سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار کارگری خوزستان



کارگران شهرداری به حق و حقوق خود می‌رسند؟ 
اجتماعی  12:9:50 1393/05/01
935-214-5 کد خبر
RSS :: پرینت

عضو شورای شهر اهواز گفت: اگر انتظار موفقیت در کار را داشته باشیم باید حق و حقوق کارگران شهرداری بر اساس قانون ادامه کار پرداخته شود تا انگیزه و بازدهی کار کارگران افزایش یابد.

 

حجت الاسلام کاظم سواری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: چندی پیش شاهد ایجاد مشکلاتی در شرکت‌های پیمانکار خدمات شهری در اهواز بودیم که با پیگیری‌هایی که انجام شد، کارگران به حق و حقوق خود رسیدند و مشکلات تا حدی رفع شد ولی بر آن شدیم که برای جلوگیری از وقفه در کارها و افزایش انگیزه کارگران نشست‌هایی با حضور شهردار، شهرداران مناطق، اعضای شورا و کارگران شهرداری داشته باشیم.

 

وی افزود: این اقدام برای اولین بار در شهرداری اهواز انجام شد و در مرحله نخست مشکلات کارگران فضای سبز و پسماند مورد پیگیری قرار گرفت. اولویت کار در این است که بتوانیم نیروهای خود را تقویت و توانمند کنیم زیرا اگر کارگران احساس کنند که مشکلات آنها پیگیری می‌شود و به حق و حقوق خود می‌رسند، بی‌شک با انگیزه بالاتری به کار خود در سطح شهر ادامه خواهند یافت. 

عضو شورای شهر اهواز گفت: لازم است مسئولان شهرداری نیز نسبت به حقوق و مشکلات کارگران و کارمندان خود دقت بیشتری داشته باشند. به همین منظور تشکیل کارگروه یا کمیته‌ای برای نظارت بر حقوق کارگران و کارمندان به شورا و شهرداری پیشنهاد شده است. 

سواری افزود: سعی می‌شود در این دروه حقوق کارگران به صورت قانونمند و بر اساس سیستم و ساز و کاری تعریف شده و مناسب پرداخت شود. همچینن چنانچه کارگری احساس کند که حقوقش تضعیف شده، باید پیگیری حقوق خود باشد ولی باید از طریق مجاری قانونی و ارتباط با اعضای شهر و مسئولان اقدام به این کار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد