورماه با حضور تیم‌های ایذه الف و ب، شوشتر و اهواز در شهرستان ایذه برگزار شد.

 

در پایان هفته اول این پیکارها تیم ایذه الف به قهرمانی رسید، تیم شوشتر عنوان دوم را به دست آورد و تیم ایذه ب در رده سوم قرار گرفت.

 

این مسابقات در دو هفته برگزار می‌شود و هنوز مکان و زمان مسابقات در هفته دوم مشخص نشده است.




سرمربی تیم فوتسال ملی‌‌حفاری گفت: دبیری شانس آورد که بازی به تساوی کشیده شد، چرا که به نظرم ما باید این بازی را با اختلاف می‌بردیم.

 

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ -‌منطقه‌خوزستان-ـ اظهارکرد: بازیکنانم در این دیدار خوب بازی کردند و تمام تلاش‌‌شان را کردند. تا یک دقیقه پایان بازی هم با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش ‌بودیم ولی دبیری تغییر سیستم داد و درنهایت به گل تساوی رسید.

 

وی گفت: ‌ما تمرینی نداشتیم و اگر تمرین کرده بودیم به این راحتی نتیجه به مساوی کشیده نمی‌شد. به هرحال بازیکنانم باتوجه به شرایطی که داشتیم تمام تلاش خود را کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

 

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری خاطرنشان کرد: به نظرم دبیری شانس آورد که بازی به تساوی کشیده شد، چرا که به نظرم ما باید این بازی را با اختلاف می‌بردیم. به هر حال عدم برگزاری بازی تدارکاتی باعث شد که بازیکنانم به هارمونی کامل برای زدن ضربه نهایی نرسیده باشند.

 

وی افزود: ما پنج موقعیت تک‌ به تک را وارد دروازه حریف نکردیم. به نظرم اگر ما یکی، دو دیدار تدارکاتی داشتیم شرایط‌مان خیلی بهتر بود. متاسفانه تمرینات‌مان دیر آغاز شد و اکنون نیز از همه بدتر این است که فاصله بازی‌ها نزدیک به هم است که این موضوع باعث می‌شود نتوانیم تمرینات لازم را داشته باشیم.

 

ناظم‌الشریعه درباره دبیری تبریز، خاطرنشان‌کرد: این تیم از نظر مالی شرایط خوبی دارد و یک باشگاه حرفه‌ای است. این تیم بازیکنان بسیاری دارد و روز گذشته چند بازیکن مصدوم داشت ولی آن قدر بازیکن خوب و با تجربه دارد که این موضوع خیلی برای آن‌ها مهم نبود. به هرحال کفه ترازو یکسان نبود ولی تمام مجموعه تیم و مدیریت باشگاه تلاش خود را کردند.

 

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل مقاومت البرز، گفت: سه‌شنبه این هفته در اهواز به مصاف این تیم می‌رویم. مقاومت البرز در هفته نخست بازی نداشت که این یک نمره منفی برای ما است و باعث می‌شود نتوانیم نسبت به این تیم شناخت لازم را به دست آوردیم. فقط می‌دانم این تیم، جوان و دونده است و ما هم باید تلاش‌مان را کنیم.

 

به گزارش ایسنا، تیم ملی‌حفاری در هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور روز گذشته (جمعه) پذیرای دبیری تبریز بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.





مسابقات بدمینتون دختران خوزستان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -‌منطقه‌خوزستان- این رقابت‌ها سیزدهم شهریورماه با حضور تیم‌های انقلاب اهواز، نفت امیدیه و فولاد خوزستان در سالن انقلاب اهواز برگزار شد.

 

در رده‌ سنی نوجوانان، فریال فولادی از فولاد خوزستان قهرمان شد، فرزانه مرتضوی‌راد از نفت امیدیه در جایگاه دوم قرار گرفت و عنوان سوم مشترک به زهرا مویسا از نفت امیدیه و شیرین خمیسی از فولاد خوزستان رسید.

 

در رده‌ سنی جوانان نیز سرور بهمئی از نفت امیدیه در مکان نخست ایستاد، مریم عویدی از انقلاب اهواز دوم شد و مریم برون از انقلاب اهواز و الهه دهقانی از نفت امیدیه هر دو به صورت مشترک سوم شدند.






رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان گفت: ‌اماکن ورزشی این شهرستان نیاز به تعمیر و تجهیز دارند.

 

خیبر حسینوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ -منطقه‌خوزستان- درباره وضعیت ورزش این شهرستان، اظهارکرد: در حال حاضر ورزش مسجدسلیمان در سطح خوبی قرار دارد. چندین تیم این شهرستان در رشته‌های مختلف در مسابقات کشوری حضور دارند. در فوتبال نیز نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر کشور حضور دارد و تیم نفتون هم قهرمان لیگ استان شده و به لیگ دسته 3 کشور راه پیدا کرده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه رشته‌هایی در این شهرستان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و مقام داشته‌اند؟ گفت: فوتبال، کشتی، وزنه‌برداری، کاراته و گلف مسجدسلیمان در لیگ‌های مختلف کشوری حضور دارند و در تمام این رشته‌ها فعال هستیم.

 

حسینوند درباره‌ امکانات ورزشی با بیان این‌که امکانات اداره ورزش و جوانان این شهرستان بسیار کم و محدود است، عنوان‌کرد: این در حالی است که امکانات شرکت نفت بسیار خوب و البته مختص خود آن‌ها است. این امکانات فقط در اختیار خود آن‌ها قرار دارد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان درخصوص پروژه‌های ورزشی این شهرستان، اظهارکرد: در حال حاضر در این شهرستان فقط یک پروژه‌ی نیمه‌تمام وجود دارد که سالن ورزش‌های رزمی است و سایر پروژه‌ها تکمیل شنده‌اند و در حال استفاده هستند اما به تعمیر و تجهیز نیاز دارند، چرا که ساخت این پروژه‌ها قدیمی است.

 

وی در پایان درباره مشکلات اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، گفت: مهمترین مشکل این شهرستان کمبود اعتبارات مالی و تجهیزاتی مانند نبود کولر برای خوابگاه‌ها و غیره است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد