سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان



قایقران خوزستانی نایب‌قهرمان کاپ تایلند شد
ورزشی  9:28:19 1393/04/30
934-21181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

قایقران خوزستانی موفق شد در بخش کایاک یک نفره، عنوان نایب قهرمانی مسابقات کاپ تایلند را به خود اختصاص دهد.

 

مرتضی کیانمنش که هم اکنون در اردوی تایلند به سر می‌برد، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در این اردو، دو روز پیش در رقابت هایی با عنوان کاپ تایلند شرکت کردم و توانستم در جایگاه دوم قرار بگیرم.

 

وی بیان کرد: مسابقات سختی بود و قرعه بدی به من خورد و این موضوع کارم را سخت کرد ولی توانستم به فینال برسم. در این مسابقات من نایب قهرمان شدم و هم‌تیمی‌ام قهرمان شد. باتوجه به این که فینال ایرانی بود، من خیلی آن را جدی نگرفتم و مهم این بود که درنهایت پرچم ایران بالا باشد. ما با اقتدار قهرمان شدیم.

 

این ملی‌پوش خوزستانی در ادامه درباره هدف آینده‌اش نیز گفت: تمام تمرکز من برای شرکت در مسابقات آسیایی اینچوان و کسب مدال آسیایی است که برای رسیدن به این مهم نیز بسیار تلاش می‌کنم.

 

وی خاطر نشان کرد: از 25 تیرماه برای برگزاری اردوی تدارکاتی به تایلند اعزام شده ایم و تا هشتم مردادماه نیز در این جا خواهیم بود. این اردو برای آمادگی بیشتر قایقرانان ایران جهت شرکت در مسابقات آسیایی اینچوآن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد