پیش از آغاز نمایشگاه، کمپانی های
مطرح تولیدکننده خودرو اقدام به انتشار ویدئوهای تبلیغاتی و نشست های کوتاه خبری می
کنند و طی این مانور رسانه ای، چشم اندازی از محصولات و برنامه های خود در نمایشگاه
خودروی نیویورک را به مخاطبان انتقال می دهند.
پولنیوز، مازیار دانیالی -
نمایشگاه
خودرو نیویورک یکی از رویدادهای مهم دنیای خودرو محسوب می شود که هر ساله در اواخر
ماه مارس و اوایل آوریل برگزار می شود. سابقه این همایش دیدنی به سال 1900 میلادی
باز می گردد. پیش از آغاز نمایشگاه، کمپانی های مطرح تولیدکننده خودرو اقدام به
انتشار ویدئوهای تبلیغاتی و نشست های کوتاه خبری می کنند و طی این مانور رسانه ای،
چشم اندازی از محصولات و برنامه های خود در نمایشگاه خودروی نیویورک را به مخاطبان
انتقال می دهند. امسال نیز نمایشگاه خودروی نیویورک میزبان برترین تولیدکنندگان
جهان است که دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.
حضور
اتومبیلهای لوکس از جمله کادیلاک و لینکلن کونتیننتال افزایش گرایش بازار به این
نوع از خودروها را نمایان ساخته است. در نمایشگاه نیویورک حدود 60 مدل جدید خودرو
به نمایش درآمده و انتظار می رود بیش از یک میلیون نفر از این نمایشگاه دیدن کنند.
در
ادامه تصاویری از این رویداد مهم دنیای خودرو را شاهد هستیم:
مدیر
طراحی گروه لندروور در یک کنفرانس خبری در نمایشگاه خودروی نیویورک سخنرانی می
کند.
رئیس
هیئت مدیره مرسدس بنز در کنار محصول پلاگین هیبریدی جدید این برند به سوالات
خبرنگاران پاسخ می دهد
مدیرعامل
اسمارت در مقابل خبرنگاران
مدیراجرایی
گروه طراحی کادیلاک در نمایشگاه خودروی نیویورک در کنار کادیلاک سی تی
6
بازدیکنندگان
از شاهکار مفهومی لینکلن لذت می برند
مدیران
و همراهان گروه جگوار با محصول جدید این برند عکس یادگاری می گیرند
تصاویری
دیگر از نمایشگاه خودروی نیویورک 2015: