سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



تیم خوزستان در رقابت های قهرمانی تیراندازی بانوان کشور شرکت می کند.

 

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 26 و 27 مردادماه در بخش های تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی قزوین برگزار می شود.

 وی بیان کرد: مریم خوش‌نظر، منور میزری و حسنی توتونچی در بخش تفنگ بادی و رزیتا نوروزی، الهه گل کور و اعتصامی فر در بخش تپانچه بادی از خوزستان با حریفان خود رقابت می کنند. فاطمه حسونی زاده نیز مربی و سرپرست تیم استان است. رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: بانوان استان برای شرکت در این مسابقات تمرینات خوب و منظمی داشته اند و احتمال این‌که مقام تیمی به دست آوریم، وجود دارد.




نفرات برتر رقابت های آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان معرفی شدند.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: این مسابقات 22 و 23 مردادماه در اهواز برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تنیسورهایی از اهواز، دزفول، رامهرمز، ایذه، خرمشهر، آبادان، امیدیه، شوشتر، بهبهان، شوش، ماهشهر و گتوند در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

 

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: در پایان این رقابت ها، حسام فاطمی زاده از خرمشهر قهرمان شد و

علیرضا بابادی وند و مبین قراچه هر دو از اهواز جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

وی کیفیت این مسابقات را عالی ارزیابی و عنوان کرد: رقابت های آزاد و دسته برتر کشور نیز 27 تا 29 مردادماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود که امیدوارم چند بازیکن از استان خوزستان در دسته برتر نونهالان کشور قرار بگیرند.




رقابت های قهرمانی سبک نان چوان ووشو خوزستان با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

 

جواد شایع زاده، مسوول سبک نان چوان هیات ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 24 مردادماه با حضور 11 تیم در شهرستان باوی برگزار شد.

 

وی درباره تیم های برتر این رقابت ها، گفت: پتروشیمی بندرامام قهرمان شد، بهبهان در جایگاه دوم قرار گرفت و مکان سوم به تیم باوی رسید.

 

مسوول سبک نان چوان هیات ووشو خوزستان با بیان این‌که مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، عنوان کرد: فقط امکانات و تجهیزات سالن شهرستان باوی پایین بود و سالن آن نیز از نظر سرمایشی مشکل داشت.




بانوی خوزستانی جایگاه سوم رقابت های قهرمانی اسکواش کشور را به خود اختصاص داد.

 

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 22 تا 24 مردادماه در رده‌های سنی زیر 15، 17 و 19 سال به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در رده سنی زیر 15 سال، مهرآیین صالحی، آیدا سبزیوند و رقیه بوسویط و در رده سنی زیر 19 سال نرگس خضری به عنوان نمایندگان استان در این مسابقات شرکت کرده بودند. خوزستان در رده سنی زیر 17 سال نماینده ای نداشت.


رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: در پایان این رقابت ها نرگس خضری در رده سنی زیر 19 سال مقام سوم را به دست آورد. در این رقابت ها ریحانه حبیب پور و مهسا رحیمی فر به ترتیب مربی و سرپرست تیم استان بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: خضری عملکرد خوب و رضایت بخشی داشت. اسکواش بازان اگر می خواهند این مقام ها را حفظ کنند باید بیشتر تمرین کنند چرا که حریفان آن‌ها پا به پای آن‌ها تمرین می کنند و نباید به این مقام ها بسنده کرد.





دیدار تیم‌های پخش و پالایش نفت آبادان و نفت و گاز گچساران از هفته اول رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور به دلیل عدم صدور مجوز وزارت نفت برای حضور نماینده استان در این مسابقات، لغو شد.

 

محمدهادی بیگ، مسوول سازمان لیگ واترپلو کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: هر دو تیم برای رقابت در هفته نخست آماده بودند و ما تیم داوری را هم آماده کرده بودیم ولی وزارت نفت مجوز حضور در این مسابقات را برای نماینده خوزستان صادر نکرد و این دیدار لغو شد.

 

وی بیان کرد: باشگاه پخش و پالایش نفت آبادان نیز به ما اعلام کرده است که چند روزی به آنها فرصت داده شود تا این مجوز را از وزارت نفت بگیرند.

 

مسوول سازمان لیگ واترپلو کشور گفت: به هر حال این موضوع در کمیته فنی و انضباطی فدراسیون در حال بررسی است و باید دید که چه نتیجه ای حاصل خواهد شد و در نهایت جواب درخواست این باشگاه داده می شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که امکان دارد با توجه به این موضوع این نماینده خوزستان از مسابقات کنار گذاشته شود؟ عنوان کرد: تیم آبادان برای حضور در این مسابقات آماده بود ولی به خاطر این موضوع نتوانست شرکت کند و ما هم منتظر هستیم تا ببینیم که می توانند مجوز حضور را بگیرند یا خیر.




برترین‌های مسابقات انتخابی تکواندو نونهالان خوزستان شناخته شدند.

 

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این مسابقات 24 مردادماه با حضور 196 تکواندوکار از 31 تیم استان در اهواز برگزار شد.

 

امیرعلی مهرابی فر، امید محمدی، شایان آغی، محمدمهدی امانی و دانیال دورقی به ترتیب از اهواز، خرمشهر، اندیمشک، دزفول، اهواز‏، مهرداد خسروی و مهدی شنانی هر دو از آبادان و نیما روزبهانی، مرتضی شنانی و علیرضا رحیمی به ترتیب از اهواز، آبادان و دزفول عنوان قهرمانی وزن های اول تا دهم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

 

نفرات برتر این مسابقات به رقابت های کشوری که پنجم و ششم شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.





ششمین دوره رقابت های قهرمانی اسکیت سرعت نوجوانان خوزستان در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

علی آریان‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات 24 مردادماه با حضور 36 ورزشکار خانم و 28 ورزشکار آقا به میزبانی شوش برگزار شد.

 

وی بیان کرد: اسکیت بازان شهرستان های اهواز‏، آبادان‏، شوش، ماهشهر، ایذه و بندرامام در ماده های 200، 300، 500 و 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند.

 

دبیر هیات اسکیت خوزستان درباره نفرات برتر بخش آقایان گفت: در ماده 200 متر عرفان ژوبین، آرسام بیک و محمدحسین بنی رشید به ترتیب از آبادان، اهواز و آبادان جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند. در ماده 300 متر سیاوش آذرنیا و آرسام بیک هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و فرزاد دلواری از آبادان مکان سوم را به خود اختصاص داد.

 

وی ادامه داد: در ماده 500 متر مبین سلامات، فرزاد دلواری و سجاد کردانی به ترتیب از اهواز، آبادان و اهواز در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند. در ماده 1000 متر نیز مبین سلامات و سیاوش آذرنیا هر دو از اهواز به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و دانیال آل‌کثیر از شوش در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

آریان نژاد درباره نتایج تیمی بخش آقایان خاطر نشان کرد: اهواز با 53 امتیاز قهرمان شد، آبادان با 30 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مکان سوم نیز به شوش با 7 امتیاز رسید.

 

وی در ادامه به نتایج بخش انفرادی بانوان اشاره کرد و گفت: در ماده 200 متر نگین شیخی، نگار رستگار و دریا رحیمی به ترتیب از اهواز، شوش و اهواز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. در ماده 300 متر نیز مبینا هدایت خواه و یاسمن کریمی پور هر دو از شوش به ترتیب اول و دوم شدند و شیرین شیشه‌گر از اهواز سوم شد.

 

دبیر هیات اسکیت خوزستان افزود: در ماده 500 متر نگار رستگار از شوش قهرمان شد و آلا عسکری مهر و عسل بهمئی هر دو از ماهشهر به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند. در ماده 1000 متر نیز نگین شیخی از اهواز در مکان نخست ایستاد و مبین هدایت خواه و یاسمن کریمی پور هر دو از شوش به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

وی درباره نتایج تیمی بخش بانوان خاطر نشان کرد: شوش با 81 امتیاز به قهرمانی رسید، اهواز با 59 امتیاز نایب‌قهرمان شد و جایگاه سوم به ماهشهر با 49 امتیاز اختصاص یافت.

 

آریان‌نژاد در پایان گفت: عملکرد در هر دو بخش آقایان و بانوان از نظر کمی و کیفی خوب بود. سال های گذشته نفرات کمتری در مسابقات شرکت می کردند ولی امسال نفرات بیشتری حضور داشتند. شهرستان هایی مانند ایذه، بندرامام و ماهشهر نیز برای اولین بار بود که در این مسابقات تیم داده بودند.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد