سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



قائم‌مقام باشگاه استقلال‌خوزستان درباره ادامه همکاری با "دیاکیته" دروازه‌بان این تیم که دچار بیماری خفیفی شده است، گفت: در آینده درباره او تصمیم می‌گیریم.

 علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: تست پزشکی دیاکیته، دروازه‌بان تیم تایید شده بود، کارت بازی او نیز صادر شد و در دو بازی هم روی نیمکت تیم بود و بازیکن ذخیره بود؛ بنابراین او هنوز عضو تیم ما است.

 وی بیان کرد: البته او دچار بیماری خفیفی شده است و در آینده درخصوص این بازیکن که در تیم بماند یا خیر، تصمیم‌گیری می‌کنیم.




هفت تیم از خوزستان در رقابت های پرس سینه با لوازم باشگاه های کشور به مصاف حریفان خود می روند.

 

محمدضیا حمیدی، دبیر کمیته پرس سینه با لوازم هیات بدنسازی و پروش اندام استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ‌اظهار کرد: این مسابقات 24 تا 27 مردادماه در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

 وی بیان کرد: ‌تیم های ناهیدیه دزفول، رکورد دزفول، رسالت اندیمشک هر کدام با دو تیم و ملی حفاری با یک تیم در این رقابت ها شرکت می کنند.

 دبیر کمیته پرس سینه با لوازم هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: آمادگی تیم های استان برای حضور در این مسابقات خوب است و همیشه در رقابت های کشوری عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم و صد درصد امسال هم به همین صورت است. در مسابقات استانی که برگزار کردیم، سه چهار رکود نیز توسط ورزشکاران استان زده شد.




تیم فولاد اکسین خوزستان جایگاه نخست رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان کشور را به خود اختصاص داد.

 

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه برداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: ‌این مسابقات از 18 تا 20 مردادماه به میزبانی قائم‌شهر برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها، تیم فولاد اکسین خوزستان با 535 امتیاز به قهرمانی رسید، اردبیل با 472 امتیاز دوم شد و جایگاه سوم به مازندران با 452 امتیاز رسید.

 

ریس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: خوزستان توانست با اقتدار قهرمان شد. عملکردمان عالی بود. امید نداشتیم که این جایگاه را به دست آوریم و تیمی که فکر می کردیم پنجم یا ششم شود، قهرمان شد.

 وی افزود: ما با حمایت کادر اجرایی و اسپانسری فولاد اکسین خوزستان توانستیم مقام اول این مسابقات را به دست آوریم.

 قریشی درخصوص نتایج نمایندگان خوزستان در این رقابت‌ها گفت: در وزن 56 کیلوگرم حسین دهقان با کسب مدال برنز مجموع و نقره دوضرب در مکان سوم ایستاد و در وزن 62 کیلوگرم محمدامین علی‌پور با کسب مدال طلای مجموع، نقره یکضرب و طلای دوضرب قهرمان شد.

وی ادامه داد: همچنین در وزن 77 کیلوگرم رحمان اورامه با کسب نقره مجموع، نقره یکضرب و طلای دوضرب نایب‌قهرمان شد. در دسته 94 کیلوگرم میلاد پوررشنو با کسب طلای مجموع، طلای یکضرب و طلای دوضرب قهرمان شد و در وزن 94+ کیلوگرم محمدرضا طیبی با کسب مدال برنز مجموع و نقره دوضرب، سوم شد.




رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ باشگاه های خوزستان برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ این مسابقات 24 مردادماه در سالن نامجو اهواز برگزار می شود.هفت یا هشت تیم از استان در رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ با لوازم و بدون لوازم باشگاه های استان شرکت می کنند. نفرات برتر این مسابقات به رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور که سوم تا ششم شهریورماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.





بانوان کونگ‌فوکار خوزستانی به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند.

 

نوشین کیانی، نایب رییس هیات کونگ فو استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این مسابقات 23 و 24 مرداد ماه در مشهد برگزار می شود. 

وی بیان کرد: آسیه خسروی، زهرا داراب پور، عاطفه عباسی، ماجده بریهی و سارا خرمی به ترتیب در اوزان 51-، 54-، 62-، 66- و 76- کیلوگرم در این مسابقات شرکت می کنند. زهره صیداوی نیز مربی تیم است. 

نایب ریس هیات کونگ فو استان با بیان این که آمادگی تیم استان نسبی است، گفت: کونگ فو استان مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است و باید دید که نمایندگان استان چه نتایجی به دست می آورند.




مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید بازیکنان‌مان متحد شده اند تا سه امتیاز بازی با نفت تهران را به دست آوریم.

 

سیداکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: پس از بازی با استقلال تهران تمرینات خوبی را دنبال کردیم. به هر حال وقتی تیمی علی رغم برتری و شایستگی، دقیقه 92 گل می خورد و بازنده می شود از نظر روحی دچار افت می شود ولی با صحبت هایی که ویسی طی چند روز گذشته با بازیکنان داشت، در حال حاضر آن‌ها از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: می خواهیم در دیدار با نفت تهران سه امتیاز بازی را به دست آوریم تا نتیجه دیدار گذشته را جبران کنیم. نفت تهران هم تقریبا استخوان‌بندی سال‌های گذشته خود را حفظ کرده است، تیم جوانی است و تا آخرین لحظه بازی انگیزه و اشتیاق خود را از دست نمی دهند. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و امیدواریم از موقعیت هایی که به دست می آوریم در طول بازی نهایت استفاده را ببریم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره جذب میثم بائو گفت: باتوجه به نیازمان بائو را جذب کردیم و البته با توجه به شرایطی که سازمان لیگ و فدراسیون گذاشته اند، باید دید چه زمانی می توانیم از او استفاده کنیم. قبلا اعلام شده بود بازیکنانی که دو هفته از دیدارها بگذرد و بازی نکنند، بازیکن آزاد محسوب می شوند ولی اکنون اعلام کرده اند که این موضوع شامل حال بازیکنان لیگ برتری نمی شود و می توان گفت این آیین‌نامه گنگ است. به هر حال باتوجه به این که بائو سال گذشته بازیکن لیگ برتر بوده است، گفته اند نمی تواند فعلا بازی کند و قطعا راهی نداریم و باید برای استفاده از او تا نیم‌فصل صبر کنیم. البته در حال صحبت در این زمینه هستیم و باید دید چه جواب قطعی‌ای به ما می دهند.

 وی همچنین درباره "دیاکیته" دروازه بان این تیم که دچار بیماری شده است، عنوان کرد: او باتوجه به بیماری که دچار آن شده است احتمال دارد از تیم ما جدا شود و قطعا اگر جدایی او حتمی شود به دنبال جذب گلر دیگری هستیم.

 پورموسوی در ادامه گفت: تیم ما مقابل استقلال تهران به مراتب نسبت به دیدار با گسترش فولاد از نظر هماهنگی، دوندگی، مالکیت توپ و فرصت های گلزنی عملکرد بهتری داشت. فکر می کنم بازیکنان‌مان در دیدار سوم‌مان هم نسبت به دو بازی گذشته بهتر باشند. به هر حال بازیکنان‌مان متحد شده‌اند تا سه امتیاز بازی با نفت تهران را کسب کنند تا روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. 

وی درباره از دست رفتن فرصت‌های سیف‌الهی در بازی با استقلال تهران خاطر نشان کرد: بازی در ورزشگاه آزادی، شرایط خاص خود را دارد. سیف‌الهی که در این دیدار دو سه موقعیت را از دست داد، در بازی با گسترش فولاد زننده تنها گل ما بود. او تجربه لازم را دارد و ان‌شاالله دیگر آن روز برایش تکرار نمی‌شود.




دوچرخه سوار خوزستانی مسیر اهواز ـ همدان را با هدف حمایت از مردم بی پناه غزه، رکاب می زند.

 

محمد علی چابک، رییس هیات دوچرخه سواری استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: فواد زبیدی از خوزستان قصد دارد با هدف حمایت از مردم بی پناه غزه، این مسیر را رکاب بزند. 

وی بیان کرد: زبیدی 26 مردادماه از اهواز کار خود را آغاز می کند و مسیرهای شوشتر، اندیمشک، پل زال خرم آباد، بروجرد و ملایر را طی می کند.  پایان کار او 31 مردادماه در همدان است.




مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ‌پیکان تیم با تکنیک و با کلاسی است، البته نقاط ضعفی هم دارد که از همین نقاط به آن ها ضربه می زنیم.

 

فرزاد حافظی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـمنطقه خوزستان ـ‌اظهار کرد: تیم‌مان از نظر روحی ـ روانی شرایط خیلی خوبی دارد و به تهران آمده ایم تا سه امتیاز بازی با پیکان را به دست آوریم. 

وی خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی برای این دیدار داشتیم و کارهای تاکتیکی مان را مرور کردیم و نقاط ضعف و قوت تیم پیکان را هم شناسایی و این تیم را آنالیز کرده ایم. ان‌شاالله فردا شاهد بازی خوبی از نفت مسجدسلیمان خواهیم بود. 

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارزیابی اش از تیم پیکان گفت:‌ پیکان تیم خوبی است و از مهره های بسیار خوبی بهره می برد. این تیم با نظم و منسجم است و از مربی بسیار خوبی بهره می برد. پیکان تیمی است که با تکنیک و با کلاس بازی می‌کند. البته نقاط ضعفی دارد که ما سعی می کنیم از همان نقاط به آن ها ضربه بزنیم. در وهله اول می خواهیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم و اگر هم نشد نتیجه تساوی در دستور کارمان است. 

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان تیم تان نسبت به بازی با پدیده تا چه اندازه تغییر کرده است؟ عنوان کرد:‌ تیم مان اصلا قابل قیاس با آن دیدار نیست. بازی با پدیده و نتیجه آن را فراموش کرده ایم. به هر حال از آن بازی درس گرفته ایم و فکر می کنم دیگر آن دیدار تکرار نمی شود. 

حافظی ادامه داد: بازی با پدیده عجیب بود و خودمان هم تاکنون متوجه نشده‌ایم که آن دیدار چگونه گذشت. ما تا دقیقه 26، 27 بازی خیلی خوب کار کردیم ولی هنگامی که گل اول را دریافت کردیم، شیرازه تیم‌مان از هم پاشید. البته کمی تیم مان جوان است و بازیکنان، کمی احساسی شدند. 

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، پنجشنبه 23 مردادماه از ساعت 19:25 میهمان پیکان تهران است.




ووشوکاران خوزستانی در رقابت های قهرمانی و انتخابی سبک نان چوان استان به مصاف یکدیگر می روند.

 

جواد شایع‌زاده، مسوول کمیته نان چوان هیات ووشو استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه، 24 مردادماه در شهرستان باوی برگزار می شود.

 وی با بیان این که این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، گفت: بیشتر شهرستان های استان برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می کنم حداقل 200 ووشوکار در آن شرکت کنند. مسوول کمیته نان چوان هیات ووشو خوزستان بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات در رقابت های کشوری که 29 و 30 مردادماه به میزبانی نهاوند همدان برگزار می شود، حضور پیدا خواهند کرد.

 وی با بیان این که پیشرفت خوبی در این سبک داشته ایم، گفت: نان چوان ووشو استان از قویترین سبک های ووشو خوزستان است و بیشتر شهرستان های استان در این سبک فعال هستند.




سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید اگر مصدومیت بختیار رحمانی بیش از 6 یا 7 ماه طول بکشد احتمال دارد این بازیکن از لیست باشگاه خارج شود چرا که مساله مهم، منافع باشگاه است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن تهران با تاکید بر اینکه یکی از دلایل حضور من در این باشگاه وجود بختیار رحمانی بود، اظهار کرد: یکی از دلایل انتخاب باشگاه فولاد توسط من بختیار رحمانی بود اما اگر مصدومیت این بازیکن 6 یا 7 ماه طول بکشد احتمال دارد که از لیست باشگاه خارج شود. آنچه در مورد بختیار قطعی است، آسیب دیدگی جدی اوست و ما پس از بررسی مرتبط با او بهترین تصمیم را برای باشگاه خواهیم گرفت. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر زمان حضور ایمان موسوی در باشگاه فولاد خوزستان و نیز تصمیم‌گیری مسوولان اهوازی درخصوص انتقال بازی‌های باشگاه فولاد به ورزشگاهی غیر از ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: درباره ایمان موسوی در انتظار تصمیم سازمان لیگ هستیم تا بدانیم چه موقع می‌توانیم این بازیکن را به جمع‌مان اضافه کنیم. در مورد ورزشگاه غدیر نیز این موضوع به من ارتباطی پیدا نمی کند، چرا که باید از مقامات مسوول در این خصوص سوال پرسید.

 سرمربی فولادخوزستان در ارتباط با بازی فردای تیمش با راه آهن تهران گفت: آنچه اهمیت دارد این است که بازیکنان‌مان بدون غرور کاذب از برد هفته قبل و با انگیزه کافی، در این دیدار حاضر شوند. 

اسکوچیچ افزود: هفته‌های قبل درگیر مساله مشهور کارت‌های معافیت سربازی بودیم و علاوه بر این چند مورد مصدومیت داشتیم که این موضوع باعث شد تعداد کادر بازیکنان‌مان کاهش یابد و همین نگرانی نیز در هفته‌های آتی وجود دارد.

 وی همچنین درخصوص جوان‌گرایی در تیم فوتبال فولادخوزستان خاطر نشان کرد: آنچه اهمیت دارد توانایی بازیکنان‌مان در اجرای تکالیفی است که کادر فنی به آن‌ها محول می‌کند، بنابراین از این موضوع ترسی نداریم.

 سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به نتایج خوبی که فصل قبل در تیم ملوان انزلی کسب کردید و نیز قهرمانی فولاد در فصل گذشته، در این فصل نیز به قهرمانی با این تیم فکر می‌کنید یا خیر؟ بیان کرد: من در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی‌کنم و تنها در فکر این موضوع هستیم که بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم، بنابراین درمورد بازی فردا نیز آنالیزها و تجزیه‌ تحلیل‌های لازم را انجام داده‌ایم و تمرکز خود را روی بازی با راه آهن گذاشته‌ایم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد