سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تشنج در جلسه کانون پیشکسوتان آبادان

/نشستی که منجر به انحلال تنها نماینده فوتبال ساحلی خوزستان در لیگ برتر شد

پس از مسائلی که در کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان برگزار شد، مدیر عامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان تصمیم به انحلال تیم فوتبال ساحلی این باشگاه گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس خوزستان از آبادان، در نشستی که شب گذشته در کانون پیشکسوتان آبادان برگزار شد، مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان به عنوان تنها نماینده استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی برای بررسی مشکلات این تیم در این جلسه حاضر شد.

این نشست که که در حضور رئیس هیات فوتبال آبادان نیز اداره می‌شد، سرانجام به تشنج کشیده شد، دو نفر از اعضای کانون در پاسخ به ایراد مشکلات باشگاه شهید جهان‌نژادیان، عنوان کردند که مشکلات این باشگاه ارتباطی به ما ندارد و وظایف ما در قبال رسیدگی به پیشکسوتان فوتبال است و نه فوتبال آبادان.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان در ارتباط با این اتفاق به خبرنگار فارس گفت: درجلسه کانون پیشکسوتان ابادان حضور داشتم و پیرامون مشکلات تیم فوتبال ساحلی مطالبی گفتم که انتظار حمایت داشتم اما آقایان گودرزی عضو هیات مدیره کانون پیشکسوتان و مدیر عامل اسبق صنعت نفت و رضا کاملی مسئول روابط عمومی کانون اشاره کردند که مشکلات باشگاه‌داران و فوتبال ساحلی به کانون ارتباط ندارد.

وی ادامه داد: پس از گذشت دقایقی از جلسه، مسؤول روابط عمومی کانون به حاضران اشاره کرد که رئیس هیات فوتبال آبادان به نشست دعوت شده و اگر شخصی سوالی دارد ایشان جوابگو خواهد بود، در این زمان برخی از پیشکسوتان مشکلاتی را گفتند و برخی نیز مثل اقایان شاه‌غریب و بشاگردی و بزمه سوال اصولی پرسیده و از ریس اداره ورزش و جوانان آبادان سوال فنی کرده که شما چه برنامه‌ای برای فوتبال دارید و برخی دیگر مثل سعید سلامات سوال نکردند با توجه به گلایه‌هایی که داشتند، حرمت را نگه داشتند.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان تصریح کرد: اما مسؤول روابط عمومی کانون گویی فضا را برای اعتراض مکرر یکی از اعضای حاضر باز گذاشته بود و هیچ‌گونه تذکری به وی داده نشد، اما ما تا صحبت می‌کردیم  تذکر می‌گرفتیم.

جهان‌نژادیان با اشاره به گریستن رئیس هیات فوتبال آبادان در این جلسه بابت صحبت‌های نسنجیده یکی از اعضا، عنوان کرد: تا جایی که از نزدیک شاهد خدمات شاملی بوده‌ام، از  مسئول روابط عمومی کانون پیشکسوتان گلایه کردم که  به‌جای حضور در مسابقات باشگاه‌ها چرا اقا رئیس هیات را دعوت کردید و به عنوان سیبل قرار داده‌اید.

وی یادآور شد: در این زمان بود که مسئول روابط عمومی کانون پیشکسوتان با سرعت فراوان به‌طرف اینجانب حمله‌ور شد و علیرغم حضور بزرگان در این مجلس، بنده را مورد ضرب و شتم قرار داد که با این وجود بعد از وساطت بزرگان گذشت کردم، اما خارج از کانون نامبرده در حضور برخی اعضا و حاضران، مجددا من را تهدید کرد.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان در ادامه گفت: ظاهرا برخی اعضای کانون از کمک‌های ناچیز صورت گرفته به تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی آبادان ناراحت بودند، نخست اینکه به تیم من هیچ کمکی نشده است و رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان صراحتا اعلام  کرد که در فصل گذشته تنها هزینه چند سفر این تیم تقبل شده است، دوم اینکه چرا این آقایان زمانی که به تیم‌هایی همچون نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان کمک شد ناراحت نشدند؟

جهان‌نژادیان تصریح کرد: 10 سال است که شخصا هزینه‌های سرسام آور این تیم لیگ برتری را پرداخت می‌کنم و به هر دری زدم تا تنها نماینده استان خوزستان را در لیگ حفظ کنم، اما حالا متوجه می‌شوم که همین آقایان بودند که نزد فرماندار و سازمان منطقه آزاد و شورای شهر و سایر مسئولان می‌رفتند و مانع از کمک به تیم فوتبال ساحلی می‌شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت بنده از کلیه فعالیت‌های ورزشی پس از گذشت پانزده سال تیم‌داری انصراف داده و

انحلال تیم فوتبال ساحلی را اعلام می‌دارم تا آقایان مورد اشاره، پاسخگوی هواداران فوتبال ساحلی و زمین‌های چمن و مدارس فوتبال باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شهری که فوتبالش به قدمت بالا و افتخارات بی‌اندازه خود می‌بالد، شایسته نیست در نشست پیشکسوتانی که وارث این قدمت هستند چنین اتفاقاتی رخ دهد.

در خصوص مشکلات تیم فوتبال شهید جهان‌نژادیان نیز بارها در سرویس ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان اخبار و گزارش‌هایی منتشر شد که این تیم تنها در چند برهه از زمان مورد حمایت حداقلی قرار گرفت و خود را در لیگ برتر حفظ کرد.

همچنین کانون پیشکسوتان آبادان دارای حرمت و عزت خاصی نزد اهالی فوتبال در کشور است و صلاح نیست این‌گونه مسائل در محافل دیگری باز شده و به آم دامن‌ زده شود.

بدون شک تشنج‌های ایجاد شده در این نشست حاصل دلسوزی و دغدغه‌های اهالی فوتبال بوده است و پس از آن دو طرف نسبت به مسائلی که در این نشست صورت گرفته ناراحت هستند.

امید که به تعامل و حس مسؤولیت پذیری تمامی اقشار در ورزش، مشکلات بی‌شمار رشته‌ها از جمله فوتبال افول کرده و در راستای بهبود اوضاع فوتبال و سایر رشته‌ها گام‌های بهتری برداشته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد