سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وضعیت اسکواش خوزستان توسط رییس فدراسیون بررسی شد

عملکرد هیات اسکواش خوزستان در سه سال گذشته، در فدارسیوت مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان و به نقل از سایت فدراسیون اسکواش، آرش احمدی‌میرقائد، رییس هیات اسکواش استان روز گذشته (یکشنبه) با رییس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست احمدی از حمایت‌های کمرنگ اداره‌کل ورزش و جوانان از رشته اسکواش اظهار گلایه نمود و افزود: به دلیل اشتغال مربیان در سازمان‌ها و نهادها عملا از حیث نیروی انسانی کارآمد و علاقه‌مند در مضیقه قرار گرفته‌ایم.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های هیات در ابعاد استعدادیابی و همچنین آخرین وضعیت تیم‌های باشگاهی پالایشگاه نفت آبادان و مناطق نفت خیز جنوب ارائه کرد.

در این نشست رییس فدراسیون نیز با اعلام این‌که خوزستان همواره در سنوات گذشته غالبا در جمع شش هیات برتر جدول ارزیابی عملکرد کشوری جای داشته است، اظهارکرد: برای تحول در استان باید نیروسازی در صدر فعالیت‌های هیات قرار گیرد و با حضور مستمر و مراجعه به مراکز اقتصادی و شهرداری‌ها و دفاع از رشته‌های سه‌گانه بتوان مسولان را راغب نمود تا میزان توجه خود را به این رشته بیشتر کنند. فعالیت‌هایی در حد و اندازه‌های استانی چون خوزستان مورد انتظار است.

وی ادامه داد: رودربایستی‌ها کنار برود و چنان‌چه مربیان فقط اسمی در استان هستند و کوچکترین کاری در راستای توسعه و ترویج این ورزش ندارند، نیروهای تازه نفس، جدید و توانمند جایگزین شده و فدراسیون هم در ارتقا و رشد نفرات همراه با هیات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

همچنین مقرر شد رییس هیات خوزستان فردی را به عنوان این‌که امورات اجرایی را به وی بسپارد و توانایی جذب نیروهای منفک شده رشته را در خوزستان داشته باشد، معرفی کند و طی دو ماه نیز ارزیابی کلی خود را را از تحولات آتی در اسکواش خوزستان عرضه کند تا استان به جایی که حق آن در اسکواش است برسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد