سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تصاویر زیبا از خودروهای مدرن



کیا سورنتو، مرد جاده

پرینت
ایمیل

چیزی به نمایشگاه خودروی پاریس و رونمایی از نسخه جدید و نسل سوم کیا سورنتو باقی نمانده است. خودرویی که پیش از این نسخه داخلی آن در کره جنوبی معرفی شده بود.

2015 Kia Sorento

2015 Kia Sorento


سورنتوی جدید بزرگ‌تر از نسل فعلی خواهد بود افزودن 80 میلی‌متر به طول، آن را جادارتر کرده است. ارتفاع سقف نیز 15 میلی‌متر پایین آمده است. سبک طراحی این خودرو کاملاً اروپایی است به‌جز چراغ‌های عقب که شباهت عجیبی به جیپ چروکی دارند.
2015 Kia Sorento

2015 Kia Sorento


درون کابین، با عایق‌بندی بهتر، ارتعاش و صدا تا 29 درصد کاهش یافته است. اصلاحات داخل کابین همراه با راحتی و آسایش بیشتری خواهد بود. طراحی کابین هم بهبود یافته است و در عین سادگی و پرهیز از شلوغی بی‌جا، جذاب و شیک می‌باشد. فرمان سه پره خودرو زیبایی خاصی دارد.
2015 Kia Sorento Interior

2015 Kia Sorento Interior


تأثیر دیدگاه اروپایی در طراحی این خودرو از آنجا نشأت می‌گیرد که استودیوی طراحی کیا در فرانکفورت، کار طراحی آن را انجام داده است.

پیشرانه‌هایی با قوای 170 تا 266 اسب بخار برای انجام وظیفه در قلب این خودرو آماده‌اند. در حال حاضر برای بازار کره جنوبی موتورهای 2.0 و 2.2 لیتری در نظر گرفته شده‌اند. برای بازار اروپا موتورهای حجیم‌تر 2.4 لیتری و برای آمریکا موتور شش سیلندر 3.3 لیتری هم انتخاب‌های ارجح‌تری خواهند بود.
2015 Kia Sorento

2015 Kia Sorento


شاسی سورنتوی جدید کاملاً تغییر یافته است. سیستم تعلیق کاملاً مستقل در چهار چرخ، فرمان الکتریکی دقیق و انبوهی از تکنولوژی‌های ایمنی و رفاهی در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. 
کیا برای این کراس اوور محبوب و پرفروش خود، لقب مرد جاده را برگزیده است. خودرویی که مجلل‌تر و با کیفیت‌تر از نسل فعلی به نظر می‌رسد و با چهره‌ای عضلانی‌تر و قدرتمندتر، جلب توجه بیشتری می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد