سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مالباختگان یک شرکت سرمایه گذاری در دزفول همچنان در پی طلب خود

دزفول - ایرنا - تعدادی از مالباختگان یک شرکت سرمایه گذاری در اعتراض به آنچه که کندی روند رسیدگی قضایی به پرونده این شرکت عنوان کردند، روز سه شنبه در مقابل ساختمان دادگستری دزفول تجمع کردند.

حدود 50 زن و مرد از مالباختگان یک شرکت سرمایه گذاری که در زمینه تولید کود ورمی کمپوست فعالیت داشت نسبت به کندی روند رسیدگی به پرونده این شرکت اعتراض کردند.
'علی - ک' یکی از مالباختگان که یک میلیاردو 300 میلیون ریال در شرکت مذکور سرمایه گذاری کرده به ایرنا گفت:طبق قرارداد شرکت مذکور می بایست ماهانه مبلغی به عنوان سود سپرده پرداخت کند که از 2 سال پیش سودی از سوی این شرکت به سرمایه گذاران پرداخت نشده و با شکایتی که سرمایه گذاران از مدیر این شرکت کردند وی دستگیر و روانه زندان شد.
وی افزود:با گذشت 2 سال از زمان شکایت تنها 20 درصد کار در مراجع قضایی پیش رفته و اطلاعی از روند رسیدگی قضایی به این پرونده ارائه نمی شود.
وی مطالبه سرمایه گذاران و مالباختگان شرکت ورمی کمپوست را تسریع در رسیدگی به پرونده تخلف مالی این شرکت عنوان کرد.
یکی دیگر از مالباختگان که سه میلیارد ریال در این شرکت سرمایه گذاری کرده نیز گفت:در حالیکه مالباختگان بیش از 2 سال است سر در گم هستند مسئولان مربوطه و دستگاه قضایی در این خصوص پاسخگو نیستند.
دادستان دزفول اوایل امسال از صدور حکم متهم پرونده کلاهبرداری 400 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: فرد یاد شده با تشکیل یک شرکت در زمینه تولید کمپوست از حدود یک هزار و 500 نفر کلاهبرداری کرده است.
احمد قهرمانی 24 فروردین امسال به ایرنا افزود: الف - پ متهم اصلی این پرونده میلیاردی با تاسیس یک شرکت در زمینه تولید کمپوست فعالیت داشت اما به تعهد خود در قبال دریافت سرمایه مردم عمل نکرد.
وی اظهار کرد: علاوه بر نامبرده چند نفر دیگر از اعضای شرکت تعاونی م - س که در این زمینه فعالیت داشته اند نیز حکم آنها صادر شده اما اجرای حکم هنوز قطعی نشده است.
قهرمانی گفت: علاوه بر مدیرعامل شرکت یاد شده چند نفر دیگر از اعضای این شرکت در حکم اولیه صادره به زندان، رد مال و جریمه محکوم شده اند.
وی افزود: با توجه به تعداد زیاد شاکیان این پرونده ،دستگاه قضایی تلاش گسترده ای برای شناسایی و دستگیری مدیر عامل و عوامل اصلی این شرکت انجام داد.
در پی شکایت شماری از شهروندان از شرکت م - س که در زمینه تولید کمپوست فعالیت داشت عوامل اصلی این شرکت تعاونی در سال 1393 دستگیر، و پرونده آنها پس از تکمیل به شعبه 105جزایی دزفول ارجاع شد.
تجمع مالباختگان شرکت ورمی کمپوست پیش از ظهر روز سه شنبه در مقابل ورودی ساختمان دادگستری دزفول موجب شد تا ورود و خروج افراد به دادگستری برای ساعتی مختل شده و از ورود افراد به دادگستری جلوگیری شود.
تجمع کنندگان با سردادن شعار 'دادستان وعده کافیه ما پول می خواهیم' خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده شدند.
در پی این تجمع چند نفر از تجمع کنندگان به نمایندگی از سایر مال باختگان با قاضی پرونده دیدار کردند.
گفته می شود علاوه بر پرونده شرکت م - س به اتهام کلاهبرداری، پرونده کلاهبرداری دیگری نیز که در این زمینه فعالیت داشت با بیش از 200 میلیارد ریال کلاهبرداری از 600 نفر در دستگاه قضایی دزفول در دست بررسی است.
7278/6068/ 6037

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد