سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تصاویر زیبا از خودروهای مدرن

گزارشی از نمایشگاه خودرو نیویورک

 
 
  
 

نمایشگاه خودروی نیویورک یکی از معتبرترین رویدادهای سالیانه این صنعت است که بسیاری از کمپانی ‌های بزرگ دنیا همچون دیگر نمایشگاه ‌های آمریکا مانند شیکاگو روی آن حساب ویژه ‌ای باز می‌کنند. نمایشگاه سال جاری از تاریخ 14 تا 23 فروردین برگزاری شد.

 
 

کادیلاک به‌ صورت رسمی از پیش آهنگ و گل سرسبد محصولات خود، CT6 سدان رونمایی کرد. خودرویی که امید کادیلاک برای رقابت و غلبه بر خودروهای لوکس آلمانی و ژاپنی محسوب می ‌گردد.

 

 

شورولت مالیبو ابتدا در سال 1964 رونمایی شد و اکنون نهمین نسل این خودرو به ‌عنوان مالیبو 2016 در نمایشگاه نیویورک معرفی گشته است طبق یک رسم معمول در صنعت خودرو، کمپانی شورولت قول داده بود که مالیبو مدل 2016 اتومبیلی بزرگ ‌تر، قوی ‌تر و بسیار مقرون ‌به‌ صرفه تر از نسل قبل باشد و هم‌چنین به ‌وضوح چهره ظاهری زیباتری داشته باشد.

 

 

کمپانی تلاشگر کیا که این روزها به ‌شدت در تکاپو برای دست ‌و پا کردن اصالت و اسم ‌و رسم نیکی برای خود است، در غرفه اختصاصی ‌اش در نمایشگاه 2015 نیویورک (NYIAS) نسل نو مدل اپتیما را معرفی کرد. این نسل که چهارمین نسل اُپتیما محسوب می‌شود نسبت به نسل پیش از خود بزرگ ‌تر شده و نمای داخلی و خارجی آن نیز شاهد تغییرات نسبتاً عمده‌ای بوده است؛ گرچه هنوز هم با نگاهی چند لحظه ‌ای تشخیص خواهید داد که این یک اپتیما است!

 

 

مک‌لارن، پیش از این برنامه خود برای ساخت خودرویی برای رقابت با پورشه 911 توربو و ورود به دنیای خودروهای اسپرت یا سوپراسپرت ارزان را اعلام کرده بود. اکنون با معرفی مدل 570S این برنامه تحقق یافته است. هرچند که به نظر چیزی بیش از یک رقیب برای 911 به نظر می‌رسد.

 

 

اگر به رنج‌روور و موتورهای دیزل علاقه‌مند هستید، باید گفت لندروور قرار است که رنج‌روور اسپرت ۲۰۱۶ را با همان موتور توربو - دیزل ۳ لیتری V6 مورد استفاده در رنج‌روور استاندارد ارائه کند؛ موتوری که می ‌تواند قدرتی به اندازه ۲۵۴ اسب‌ بخار و گشتاوری برابر ۵۹۶ نیوتن‌متر تولید کند.

 

 

لینکلن، در نمایشگاه خودروی نیویورک از سدان لوکس فول سایز و پرچم‌دار خود با طراحی کاملاً جدید، پرده‌برداری کرد. خودرویی که کاملاً با زبان طراحی محصولات اخیر لینکلن نظیر مدل‌های MKS و MKZ متفاوت است.

 

 

خودروسازی سوبارو در نمایشگاه نیویورک از مدل کانسپتی با نام STI پِرفورمَنس پرده برداشت که به گفته خودش حرف‌های زیادی درباره فعالیت‌های مسابقه‌ای کمپانی و همچنین آیندهٔ مدل BRZ برای گفتن دارد.

 

 

یکی از مزایای مدل جدید پورشه ساختار بسیار سبک آن بوده که روی سرعت و هندلینگ خودرو بسیار موثر است. این مدل در واقع نسخه ارتقا یافته باکستر معمولی است که عملکردی به مراتب بهتر دارد. برای داشتن این خودرو باید 82 هزار دلار دست به جیب شوید و فقط مدل دستی آن را خریداری کنید. خبری از مدل اتوماتیک نیست. فقط شمایید و کلاچ!

 

 

جگوار در نمایشگاه خودرو نیویورک 2015 از نسل دوم مدل XF رونمایی کرد. نسخه جدید این سدان اسپرت به رغم تمامی تغییرات صورت گرفته همچنان به راحتی در قالب مدل XF قابل شناسایی است. جگوار XF جدید به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خورجینی مجهز شده که در مدل پایه توانایی تولید 340 اسب بخار نیرو و 332 پوند فوت گشتاور را دارد. این خودرو در رقابت با ب ‌ام ‌و سری 5 و مرسدس بنز E کلاس قرار خواهد داشت.

 

 

آسیایی ‌ها معمولا از این سبک نمایشگاه‌ ها نهایت استفاده را می‌کنند تا افق ‌های جدیدی را در بازارهای دیگر به روی خود باز کنند. مدل امسال دهمین نسل سیویک بود که در نمایشگاه خودروی نیویورک 2015 خودنمایی می‌کرد.‌ این کوپه دو در اولین مدلی است که تا پایان سال فروش آن آغاز خواهد شد و از یک طراحی کاملا تهاجمی برخوردار است.

 

 

لکسس طراحی ظاهری تهاجمی ‌تر برای مدل 2016 خودرو RX تدارک دیده است. لکسس RX 350 به پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر که توانایی تولید 270 اسب بخار نیرو و 248 پوند فوت گشتاور را دارد، مجهز شده است. لکسس RX 450h به پیشرانه 3.5 بنزینی و موتور الکتریکی مجهز می شود که در مجموع نیروی خروجی 295 اسب بخار را ارائه می کنند.

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد