سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور




خوزستان در ردیف بیشترین کشته های تصادفات رانندگی
کارون پرس: بر اساس اعلام رئیس پلیس راهور ناجا، استان خوزستان در ردیف بیشترین کشته های تصادفات رانندگی در کشور قرار دارد.
  

بدون عکسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارون پرس، سردار دکتر اسکندر مومنی، با اشاره به کاهش 6.5 درصدی شمار کشته های تصادفات رانندگی در سالجاری گفت: امسال با تلاش های انجام شده 1013 نفر در تصادفات رانندگی کمتر کشته شدند که بیشترین کاهش کشته متعلق به استان های مرکزی،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،مازندران و فارس است و در استان های سیستان و بلوچستان،خوزستان،ایلام ،شرق استان تهران و کهکیلویه شاهد افزایش تلفات بودیم.

وی استفاده از تلفن همراه و ارسال پیامک را مهمترین علت بروز حوادث رانندگی در جهان عنوان کرد و گفت: این دو معظل حتی از مواد مخدر و مشروبات الکلی در بروز حوادث پیشی گرفته است.

وی افزود: شمار کشته های رانندگی در جهان نیز براساس آمار سازمان بهداشت جهانی در سال 2014 افزایش یافته است و به مرز یک میلون و 300 هزار نفر رسیده است. از سوی دیگر پیش بینی شده است شمار کشته های تصادفات در سال 2030 به دو برابر میزان کنونی برسد.

رئیس پلیس راهورناجا همچنین به شماره گذاری خودروها از ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: تا سال 57 یک میلیون و 500 هزار وسایل نقلیه موتوری شماره گذاری شده بود که در حال حاضر شمار خودروها 17 برابر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد