سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور

 

نگاه حسرت بار نخل های سربه فلک کشیده کوی ملاشیه به کارون بی رمق  

اهواز-ایرنا- رییس شورای یاری کوی ملاشیه اهواز گفت: سال ها است نخل های سر به فلک کشیده کوی ملاشیه نگاهی حسرت باربه کارون دارند و در حالی که این منطقه در کناره این رودخانه کارون واقع شده مردم منطقه ملاشیه هنوز از آب آشامیدنی بهداشتی محروم هستند.

کد خبر: 80943879 | تاریخ خبر: 18/09/1392 - 23:56

عقیل صیاحی در هیجدهمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز(دوشنبه ) در محل این شورا دراهواز برگزار شد بیان داشت:من نماینده مردمی هستم که وعده های سوء مدیریت مدیران استان خوزستان رخسار آن ها را پریشان کرده است.

وی با بیان اینکه مردم کوی ملاشیه از آب شرب بهداشتی محروم هستند ،بیان داشت: این منطقه در کناره کارون قرار دارد اما از آب شرب محروم است ،حال باید از مسوولان پرسید علت افزایش قیمت آب بی کیفیت اهواز چیست؟!

رئیس شورای یاری کوی ملاشیه بیان داشت: مطمئناً هیچ کدام از مسوولان حاضر نخواهند بود که حتی یک جرعه از آبی را که در لوله های این منطقه جاری است ، بنوشند.

صیاحی با بیان اینکه جاده های ملاشیه تنها در دروان دفاع مقدس با ارزش بود بیان داشت: مدت ها است مردم این منطقه از تمامی امکانات رفاهی و حقوق شهروندی محروم هستند.

وی بیان داشت: نرخ بیکاری در منطقه ملاشیه زیر خط قرمز است ،و با وجود تمامی صنایع کلانی که در اطراف ملاشیه قراردارند همچنان نیروهای غیری بومی بر نیروهای بومی ترجیح داده می شود.

رییس شورای یاری کوی ملاشیه بیان داشت: شرکت های بزرگی مانند گروه ملی صنعتی فولاد ایران ،نورد لوله اهواز،شرکت صنعتی فولاد کاویان،لوله سازی خوزستان و چندین شرکت بزرگ صنعتی دیگر در این منطقه حضور دارند اما نرخ بیکاری در این منطقه بسیاری بالا است.

صیاحی با بیان اینکه مسوولان درد بیکاری و بی پولی مرد را لمس نکرده اند ، گفت: با وجود صنایع کلانی که در اطراف کوی ملاشیه قراردارد سوال مردم این منطقه از مسوولان این است که تا چه میزان وعده های مسوولان در بخش اشتغال محقق شده است.

وی افزود: یکی از مطالبات مردم این منطقه راه اندازی یک کلانتری برای تامین بیشتر امنیت است و این مسئله جزء خواسته های اصلی مردم منطقه ملاشیه است.

صیاحی با بیان اینکه این منطقه بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد گفت: این در حالی است که کوی ملاشیه فاقد امکات رفاهی و بهداشتی مانند بیمارستان ،ایستگاه آتش نشانی ،مرکز بهداشت ،فرهنگسرا،کتابخانه عمومی ،پارک محلی،مصلا،ناحیه مستقل خدمات شهری نیاز است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد