سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

تیم هندبال بانوان مینوشهر قهرمان مسابقات خوزستان شد 

خرمشهر- رییس اداره ورزش و جوانان مینوشهر از کسب قهرمانی تیم هندبال بانوان در سطح استان خوزستان مینوشهری خبر داد.

ˈعلی پورعوادˈ روز پنج شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم به عنوان نماینده استان خوزستان در نیمه دوم شهریور در شهرستان تبریز در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.وی اضافه کرد: اعزام تیم هندبال بانوان مینوشهری منوط به همکاری و حمایت مسوولان شهرستان خرمشهر به ویژه سازمان منطقه آزاد اروند می باشد.
پورعواد اظهار داشت: تیم هندبال بانوان مینو شهر با حداقل امکانات توانست در مسابقات قهرمانی استان خوزستان رتبه اول را از آن خود کند و در صورت حمایت از این تیم و می تواند در سطح کشور نیز جایگاه شایسته ای را از آن خود نماید.وی گفت:هم اکنون این تیم تمرینات آماده سازی خود را جهت شرکت در مسابقات کشوری زیر نظر خانم ˈبچاریˈ آغاز کرده است تا با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شود.

  

 

تیم فوتبال نوجوانان سپاهان ایذه به فینال لیگ خوزستان راه یافت 

اهواز- تیم فوتبال نوجوانان سپاهان ایذه با برتری در دوبازی رفت وبرگشت در مقابل تیم نوجوانان ولایت اهواز به فینال لیگ باشگاه های خوزستان راه یافت .

به گزارش خبرنگارایرنا دربازی برگشت این دو تیم که بعدازظهر چهارشنبه در زمین علوم پزشکی اهواز برگزار شد ،تیم فوتبال نوجوانان سپاهان ایذه موفق شد تیم ولایت اهوازرابا نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

تیم سپاهان ایذه در بازی رفت نیز توانسته بود ، دو بریک برنده شود ، به این ترتیب این تیم در بازی فینال با تیم فوتبال نوجوانان جنوب اهواز بازی خواهد کرد.

 


 

در مسابقات قهرمانی فوتسال صنایع پتروشیمی کشور/

تیم پتروشیمی بندر امام عنوان قهرمانی را کسب کرد 

آبادان - تیم پتروشیمی بندر امام در مسابقات صنایع پتروشیمی کشور با اقتدار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا در این مسابقات که به میزبانی ماهشهر برگزار شد هشت تیم از صنایع پتروشیمی کشور حضور داشتند.در دیدار نهایی این رقابت ها تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 4 بر 2 تیم پتروشیمی رازی را شکست داد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
در دیدار رده بندی نیز تیم پتروشیمی اراک به دیدار تیم پتروشیمی بجنورد رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی رسید و عنوان سومی مسابقات را از آن خود کرد.در پایان این مسابقات به تیم های برتر جوایزی از سوی امور ورزش صنایع پتروشیمی کشور اهدا شد.

 

 
استقلال خوزستان با 3 غایب به مصاف گسترش فولاد می‌رود 
 

در هفته هشتم لیگ برتر استقلال خوزستان با سه غایب به مصاف گسترش فولاد می‌رود.

خبرگزاری فارس: استقلال خوزستان با 3 غایب به مصاف گسترش فولاد می‌رود 

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس عصر امروز آغاز خواهد شد.در یکی از دیدارهای این هفته تیم استقلال صنعتی خوزستان از ساعت 18 به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.این دیدار به میزبانی گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.آبی‌پوشان خوزستانی در این دیدار سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.سهراب بختیاری‌زاده، فابیو کاروالیو و حسن ماوی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی امروز غایب خواهند بود.استقلال خوزستان در حال حاضر با هشت امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.
 
 
خوزستان نایب قهرمان رقابت‌های قایق بادی کشور شد 

رئیس هیئت قایقرانی استان خوزستان گفت: تیم منتخب خوزستان، نایب قهرمان مسابقات قهرمانی قایق بادی کشور شد.

خبرگزاری فارس: خوزستان نایب قهرمان رقابت‌های قایق بادی کشور شد 

خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوزستان، اظهار کرد: تیمی 10 نفره از خوزستان راهی مسابقات قهرمانی قایق بادی کشور شد که در ‌نهایت به مقام نایب قهرمانی دست یافت.وی ادامه داد: در این مسابقات تیم چهارمحال و بختیاری که میزبان بازی‌ها بود به مقام نخست دست یافت و کردستان نیز به مقام سوم رسید.رئیس هیئت قایقرانی استان خوزستان تصریح کرد: میزبان این مسابقات تیم چهارمحال و بختیاری بود که ضمن میزبانی مناسب از این شرایط استفاده کرد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها نیز شد.تهذیبی افزود: از خوزستان یک تیم 10 نفره متشکل از 6 بازیکن، دو مربی، یک سرپرست به همراه دبیر این هیئت به این مسابقات اعزام شدند.وی عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها 12 تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در یک رقابت سخت، استان خوزستان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

رئیس هیئت قایقرانی استان خوزستان خاطرنشان کرد: این اولین بار است که تیمی از خوزستان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و روی سکو می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد