سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز



شهردار اهواز خبر داد
آغاز احداث بزرگترین پروژه تقاطع غیرهمسطح در اهواز

شهردار اهواز گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح جوادالأئمه به طول 580 متر و با اعتبار 20 میلیارد تومان یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در بخش تقاطع غیرهمسطح است.

خبرگزاری فارس: آغاز احداث بزرگترین پروژه تقاطع غیرهمسطح در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی یکشنبه‌ شب در  مراسم کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح جوادالأئمه اظهار داشت: هدف از ایجاد این پروژه روان‌سازی ترافیک شهر اهواز است که با این کار حدود 300 هزار ساعت صرفه‌جویی در وقت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر اهواز در حال پیشرفت است و در آینده با ترافیک بیشتری روبرو خواهد بود در سال جاری قصد داریم با حمایت شورای شهر اهواز شارع‌های اصلی شهر را توسعه دهیم و پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح دیگر را در این شهر انجام دهیم.

شهردار اهواز از اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح جوادالأئمه تا 15 ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در امتداد این پروژه پل شهید هاشمی و پل ولایت قرار می‌گیرد که قسمت شرق را به غرب وصل خواهد کرد.

موسوی تصریح کرد: از اوایل هفته آینده فاز نخست نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهر و به خصوص مناطق حاشیه‌نشین با 6 اکیپ با میزان 325 هزار متر مربع و 38 هزار تُن آسفالت شروع خواهد شد. همچنین دو اکیپ جداگانه کار لکه‌گیری تمام مناطق شهری را انجام خواهد داد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930416000012#sthash.OEctjZ7n.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد