سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک حادثه



با خروج قطار باری از ریل
راه‌آهن تهران - جنوب مسدود شد

معاون فرماندار اندیمشک گفت: خروج قطار باری از ریل در ایستگاه شهبازان راه‌آهن زاگرس موجب مسدود شدن راه‌آهن تهران - جنوب شد.

خبرگزاری فارس: راه‌آهن تهران - جنوب مسدود شد

امیر حمزه‌بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: خروج یک واگن از قطار باری در تونل شماره 11 ایستگاه شهبازان در محدوده اداره کل راه‌آهن زاگرس موجب مسدود شدن خط راه‌آهن جنوب به تهران شده است.

وی افزود: این حادثه ظهر امروز اتفاق افتاد و با توجه به اینکه این واگن خالی از بار است امیدواریم که بتوانیم هرچه سریع‌تر خط را مجدداً بازگشایی کنیم.

معاون فرماندار اندیمشک عنوان کرد: نیروهای اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس برای رفع مشکل بسیج شده و تلاش این نیروها برای رفع مشکل و بازگشایی خط ادامه دارد.

حمزه‌بزرگی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مسیر مذکور کاملاً مسدود شده و تردد قطار از این محور تا بازگشایی کامل امکانپذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس در استان خوزستان دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابه‌جایی بار و مسافر در شمال خوزستان به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد ...


پس از 5 ساعت
مسیر راه‌آهن تهران ـ جنوب بازگشایی شد

معاون فرماندار اندیمشک گفت:‌ پس از پنج ساعت و با تلاش کارکنان اداره کل راه‌آهن زاگرس مسیر راه‌آهن تهران ـ جنوب بازگشایی شد.

خبرگزاری فارس: مسیر راه‌آهن تهران ـ جنوب بازگشایی شد

امیرحمزه بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد:‌ با تلاش کارکنان اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس و بعد از پنج ساعت، این خط ساعت 18 امروز بازگشایی شد و تردد قطارهای باری و مسافربری در آن آغاز شد.

وی افزود: خروج قطار باری از ریل در تونل 11 ایستگاه شهبازان باعث مسدود شدن این مسیر شده بود که کارکنان اداره کل راه‌آهن زاگرس توانستند قطار را از درون تونل 11 خارج و مسیر را مجدداً بازگشایی کنند.

معاون فرماندار اندیمشک اضافه کرد: با بازگشایی این مسیر تردد قطارها براساس برنامه زمان‌بندی تعیین شده و در ساعت مقرر حرکت خواهند کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس در استان خوزستان دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابه‌جایی بار و مسافر در شمال خوزستان به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930607000897#sthash.eolE87SW.dpuf



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد