سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مشکل بازنشستگی 341 نفر از کارکنان نیشکر هفت تپه حل شد

            دزفول - ایرنا - قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از حل مشکل بیمه بازنشستگان اسفندماه 95این شرکت خبر داد و گفت:شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه موفق شد تعداد 341 نفر از پرسنل شرکت را به افتخار بازنشستگی نایل کند.

سیامک افشار چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:
با تلاش مدیر عامل شرکت و مساعدت اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان سرانجام مشکل چهار درصد بازنشستگان این شرکت مرتفع شد.
وی افشار افزود: مسئله بیمه بازنشستگان یک موضوع مهم و بزرگ بود که نیازمند مساعدت ویژه مسئولان عالی رتبه استان داشت که خوشبختانه این مهم با همت و عنایت ویژه مسئولان استانی حل شد.
افشار در ادامه عنوان کرد: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در این مرحله موفق شد تعداد 341 نفر از پرسنل شرکت را به افتخار بازنشستگی نایل کند که با احتساب افراد بازنشسته قبلی این رقم به یکهزار نفر رسید که در نوع خود یک اقدام کم نظیر در بنگاه های تولیدی در سطح کشور است.
قائم مقام مدیر عامل شرکت نیشکر هقت تپه در پایان گفت: با رفع مشکل بیمه بازنشستگان، این شرکت آماده گام های بعدی برای رسیدن به ظرفیت 80 هزار تن شکر در سال جاری خواهد بود و با همت و همدلی کارگران و مهندسان این شرکت بار دیگر روزهای طلایی هفت تپه از راه می رسد.
کشت و صنعت هفت تپه ، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.
با واگذاری این شرکت به بخش خصوصی روند بازسازی ، توسعه و نیز راه اندازی کارخانه های جانبی از سوی بخش خصوصی آغاز شده و در دست اجراست.
حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی ، پیمانی ، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار می باشند.
شرکت نیشکر هفت تپه یکی از بزرگترین کارخانه های استان خوزستان بلکه کشور است که نقش مهمی در تولید ، اشتغال و کشاورزی منطقه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد