سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

رئیس هیئت دو و میدانی استان خوزستان:
نیکفر با پرتاب وزنه اولین سهمیه ورود بازی‌های آسیایی در دستان خوزستانی‌ها قرار داد

رئیس هیئت دو و میدانی استان خوزستان از کسب اولین سهمیه ورود به بازی‌های دو و میدانی آسیایی اینچوان توسط امیر نیکفر بازیکن خوزستانی در مسابقات باشگاه‌های کشور خبرداد.

خبرگزاری فارس: نیکفر با پرتاب وزنه اولین سهمیه ورود بازی‌های آسیایی در دستان خوزستانی‌ها قرار داد

عبدالصاحب خیشکاران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در مسابقات باشگاه‌های کشور که ششم تیرماه در تهران انجام شد، امیر نیکفر با پرتاب وزنه به 19 متر و55 سانت موفق شد نخستین سهمیه ورودی بازی‌های آسیایی را برای خوزستان به ارمغان بیاورد.

وی افزود: احمدرضا خنفری نیز در این مسابقات در 400 متر با مانع مقام اول را کسب کرد اما مجوز ورود به بازی‌های اینچوان آسیا را از آن خود نکرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه دو و میدانی کار از استان به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند که خودشان را برای حضور در مسابقات اینچوان کره جنوبی آماده کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان خوزستان گفت: سعید پویا در 400م‌تر، قاسم فریسات در 800 و 1500م‌تر در رده سنی بزرگسالان و اسماعیل موسوی در رده سنی جوانان در این اردو که از شنبه 14تیرماه به مدت یک ماه در بروجن استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است، حضور دارند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم از بین این سه نفر نیز استان خوزستان باز هم سهمیه حضور در رقابت‌های اینچوان را به دست آورد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930417000992#sthash.LVgjCzzL.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد