سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تلاش کریمی برای آرام کردن فضای ملتهب نفتی‌ها

خبرگزاری فارس: تلاش کریمی برای آرام کردن فضای ملتهب نفتی‌ها

در چند روز گذشته سرمربی جدید نفتی‌ها سعی کرده فضای ملتهب حاکم بر این باشگاه را با مصاحبه‌های متعدد با رسانه‌ها آرام کند و به هواداران پرشور آبادانی اطمینان دهد که این تیم در پایان فصل سقوط نخواهد کرد.

به گزارش حبرگزاری فارس از آبادان، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان، پیگیری شد.

در این تمرین امام‌جمعه آبادان برای دقایقی در جمع طلایی‌پوشان حضور یافت و پیرامون مسائل مختلف این باشگاه و علاقه مردم آبادان به این تیم با بازیکنان و کادر فنی این تیم سخن گفت.

همچنین قرارداد بازیکن کلمبیایی نفتی‌ها که به دلیل کیفیت پایین وی، مورد اعتراض هواداران این تیم آبادانی قرار گرفته بود، با این باشگاه فسخ شد تا فیروز کریمی برای نیم فصل دوم، یک جای خالی دیگر را برای تقویت تیمش در اختیار داشته باشد.

این در حالی‌ست که دیگر بازیکن خارجی نفتی‌ها، رشید البی مدافع اهل کشور نیجریه است که پیش از این در لیست خروجی‌های تیم نفت آبادان قرار داشت اما با رفتن دست‌نشان از این تیم، با نظر فیروز کریمی در جمع نفتی‌ها ماندنی شد و سرمربی جدید صنعت‌نفت به این بازیکن 30 ساله فرصت داده است تا در نیم‌فصل دوم توانایی خودش را نشان دهد.

در چند روز گذشته نیز، سرمربی نفتی‌ها سعی کرده فضای ملتهب حاکم بر این باشگاه را با مصاحبه‌های متعدد با رسانه‌ها آرام کند و به هواداران پرشور آبادانی اطمینان دهد که این تیم در پایان فصل نه تنها سقوط نخواهد کرد، بلکه جایگاه مناسبی را نیز در اختیار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال کشور، با کسب 16 امتیاز از 15 بازی خود در مکان یازدهم جدول قرار گرفته است.

این تیم در هفته نخست نیم فصل دوم و پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، عصر چهارشنبه هفته جاری از ساعت 15 میزبان صبای قم خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد