سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی



سیدشکرخدا موسوی، نماینده اهواز در مجلس:
خواننده های غیر بومی را با مصوبه همین شورای شهر دعوت می کنند و پول های پنجاه و شصت میلیونی پرداخت می کنند تا در ساحل کارون برنامه اجرا کنند در حالی که ما خودمان این همه خواننده و مداح بومی داریم / درهمین مدت چندین نفر به بنده مراجعه کرده و پیشنهاد مکانی دو برابر مکان دفتر فعلی را دادند و خواستند که این مکان را پس بدهیم تا منت شورای شهر با این ظرفیت و بینش پایین را نکشیم
سید شکر خدا موسوی در خصوص مصوبه شورای شهر اهواز جهت عدم تمدید قرارداد دفاتر نمایندگان مجلس و یا باز پس گرفتن آن دفاتر از نمایندگان گفت: اعضای شورای شهر به نمایندگان مجلس بی احترامی کردند و جواب این بی احترامی را باید بدهند ، اینکه مصوب کردند نمایندگان دفاترشان را باید پس دهند دلیلشان چیست؟  

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اهوازنوین خاطر نشان کرد: این دفاتر به صورت قانونی در اختیار ما گذاشته شده است، قائم مقام شورای شهر وقت ،این کار و انجام داده، درآن زمان در سراسر کشور شهرداری این کار را انجام می داد و ما در تمام شهرستان ها هم دفترداریم و فقط این اهواز نیست که به ما دفتر داده است. 

موسوی افزود: درهمین مدت چندین نفر به بنده مراجعه کرده و پیشنهاد مکانی دو برابر مکان دفتر فعلی را دادند و خواستند که این مکان را پس بدهیم تا منت شورای شهر با این ظرفیت و بینش پایین را نکشیم.

شکر خدا موسوی در پاسخ به گلایه برخی اعضای شورای شهر مبنی بر عدم تعامل نمایندگان با شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر هیچ وقت ما را به جلسه دعوت نکرده که ما حضور پیدا نکرده باشیم مگر می شود شما را در خصوص تعامل و همکاری دعوت نکنند بعد شکایت کنند که چرا نمایندگان با شورای شهر اهواز تعامل ندارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ازعدم توجه رئیس شورا به تماس های نمایندگان جهت دعوت به حضور در جلسات کاری شورا ابراز نارحتی کرد و افزود: در یازده ماه گذشته از شروع به کار اعضای شورا آنها اصلا ما را دعوت نکرده اند، بنده چندین بار با رئیس شورای شهر تماس گرفتم و صحبت کردم که ما را دعوت کنید تا ما درجلسات حضور پیدا کرده تا کمک حالتان باشیم ولی متاسفانه دریغ از یک دعوتنامه جهت حضور در جلسات شورا!

 وی افزود :به دلیل بی توجهی آنها نمایندگان اهواز به فرماندار اهواز متوسل شده و جلسه گرفتیم. نتیجه این جلسه این شد که فرماندار یک جلسه بگذارد و شورای شهر هم حضور پیدا کند و ما نمایندگان هم باشیم تا بتوانیم مشکلات شهر را مطرح کنیم.

موسوی عدم حضور اکثر اعضای شورای شهر اهواز در جلسه فرمانداری را بی احترامی به نمایندگان مجلس عنوان کرد و تصریح کرد: در آن جلسه مشترک که در فرمانداری برگزارشد ، فرماندار بود و اکثریت اعضای شورا باعدم حضور خود هم به فرماندار هم به نمایندگان مجلس بی احترامی کردند.

این نماینده مجلس این قبیل اقدامات شورا را نشان ناپختگی شورا عنوان کرد و گفت: برخی متاسفانه شهرداری رابه یک شرکت سهامی برای انتصابات خودشان تبدیل کرده اند ،البته همه ی اعضای شورا شهر اینگونه نیستند و آن دسته که به دنبال گرفتن خانه و دفاتر ماهستند این گونه می باشند .

 موسوی بازده عملکرد یک ساله شورای شهر اهواز را مثبت  ندانست و افزود: در این یازده ماه هیچ حرکت شاخصی که چشمگیر و گام موثری در جهت بهبود شهر توسط شورای شهر اهواز انجام نشده است.

 وی خاطر نشان کرد: خواننده های غیر بومی را با مصوبه همین شورای شهر دعوت می کنند و پول های پنجاه و شصت میلیونی پرداخت می کنند تا در ساحل کارون برنامه اجرا  کنند در حالی که ما خودمان این همه خواننده و مداح بومی داریم و از ظرفیت های آنها استفاده نمی کنند.

موسوی افزود: در آن جلسه ای که تنها شش نفر از بیست و یک نفر اعضای شورای شهر حضور داشتند ما موضوعات اینچنینی را مطرح کرده و به شدت انتقاد کردیم، اکنون شورای شهر از روی لجبازی این طرح را تصویب کرده و دلیل آن هم ، برخورد شدید ما بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد