سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز



کار احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز شروع شد

اهواز- ایرنا- کار احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان پیش از ظهر روز پنجشنبه در آیینی با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل بوستان شهروند اهواز شروع شد.

به گزارش ایرنا در آیین کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ابراز امیدواری کرد با احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان یکی از خلاء های فرهنگی این استان پر شده و آرزوی دیرینه مردم خوزستان نیز محقق شود.

سردارˈمحمد علیپورˈ افزود:در طرح احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان همه مولفه های لازم برای ایجاد جذابیت و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های جوان دیده شده است.

وی از اینکه پس از مدت ها پیگیری، با همکاری نزدیک استاندار خوزستان، شهرداری ، شورای اسلامی شهر اهواز، زمین باغ موزه دفاع مقدس تملک و در اختیار بنیاد گذاشته شد ابراز خرسندی کرد و گفت:برای ساخت این بنیاد همه باید احساس دین کنند و به میدان آیند.

سردار علیپور افزود: خوزستان و خراسان رضوی دو استانی بودند که به دلیل نداشتن زمین، ساخت موزه دفاع مقدس در آنها به تاخیر افتاده بود ولی به لطف الهی و همیاری مسوولان ارشد این دو استان ، کار احداث این دو باغ موزه شروع شده است. 

وی گفت: مشاور طراح باغ موزه دفاع مقدس خوزستان مشخص شده و در حال انعقاد قرارداد با مشاور هستیم.

سردار علیپور حضور استاندار خوزستان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، سپاه و جمعی از مسوولان ارشد استان را نشانه علاقه آنان به فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و اهتمام به تسریع در ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد. 

6065/6037

انتهای پیام /* 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد