سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



زیباترین و مدرنترین ورزشگاه آسیا در خوزستان + تصاویر

۷۹۹۶۴۸۵۵۵۸۶۱۷۷۰۵۶۰۲۶

عصر جنوب: ورزشگاه ۳۰ هزارنفری فولاد خوزستان یکی از زیباترین و مدرنترین ورزشگاه های ایران و آسیا مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی عصر جنوب از اهواز؛ ورزشگاه تمام اختصاصی فولاد خوزستان در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و گفته می شود این استادیوم مدرن فصل آینده به عنوان استادیوم اختصاصی فولاد خوزستان برای بازی های خانگی در اهواز معرفی شود.

استایوم اختصاصی فولاد - عصر جنوب

استادیوم مدرن فولاد خوزستان که یکی از زیباترین استادیوم های ایران و آسیا محسوب می شود با زیر بنای کل: ۲۴۰۰۰ متر مربع و مساحت پوشش سقف: ۲۷۰۰۰ متر مربع مراحل نهایی ساخت خود را طی می کند.

استادیوم فولاد - عصر جنوب

 

گفته می شود طرح و امکانات این استادیوم شباهت بسیار زیادی به استادیوم امارات تیم آرسنال در شهر لندن دارد و به همین دلیل است که لقب فراآسیایی یا مدرن ترین استادیوم آسیا را به آن داده اند.

استادیوم فولاد - عصر جنوب

با افتتاح این استادیوم در آینده ای نزدیک، تیم فولاد خوزستان صاحب اولین و تنها استادیوم اختصاصی ایران خواهد شد، بسیاری از کارشناسان معتقدند بهره برداری از این استادیوم و انجام بازیهای فولاد خوزستان در استادیوم اختصاصی خود می تواند دوران جدیدی را در صنعت فوتبال کشور رقم بزند.

عصر حنوب = استادیوم فولاد(۱)

استادیوم ۳۰ هزارنفری و تماماً اختصاصی فولاد خوزستان، اولین و تنها استادیوم مسقف ایران خواهد بود.

۳۰۳۶۹۴۱۵۰۰۷۵۸۲۰۶۸۷۲۱

به گزارش خبرنگار ورزشی عصر جنوب از اهواز؛ این استادیوم در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و در آینده ای نه چندان دور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.با بهره برداری از اولین استادیوم اختصاصی یک باشگاه ورزشی شاهد تغییرات بزرگی در فوتبال کشور خواهیم بود.

 

استادیوم فولاد - عصر جنوب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد