سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز


عضو شورای اسلامی شهر اهواز: 

رئیس شورا جلسه را خوب مدیریت نمی‌کند/ برخی اعضای شورا دنبال منافع شخصی هستند 
برخی افراد شورا رئیس را احاطه کرده‌اند و نمی گذارند وی کار خودش را درست انجام دهد و حصاری دور او ایجاد کرده اند 


* عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: دعواهای شخصی و اختلاف سلیقه ها عامل تشنجات شورا می باشد شهردار منطقه 3 می گوید بعضی از اعضای شورا که علیه او صحبت کرده اند خواسته های شخصی از او داشته اند و چون او زیر بار نرفته است تبدیل به یک دعوای شخصی شده است.

به گزارش آنی آنلاین* آذر زمانپور اظهار داشت: دعواهای شخصی و اختلاف سلیقه ها عامل تشنجات شورا می باشد شهردار منطقه 3 می گوید بعضی از اعضای شورا که علیه او صحبت کرده اند خواسته های شخصی از او داشته اند و چون او زیر بار نرفته است تبدیل به یک دعوای شخصی شده است.

 آذر زمانپور عضو شورای اسلامی شهر اهواز در گفت‌وگویی در خصوص بودجه 93 شهرداری اهواز اظهار داشت:در بودجه شهرداری آن چیزی که بیشتر به چشم می آید بودجه عمرانی است که چیزی حدود 76 درصد می باشد و 24 درصد بودجه های جاری و هزینه ایی در آن لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ پله اول رشد و آبادانی است تصریح کرد: باید نگاه خاص و ویژه ایی به توسعه فرهنگی و اجتماعی در شهر اهواز داشت اما متاسفانه مسائل فرهنگی و آموزشی که زیربنا هستند در بودجه شهرداری کمتر دیده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت:در شوراهای گذشته شهر اهواز هم به مسائل فرهنگی کمتر پرداخته شد با توجه به اینکه آسیب ها اجتماعی و فرهنگی در شهر ما زیاد و آزار دهنده هستند.

وی افزود:  یکی از عمده دلایل فرار مغزها از اهواز و استان همین فقر فرهنگی است که باید برای حل آن چاره اندیشی کرد و دوستان ما در کمیسیون فرهنگی شورای باید ابهامات و کم و کاستی های فرهنگ در بودجه شهرداری را روشن و حل کنند.

زمانپور در پاسخ به این پرسش که علت درگیری در سه جلسه اخیر شورا چه بوده است عنوان داشت: دعواهای شخصی و اختلاف سلیقه ها عامل تشنجات شورا می باشد شهردار منطقه 3 می گوید بعضی از اعضای شورا که علیه او صحبت کرده اند خواسته های شخصی از او داشته اند و چون او زیر بار نرفته است تبدیل به یک دعوای شخصی شده است.

وی اضافه کرد:الان سه هفته متوالی است شورای شهر درگیر شهرداری منطقه 3 اهواز است و از دیگر مناطق و مشکلات شهر غافل شده ایم ظاهرا این دوستان دنبال عوض کردن این شهردار و جایگزینی شخص مورد نظر خودشان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اظهار داشت:طبق قانون اعضای شورا نمی توانند به شهرداران مناطق امرو نهی کنند و یا تذکر بدهند بلکه می توانند از شهردار مرکزی پاسخ بخواهند

 آذر زمانپور تصریح کرد: رئیس شورا خیلی بهتر می توانست جلسات را اداره کند این روزها صحن شورا تبدیل به دعواهای شخصی شده است که  شان شورا و اعضای آن نیست

وی افزود:آنقدر جلسات شورا پر حاشیه است که اگر صداو سیما جلسات را پخش می کرد از برنامه 90 پر بیننده تر می شد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص رئیس شورای شهر گفت:بعضی از اعضای شورا  که بیشتر دنبال خواسته ها و منافع شخصی خود هستند رئیس شورا را احاطه کرده اند و نمی گذارند وی کار خودش را درست انجام دهد و حصاری دور او ایجاد کرده اند

وی در پایان تاکید کرد:رئیس شورا باید یک مدیریت قوی و قاطع داشته باشد تا بتواند 20 نفر با سلیقه متفاوت را مدیریت کند تا یک خروجی خوبی برای شهر داشته باشد






عضو شورای اسلامی شهر اهواز: 
بحث عدم کفایت رئیس شورای شهر اهواز مطرح است 
برخی از اعضای شورای شهر معتقدند که باید مدیریت شورای شهر اهواز تغییر کند. 

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اظهار داشت:بحثی که این روزها در در بین اعضای شورا مطرح است موضع عدم کفایت رئیس شوراست وی باید بداند که شورا متشکل از 21 نفر است و دست از تک روی ها بردارد.

به گزارش آنی آنلاین* سید محمد جواد رضوی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص با انتقاد از رئیس شورای شهر اهواز اظهار داشت:بحثی که این روزها در در بین اعضای شورا مطرح است موضوع عدم کفایت رئیس شورا است وی باید بداند که شورا متشکل از ۲۱ نفر است و دست از تک روی ها بردارد.

وی افزود: رئیس شورای شهر اهواز بیش از اینکه به دنبال ایفای حقوق مردم باشد طرف شهرداری را گرفته است البته اگر شهرداری کار درستی انجام دهد بی شک اعضای شورا هم تایید می کنند ولی هیچ مجموعه ای بی عیب و ایراد نیست و شورا باید مطالبات مردم را دنبال کند.

رضوی گفت: دو نظریه در بین منتقدین رئیس شورا که کم هم نیستند وجود دارد بعضی ها می گویند جلسه ای برگزار شود و ایرادات اقای علاسوند به وی انتقال داده شود تا اصلاح کند و بعضی دیگر معتقدند باید مدیریت شورا عوض شود.

وی در بخش دیگری از مصاحبه با اشاره به تغییر دسته بندی ها در شورای شهر گفت:از ابتدای شورا و در جریان انتخاب شهردار ،شورا به دو گروه ۱۴ و ۷ نفره تقسیم شد ولی امروز همان گروه ۱۴ نفره نیز دچار اختلاف شده اند و ۶ نفر از آن جدا شده اند.

رضوی ادامه داد:آن ۸ نفر باقی مانده هم دچار اختلاف نظر هستند و حالا عده ایی به دنبال یارگیری از دسته ها و گروه ها و تغییر آرایش دسته بندی ها در شورا هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در پایان تاکید کرد:اگر ایجاد این دسته بندی ها و گروه ها با هدف عمران و آبادی شهر باشد و جلساتی علمی و عمرانی بین خود و هم فکرانشان برگزار کنند که عیبی ندارد اما اگر به دنبال منافعی برای خود و دیگران باشند مشکل ساز است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد