سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



جماعتی: تمایل داشتم در فولاد بمانم/قسمت نبود به برزیل بروم
ورزشی  10:10:4 1393/03/26
933-18081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان پس از تمدید قرارداد با این تیم گفت: خودم را مدیون فولاد می‌دانم و دوست داشتم که امسال هم در خدمت این تیم باشم که به این صورت هم شد و قراردادم را تمدید کردم.

 

مهرداد جماعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره تمدید قراردادش با فولاد، اظهارکرد: من بچه خوزستان هستم و از کودکی هم تیم فولاد را دوست داشتم.

 

وی ادامه‌داد: من از ابتدا در فولاد رشد پیدا کردم و موفق هم بوده‌ام. فوتبالم را مدیون فولاد می دانم و دوست داشتم که امسال بازهم باتوجه به مدیریت خوب آقای دهکردی، در خدمت این تیم باشم و به همین دلیل برای ادامه همکاری در فصل آینده به باشگاه رفتم که به توافق هم رسیدیم و روز گذشته نیز قراردادم را تمدید کردم.

 

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که شما پیشنهادهایی از سایر تیم‌ها نیز داشتید، آیا به آن گزینه‌ها هم فکر کردید؟ گفت: من یک سال توافقی دیگر هم با فولاد داشتم. چند پیشنهاد خیلی خوب از تیم‌های دیگر نیز داشتم ولی خواست خودم این بود که ابتدا با باشگاه فولاد صحبت کنم و ببینم شرایط به چه صورت است. اولویت خودم با فولاد بود و خوشبختانه هم که روز گذشته با دهکردی صحبت کردم و به توافق نیز رسیدم.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظر شما فولاد در فصل جدید می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟ عنوان‌کرد: فکر می‌کنم 80، 90 درصد تیم سال گذشته‌مان را داریم، البته یکی دو نفر از بازیکنان‌مان از تیم جدا شدند و امیدوارم که باشگاه بتواند جایگزین خوبی برای آن‌ها داشته باشد. مطمئن هستیم که باتوجه به پتانسیل بازیکنان‌مان، می‌توانیم نتیجه بگیریم و از قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

 

جماعتی همچنین درباره حضور اسکوچیچ در فولاد گفت: روز گذشته او را در باشگاه دیدم. فردی با شخصیت، جوان و بسیار خوب است و فکر می‌کنم در فصل پیش‌رو بتوانیم با این مربی و تیم، مانند سال گذشته موفق شویم.

 

وی در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص عدم حضور در جام جهانی همراه با تیم‌ملی خاطرنشان‌کرد: به هر حال قسمت نبود و این نظر کی‌روش بود که من در این رقابت‌ها همراه با تیم‌ملی نباشم. من به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم و برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و دعا می‌کنم که تیم‌ملی بتواند موفق باشد.




مسابقات اسکیت ماراتن خوزستان برگزار می‌شود
ورزشی  13:13:55 1393/03/27
933-18981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

اسکیت‌بازان خوزستانی در مسابقات ماراتن 42 کیلومتر استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

الهه موالی‌زاده، رییس هیات اسکیت استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (30 خردادماه) به میزبانی ماهشهر برگزار می شود.

 وی با بیان این‌که اسکیت‌بازان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت: هر تیم شامل پنج اسکیت‌باز، یک مربی و یک سرپرست است.

 رییس هیات اسکیت خوزستان در ادامه بیان کرد: هدف ما این است که خوزستان در رقابت های کشوری حضور داشته باشد. ما امسال در اولین دوره مسابقات کشوری با توجه به کمبود بودجه ای که بود، نتوانستیم حضور پیدا کنیم.

 وی ادامه داد: خوزستان در ماراتن همیشه جزو تیم های برتر کشور بوده است و وضعیت استان در این رشته خوب است و می‌خواهیم با قدرت در مرحله بعدی رقابت های کشوری شرکت کنیم.




شرکت 2 ورزشکار خوزستانی در مسابقات پرورش‌اندام آسیا
ورزشی  13:6:22 1393/03/27
933-18881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دو ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام آسیا با حریفان خود رقابت می‌کنند.

 منصور خسرج، مسوول کمیته پرورش‌اندام هیات بدنسازی و پروش‌اندام اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این رقابت ها 30 و 31 خردادماه در سریلانکا برگزار می شود که رضا باقرزاده و علی رستمی از خوزستان نیز در آن شرکت می‌کنند. وی با بیان این‌که آمادگی هر دو ورزشکار خوزستانی بسیار خوب است، گفت: این دو بازیکن از امیدهای ایران برای کسب مدال طلا هستند و هر دو ورزشکار صد درصد آماده‌اند.




قاسم‌پور: هدف ایران برابر نیجریه گل نخوردن بود/از نظر قدرت و درگیری توانایی مقابله نداشتیم
ورزشی  12:46:36 1393/03/27
933-18781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

ملی‌پوش ایران در جام‌جهانی 1987 آرژانتین می‌گوید هدف ایران در دیدار با نیجریه بیشتر گل نخوردن و گرفتن یک امتیاز بود که در این راه موفق نیز بودیم.

 

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در ارزیابی‌اش از دیدار شب گذشته ایران – نیجریه اظهار کرد: نتیجه این بازی برای ما راضی‌کننده بود و به نظرم حتی می توانستیم تیم نیجریه را هر چند که یک تیم قدرتی، سرعتی و قوی بود، شکست دهیم.

 

وی بیان کرد: تیم نیجریه از ابتدا تا انتهای بازی ما را تحت فشار گذاشته بود ولی به نظرم بازیکنان ما و مربی تیم ملی یک بازی منطقی را در دستور کار خود قرار داده بودند. به هر حال ما از نظر قدرت و درگیری نمی توانستیم با نیجریه مقابله کنیم و سرعت بازیکنان نیجریه واقعا خوب بود.

 

این مربی خوزستانی خاطر نشان کرد: برنامه تیم‌ملی این بود که فضاهایی را که راه نفوذ تیم نیجریه برای رسیدن به گل وجود دارد را ببندد که این کار به خوبی انجام شد. به نظرم ما بیشتر به فکر گرفتن یک امتیاز بودیم تا این که به پیروزی فکر کنیم که اگر هدف این بود به نظرم موفق بوده ایم.

 

وی گفت: اگر هدف مان این بود که از گروه مان صعود کنیم، باید نیم نگاهی به دروازه نیجریه می کردیم. ما بیشتر به ضربات ایستگاهی دلخوش کرده بودیم که البته منطقی هم بود ولی در این ضربات هم موفق نبودیم اما در گرفتن یک امتیاز موفق بودیم.

 

قاسم‌پور عنوان کرد: تنها برنامه خاص ایران در این بازی این بود که گل نخورد. نیمه اول خیلی طبق آنچه فکر می کردیم، نبود و انتظار داشتیم که تیم‌ملی فوتبال بازی کند و من کار تاکتیکی‌ای که برای رسیدن به گل باشد از تیم‌ملی ندیدم ولی در نیمه دوم کمی بهتر بودیم و بازهم تاکید می‌کنم که هدف مان بیشتر گل نخوردن و گرفتن یک امتیاز بود که در این راه موفق بودیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهترین بازیکن ایران در این دیدار چه کسی بود؟ گفت: ما واقعا ستاره یا بازیکنی که خیلی به چشم بیاید، نداشتیم ولی در کل تیم مان در دوندگی طبق آماری که در حین بازی داده می‌شد، خوب بود و این نشان از بدنسازی قابل قبول ایران داشت که باعث شد مقابل تیمی که حرف اول را در قدرت و دوندگی می زند، تا پایان مسابقه کم نیاورد.

 

ملی‌پوش ایران در جام جهانی 1987 آرژانتین افزود: تا زمانی که گل نخورده ایم و موقعیت های زیادی به حریف نداده ایم، کار گروهی مان در دفاع خوب است ولی در حمله تا زمانی که گل نزدیم، کار گروهی مان خوب نبوده است یا این‌که نتوانسته‌ایم مهاجم‌مان را خوب تغذیه و حمایت کنیم و به نظر من این یک ضعف است.

 

وی در پاسخ به این سوال که چندان پیش‌بینی نمی‌شد که علیرضا حقیقی به عنوان گلر اول تیم انتخاب شود، نظر شما در این خصوص و عملکرد حقیقی چیست؟ خاطر نشان کرد: فشار چندانی روی حقیقی نیامد که بتوانیم درباره عملکردش چیزی بگوییم. به هر حال تنها کسی که می تواند درباره انتخاب بازیکن صحبت کند، خود مربی است و فکر می کنم خود کی‌روش اشراف بیشتری به نفرات تیم نسبت به ما که بیرون گود هستیم، داشت. مطمئنا هر مربی به بازیکنی که انتخاب می کند و کارش اعتقاد دارد.

 

قاسم‌پور درباره این‌که در این دیدار به نظر می رسید نیجریه چندان حریف خطرناکی نبود، عنوان کرد: تیم نیجریه آن تیم گذشته نیست ولی در هر صورت نیجریه تجربه، قدرت و سرعت داشت و با وجود این که آن نیجریه گذشته نبود، 90 دقیقه ما را تحت فشار قرار داد و توپ و میدان در اختیارش بود. به هر حال تیمی که به جام‌جهانی می آید، تیم دست و پا بسته ای نیست.

 

وی درباره تعویض دژاگه خاطر نشان کرد: بازهم این موضوع بستگی به تشخیص کی‌روش دارد و نمی توانیم بگوییم که چرا این بازیکن را بیرون آورد و نفر جایگزین را با چه هدفی وارد زمین کرد.

 

این مربی خوزستانی در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به عملکرد تیم‌ملی مقابل نیجریه می دهید؟ عنوان کرد: وقتی همه قبل از این بازی اذعان داشتند که اگر از این بازی یک امتیاز بگیریم خوب است، پس در نتیجه می توان نمره خوبی را به تیم ملی داد.

 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما تیم‌ملی می تواند در دو دیدار بعدی خود برابر آرژانتین و بوسنی عملکرد قابل قبولی داشته باشد؟ گفت: امیدوارم که این اتفاق بیفتد و حتی بهتر از این دیدار هم بازی کنیم. به هر حال در یک تورنمنت یک تیم باید بازی به بازی بهتر کار کند تا بتواند نتیجه بهتری کسب کند.

 



شرکت رکاب‌زنان خوزستانی در مسابقات جوانان کشور
ورزشی  15:29:12 1393/03/26
933-18481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رکاب‌زنان خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور به مصاف حریفان خود می روند.

 

محمدعلی چابک، سرپرست هیات دوچرخه سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 30 و 31 خردادماه در بخش های پیست و جاده به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

 

وی درباره نفرات اعزامی خوزستان به این رقابت ها گفت: رضا رشنو، حسین شبانی، دانیال منده و عرفان فرهانی، رکاب‌زنان استان هستند که در این رقابت ها شرکت می کنند.

 

سرپرست هیات دوچرخه سواری خوزستان درباره آمادگی تیم استان اظهار کرد: آمادگی دوچرخه سواران خوزستانی خوب است و من امیدوارم که آن‌ها با کسب چند مدال به استان برگردند.



برگزاری مسابقات بوکس نوجوانان اهواز
ورزشی  13:55:53 1393/03/26
933-18281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رقابت‌های قهرمانی بوکس نوجوانان باشگاه‌های اهواز برگزار خواهد شد.

 

بهمن کاظمی، رییس هیات بوکس استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، سی‌ام خردادماه با حضور 13 یا 14 باشگاه در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: طبق تقویم فدراسیون قرار بود مسابقات کشوری این رده سنی تیرماه برگزار شود که البته فکر می‌کنم قرار شده است که به پس از ماه مبارک رمضان موکول شود، ما هم احتمالا قهرمانی استان این رده سنی را هفته آینده برگزار کنیم تا اعضای تیم مشخص و بوکسورهای‌مان با آمادگی وارد مسابقات شوند.

 

رییس هیات بوکس خوزستان در ادامه گفت: نزدیک به سه سال است که پول نیست و واقعا کار در چنین شرایطی سخت است و خیلی به ما فشار وارد می‌شود ولی ما سعی خودمان را کرده‌ایم و نمی‌توانیم مسابقاتی برگزار کنیم،‌ چرا که بازیکنان‌مان دلسرد می‌شوند.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد