سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

***بیانیه آمریکا علیه کاندیدای زاهدانرسانه های آمریکایی که در خبری عجیب یکی از کاندیدا های انتخابات مجلس نهم در زاهدان که از فرماندهان نظامی می باشد را قاچاقچی مواد مخدر و حامی طالبان معرفی کردند و درست چند روز پس از نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا ، در چارچوب قانون موسوم به «کینگ پین»، وی  را به عنوان قاچاقچی مواد مخدر معرفی کرد.
این نخستین باری است که قانون فوق علیه یک مقام رسمی ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. [قانون موسوم به «کینگ پین» مصوب سال 1999 است و بر اساس آن دولت آمریکا موظف به شناسایی و مسدود کردن دارایی‌های قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر شده است.]
با این گزارش غلط و مضحک میزان اطلاعات ادعایی رسانه های بیگانه بیش از پیش آشکار می گردد البته این شگرد رژیم استکباری آمریکا وزخم خورده از نظام اسلامی که تلاش می کند تا چهره نیروهای وفادار به نظام را با اتهامات واهی مخدوش نماید و یا به قول خود شان حساب های نداشته انها را مسدود نماید مسبوق به سابقه است.
*** برخی عادت کرده‌اند به دولت رای بفروشند احمد توکلی در برنامه رادیویی رادیو گفت‌وگو در پاسخ به سؤالی در مورد سؤال از رئیس‌جمهور گفت بخشی از نمایندگان مجلس به دولت رأی فروشی می‌کنند.
نماینده تهران در پاسخ به این سوال که چرا بعد از 11 بار تلاش نافرجام، سوال از رئیس‌جمهور در جریان اجرایی قرار خواهد گرفت، گفت: «در مجلسی که دولت مدام در حال یارگیری است و روش های صحیحی را اعمال نمی کند و برخی از نمایندگان عادت کرده اند که رای خود را به دولت بفروشند، این مشکل پدید می آید که امضای کافی جمع آوری نمی شود؛ ضمن اینکه برخی نمایندگان همچون بنده با محتوای سوال موافق و با نفس سوال کردن مخالف بودند.»
***حمله یک دانشجو با چاقو به استاد دانشگاه آزاد روز سه شنبه در حمله‌ای ناجوانمردانه، استاد خانم رشته جغرافیای دانشگاه آزاد اسلامی زابل توسط یک دانشجوی پسر مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
این حمله زمانی صورت گرفت که استاد در حال تدریس در کلاس بوده است که دانشجوی پسر از پشت سر با چاقو به این استاد خانم حمله و وی را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
این گزارش حاکی است، دانشجوی پسر مذکور بعد از این حادثه فرار می‌کند که توسط کارکنان و دانشجویان دانشگاه دستگیر و تحویل نیروی انتظامی می‌شود. ظاهرا برای وی حکم اخراج نیز صادر شده است.
گفته می‌شود دانشجوی مذکور و این استاد از ترم گذشته بر سر "نمره" مشکلاتی داشته‌اند و در روز حادثه دانشجوی مذکور بعد از درگیری لفظی با استاد، وی را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهد؛ اقدامی که تاکنون به این نحو سابقه نداشته است.

***احتمال اخراج رویانیان از پرسپولیسمصاحبه های سردار رویانیان، ممکن است کار دست او دهد. وی مصاحبه های تندی علیه مدیرعامل و باشگاه استقلال انجام داد و برد استقلال در جام حذفی مقابل پرسپولیس را به دوپینگ بازیکنان این تیم نسبت داد.
این مصاحبه ها دلخوری شدید مقامات ارشد وزارت ورزش را به همراه داشته به طوری که معاون حقوقی وزارتخانه و از نزدیکان وزیر، انتقادات تندی از رویانیان کرده است.
وی گفته که رویانیان با روزنامه هایی که دارد فضاسازی می کند.
مدیرعامل پرسپولیس البته طی چند روز گذشته درصدد دلجویی از استقلالی ها برآمده و حتی در مجمع نیز به سراغ فتح الله زاده رفت و با او روبوسی کرد اما از سئول خبر می رسد که احتمال جدایی رویانیان از پرسپولیس در پایان فصل وجود دارد.

***اوج تجاوز و جنایت در سرزمین یانکی هامجری شبکه آی تی ان از سرنوشت شوم مردی 63 ساله که در سال 1972 به یک دختر 8 ساله تجاوز کرده بود خبر داد و گفت: «"مورمون" در سال 1984 زمانی که برای دیدن خانواده اش در یک روز تعطیل از زندان مرخصی می گیرد، مادر خوانده خود را به هتلی می برد و به طرز فجیعی او را می کشد.»
بر اساس این خبر، "مورمون" نامادری اش را قطعه قطعه کرده و حتی انگشت های وی را جدا می کند و داخل توالت می ریزد. وی پس از قطعه قطعه کردن بدن نامادری خود، او را توسط کیسه های زباله به بیرون از هتل انتقال داده و در زباله دانی می اندازد؛

*** افزایش تاسف بار ازدواج دختران زیر 10 سال عضو انجمن دفاع از حقوق کودکان با اعلام هشدار نسبت به افزایش آمار ازدواج دختران زیر 10 سال در کشور گفت: در سال 88، 449 دختر زیر 10 سال در کل کشور ازدواج کرده‌اند که این رقم در سال گذشته به 716 مورد افزایش یافته است.
فرشید یزدانی با اعلام آمار ازدواج دختران زیر 15 سال در طول سال‌های 85 تا 88 تشریح کرد: در سال 85، 33هزار و 383 دختر زیر 15 سال ازدواج کرده‌اند که این رقم در سال 86 به 35هزار و 931 مورد، در سال 87 به 37 هزار و 996 مورد و در سال گذشته به 43 هزار و 459 مورد رسیده است.
به گفته وی، آمار ازدواج دختران زیر 15 سال در خلال این سال‌ها نسبت به آمار کل ازدواج‌ها افزایش 45 درصدی داشته است.

*** گزینه پیشنهادی برای چهره سیاسی سال شهید حسن تهرانی مقدم یکی از گزینه های پیشنهادی برای چهره سیاسی سال است.سردار حسن تهرانی مقدم، روز 21 آبانماه سال جاری به همراه جمع دیگری از همرزمان خود بر اثر سانحه انفجار در یکی از پادگان های سپاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم را به حق باید "پدر موشکی ایران" دانست که در سال 63 اولین پایه های تشکیل یگان موشکی سپاه پاسداران را بنا کرد و تا آخرین روز در گمنامی و اخلاص این مسیر را طوری ادامه داد تا ایران اسلامی بزرگترین قدرت موشکی در منطقه باشد.
***تجاوز جوان عربستانی به زائران خانه خدامنابع آگاه عربستانی از ربودن و سپس تجاوز به سه زائر غیر عربستانی توسط یک جوان سعودی خبر دادند. این جوان توسط نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شد.این منابع آگاه در ادامه افزودند: نیروهای امنیتی پس از بازداشت این جنایتکار او را فورا به مقامات قضایی تحویل دادند تا محاکمه شود.
دادگاه عالی مکه مکرمه که ریاست آن بر عهده قاضی“شیخ محمد بعیجان” بود این جوان را به پنج سال حبس و سه هزار ضربه شلاق محکوم کرد.گفته می شود این جنایتکار عربستانی که 22 سال سن دارد، این جنایت را در دوران حج سال گذشته مرتکب شده بود اما مراحل محاکمه وی تا به امسال طول کشید.این منابع آگاه همچنین گفتند: همسران این سه زن قربانی جزو کارکنان شرکت نفت عربستان “آرامکو” هستند. آنان هنگامیکه برای ادای مناسک حج به مکه مکرمه آمدند، در شرق مکه ربوده و مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

***ازدواج واقعاٌ عجیب و غریبدر پی ازدواج دختر 4 ساله با مردی 45 ساله در پاکستان 12 نفر دستگیر شدند.
گزارش پلیس، به نقل از خبرگزاری “فرانسه” حاکی است، به ازدواج درآوردن دختری 4 ساله به مردی 45 ساله در پاکستان منجر به دخالت پلیس و دستگیری 12 نفر از اقوام طرفین شد.
براساس این گزارش، این ازدواج قبیله ای در یکی از نقاط دور افتاده واقع در “درا اسماعیل خوان” پاکستان صورت گرفت که با رسیدن خبر آن به فعالان حقوق بشر ، پلیس از ماجرا آگاه و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.
12 نفر از اعضای قوم و خویش عروس و داماد به اتهام نادیده گرفتن قوانین منع ازدواج کودکان راهی بازداشتگاه شدند.این ازدواج جنبه تنبیهی دانست زیرا دایی کودک، عروس داستان با دختر برادر داماد فرار کرده بودند و اقوام دختر فراری برای جبران و بازگرداندن حیثیت و آبروی از دست رفته این ازدواج را ترتیب دادند.

***مهناز افشار،شراره رخام و لیندا کیانی پا به توپ می شوند

در دیداری خیرخواهانه تیم فوتسال بانوان هنرمندان و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف هم خواهند رفت.به گزارش خبرآنلاین؛در حمایت از کودکان بی سرپرست بانوان هنرمند ایران پا به توپ می شوند تا عواید آن نصیب این بچه ها شود.در این دیدار که در سالن فوتسال غدیر برگزار می شود برای تیم هنرمندان مهناز افشار، مریلا زارعی، فریبا کوثری،پگاه آهنگرانی،آزاده اخلاقی،الهام کردان،پرستو صالحی،لیندا کیانی،مهتاب ربطی،شراره رخام،مریم خدارحمی،الهام صفوی نژاد،نفیسه عابدزاده،الهام اصغری و لیلا برخورداری به میدان خواهند رفت.
این اتفاق در حالی خواهد افتاد که سرمربی این تیم نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی فوتبال است و هدایت تیم ملی فوتسال ایران را هم شهرزاد مظفر برعهده دارد.

***خود زنی مدیران شبکه های لس آنجلسی! مدیر شبکه او آی پی ان برای حل مشکلات و گذر از بحران شبکه های لس آنجلسی و با ارائه راه حلی گفت: «تنها راهی که می تواند باعث شود تا از این تلویزیون های 24 ساعته برنامه خوب اجرا شود این است که مدیران این شبکه ها برنامه ای را اجرا نکنند؛ یعنی اینکه بنده هیچ کاره باشم!»
مدیر این شبکه لس آنجلسی افزود: «ولی از آنجایی که ما در سیستم خودزنی و خرابکاری استاد هستیم به جای اینکه بگذاریم شما برنامه اجرا کنید خودمان اجرا می کنیم و مرتب خراب می کنیم!»
گفتنی است، بی محتوایی و عدم ارائه برنامه ی مفید از سوی شبکه های لس آنجلسی مدیران این شبکه ها را بر آن داشته است تا هر از گاهی در میان انبوه اعتراض تماس گیرندگان راهکاری را ارائه دهند. اما جالب اینجاست که افاضاتی که آنها برای برون رفت از بحران مطرح می کنند عملی نخواهد بود. شاهد این مدعا اظهارات صاحب یکی از شبکه های لس آنجلسی است که چندی پیش اعتراف کرد که مدیران این شبکه ها تنها برای کلاهبرداری از مردم و دختربازی تلویزیون تأسیس می کنند. حال آیا هیچ مدیری با این اهداف به خود اجازه می دهد که در شبکه اش برنامه ای را اجرا نکند؟!

 ***تغییر نام یک خیابان و واکنش وهابیون«عبدالعزیز خوجه» وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی دو روز پیش طی اظهاراتی نام خیابان «أبوبکر» در شهر "حائل" را تغییر داد و آن را «طارق عبدالحکیم» که یکی از آهنگ سازان سرشناس عربستان است، نامید.
این اقدام وزیر اطلاع رسانی عربستان با واکنش و خشم شدید وهابیون مواجه شد به گونه ای که حمله ای هماهنگ علیه وی در سایت های اجتماعی به ویژه سایت پر مخاطب تویتر مواجه شد.

***اتفاق عجیب انتخاباتینمایندگان ارومیه و اهواز که ابتدا توسط شورای نگهبان رد و سپس تایید شدند بیشترین آرای شهر خود را کسب کردند.یکی از این دو کاندیدا شریف حسینی نماینده اهواز است که صلاحیتش سه شنبه گذشته تایید شد و در انتخابات با کسب 210هزار رای به عنوان نماینده اول اهواز وارد بهارستان شد.نامزد دیگر، قاضی پور نماینده ارومیه است که صلاحیت وی نیز سه شنبه تایید شد و توانست با192 هزار و 903 رای نماینده اول ارومیه شود.

***فساد اخلاقی  و کلاهبرداری؛ هدف مدیران شبکه های لس آنجلسی ! مدیر شبکه دیدار در مورد اهداف مدیران شبکه های لس آنجلسی از راه اندازی تلویزیون های متنوع و رنگارنگ گفت: «این ها تلویزیون تأسیس می کنند تا از مردم پول بگیرند و مرسدس و خانه بخرند و پز بدهند و دختربازی کنند و پارتی برگزار کنند!»
مظاهری در بخش دیگری از صحبت هایش اتهام زنی های مدیران شبکه های لس آنجلسی به یکدیگر را به باد انتقاد گرفت و در این زمینه گفت: «این ها چیزی از خبرنگاری نمی دانند که اینگونه از هم بد می گویند. اینقدر افراد مزخرف و لات و چاقوکش و جیب بر و دروغگو و کلاهبردار مخصوصا در لس آنجلس هستند؛ ولی هیچ وقت نشنیدید که اسمی از کسی بیاورم و از شخصی بد بگویم، برای اینکه اسمشان را که بیاورم این ها معروف می شوند و این ها همین را هم می خواهند.»

*** بهشت خیانتکاران زناشوئیواشنگتن شهری است که در آن افراد صاحب نام فراوانی به فریب و خیانت به همسران شان متهم شده اند.
به نوشته دیلی نیوز؛ واشنگتن بهترین محل برای خیانت به خانواده است. محلی است که در آن افراد صاحب نامی چون بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا، الیوت اسپاتیزر (فرماندار نیویورک) و آنتونی دانیو به همسران خود خیانت کرده و در آنجا قرار ملاقات و روابط جنسی نامشروع شان را ترتیب می داده اند.
پایتخت آمریکا برای افرادی که تمایل به این روابط نامشروع دارند همیشه سرویس می دهد. واشنگتن دی سی برای چنین امور ضد اخلاقی نزدیک به 38000 شعبه و نزدیک به 13 میلیون پایگاه برای مشتریان در هر بخش دارد.
*** بستنی به اندازه هرویین اعتیاد آور است بستنی می تواند به اندازه مواد مخدر اعتیاد آور باشد. بر طبق این تحقیقات مغز زمانی که فرد کمی بستنی می خورد به همان اندازه خواهان بستنی بیشتر است که معتادان مواد مخدر مصرف می کنند.
گاهی برای افراد کنترل تعداد دفعاتی که بستنی در ظرفهایشان می ریزند خیلی دشوار است.
تحقیقات جدید نشان می دهد مغز زمانی که فرد کمی بستنی می خورد به همان اندازه خواهان بستنی بیشتر است که معتادان مواد مخدر مصرف می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد