سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



فدراسیون تیراندازی از هشت خوزستانی جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم​های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در هر دو بخش آقایان و بانوان دعوت کرد.

 

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات سی​ام بهمن و یکم اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می​شود. 

وی بیان کرد: در بخش تفنگ آقایان محمدرضا فل​یوش و سجاد کلاه​کج به ترتیب در رده​های سنی جوانان و بزرگسالان و در بخش تپانچه حسین اسکندری و وحید گل​خندان به ترتیب در رده​های سنی نوجوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت می​کنند.رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: در بخش تفنگ بانوان، الهه خوش​نظر و حسنا توتونچی به ترتیب در رده​های سنی نوجوانان و جوانان و در بخش تپانچه سپیده نوربخش و رزیتا نوروزی به ترتیب در رده​های سنی نوجوانان و جوانان به مصاف حریفان خود می​روند. 

وی عنوان کرد: این بازیکنان در مسابقات آزاد کشوری حد نصاب امتیازات را کسب کردند و به همین دلیل از سوی فدراسیون برای شرکت در انتخابی تیم‌ملی دعوت شدند. تیراندازان استان در آمادگی خوبی به سر می​برند. 

محمدنیا گفت: در آینده با کار بیشتر می‌توانیم در رده​های سنی نوجوانان و جوانان صاحب ملی​پوش شویم.


مسابقات ایروبیک حرفه​ای، آمادگی جسمانی و اسپینیگ حرفه‌ای خوزستان برگزار می​شود.

 

فرشید احمدفر، دبیر هیات ورزش​های همگانی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: رقابت​های ایروبیک حرفه​ای آقایان استان فردا (چهارشنبه) و به میزبانی سالن 22 بهمن ورزشگاه تختی اهواز برگزار می​شود. وی ادامه داد: همچنین مسابقات آمادگی جسمانی آقایان با حضور 150 شرکت‌کننده در قالب 15 تیم، یکم اسفندماه در ورزشگاه قدس اهواز انجام خواهد شد. 

احمدی​فر افزود: یک کارگاه آموزشی اسپینیگ حرفه​ای (دوچرخه ثابت) ارتقا درجه مربیان از 3 به 2 نیز از 29 بهمن‌ماه به مدت دو روز و با حضور 50 شرکت‌کننده، در بخش بانوان به میزبانی اهواز آغاز می​شود. مدرس این کارگاه سوزان دولت‌آبادی از تهران است.




قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: کادرفنی تیم همیشه مورد حمایت مدیریت باشگاه بوده است.

 

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: تیم در حال تمرین است و همگی قول داده‌اند که در دیدار با ملوان یک بازی خوب و زیبا را ارائه دهند و حتما سه امتیاز مسابقه را کسب کنند. ملوان نیز تیم بسیار خوبی است و طی دو سه هفته اخیر خوب کار کرده است.

 وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که رقابت​ها در نیم‌فصل دوم خیلی نزدیک به هم شده است و از دست دادن امتیاز خیلی به ضرر تیم‌ها است، شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: ما متاسفانه با بدشانسی امتیاز از دست داده‌ایم و در یکی دو مورد هم از جمله بازی با ذوب آهن اشتباه داوری باعث شد که نتوانیم امتیاز بگیریم. در دیدار گذشته علی‌رغم این‌که تیم‌مان مقابل ذوب آهن خیلی خوب بازی کرد، با بدشانسی مواجه شدیم. ان‌شاالله که تیم‌مان روز جمعه جبران می‌کند و تماشاگران را خوشحال به خانه‌های‌شان می فرستد.

 قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با دفاع از عملکرد کادرفنی تیم، عنوان‌کرد: کادرفنی همیشه مورد حمایت مدیریت باشگاه خواهد بود. کادرفنی کارش را خوب انجام می‌دهد و تیم‌مان هم خوب بازی می‌کند و با بدشانسی مواجه شده‌ایم و البته کادرفنی قول جبران داده است.

 وی درباره خشن بودن تیم و این‌که به نظر می‌رسد هشدار ویسی درخصوص برخورد با بازیکنانی که کارت غیرفنی بگیرند، آن‌چنان جواب نداده است و باز هم شاهد این موضوع بوده‌ایم، گفت: تمام بازیکنانی که کارت غیرفنی دریافت کرده‌اند، از سوی کادرفنی جریمه شده‌اند و باشگاه نیز این جرائم را اعمال خواهد کرد. به هر حال وظیفه کادرفنی است که در این خصوص به بازیکنان تذکر دهد و قطعا به این صورت خواهد شد و هر بازیکنی هم که بخواهد تخطی کند با جریمه سنگین مواجه می‌شود. 

پورکیانی در پایان درباره مصاحبه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر این‌که در دیدار این تیم با استقلال خوزستان بازیکنان حریف به داور توهین کردند که البته بعد از آن، این رفتار به تماشاگران استقلال نسبت داده شد، خاطرنشان‌کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم و چنین چیزی از سوی بازیکنان ما انجام نشد. ضمن احترام به آذری باید بگویم وقتی وی در وی.آی.پی نشسته بود، چگونه می‌تواند نیمکتی را که پشت آن به وی.آی.پی است ببیند. به هر حال بهتر است به این مسایل نپردازیم و به نقاط ضعف و قوت تیم بپردازیم. آذری از دوستان ما است و قطعا این موضوع را اشتباه گرفته است.



تسنیم گزارش می‌دهد؛

فولاد خوزستان در اندیشه قهرمانی لیگ برتر

خبرگزاری تسنیم: شاگردان اسکوچیچ می‌خواهند با کسب دوازدهمین برد خود در این فصل خود را جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان با اتکا به جوانان آکادمی خود توانست در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ بر‌تر جایگاه خوبی را تصاحب کند و پس از تعطیلات نیم فصل توانست با خرید دو مهاجم، یک هافبک و یک دفاع تیم خود را تقویت کند.

فولادی‌ها امسال از نظر هجومی نسبت به سال گذشته کم فروغ‌تر ظاهر شدند اما در کارهای دفاعی بهترین عملکرد را در بین 16 تیم لیگ بر‌تر متعلق به خود کردند تا تفکرات دفاعی دراگان اسکوچیچ در تیم جوان فولاد جواب دهد.

فولاد خوزستان پس از تعطیلات نیم فصل 5 بار به میدان رفته که حاصل کارش 12 امتیاز بود. فولاد در این 5 بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران، راه آهن تهران و استقلال خوزستان را شکست داده و تنها در برابر شاگردان حسین فرکی در سپاهان شکست خورد.

قرمز پوشان خوزستانی در این بازی‌ها 10 بار دروازه حریفان خود را باز کردند و تنها 4 گل دریافت کردند تا بتوانند از نظر تفاضل گل با تیم‌های سپاهان و استقلال تهران برابری کند.

بهترین گلزن فولاد خوزستان در این فصل سروش رفیعی با 7 گل بود که در اواخر نیم فصل نخست به دلیل کارت پایان خدمت نتوانست فولاد خوزستان را همراهی کند.تمرین فولادی‌ها در روزهای گذشته به دلیل گرد و خاک اهواز با مشکل مواجه شده بود هرچند اسکوچیچ معتقد است که نباید بهانه بیاورد و تیمش محکوم به برد در برابر حریفان است.

بهترین دفاع لیگ بر‌تر

اسکوچیچ پس از حضور در فولاد خوزستان با استفاده از بازیکنان جوان و خرید یک دفاع خوب به نام مساریچ توانست خط دفاعی خود را ترمیم کند هرچند حضور چاگو هافبک دفاعی این تیم به همراه مهدی بدرلو سبب تقویت دفاع تیم فولاد شد.

علیرضا سلیمی دروازه‌بان فولاد خوزستان که در سال‌های گذشته نتوانسته بود توانایی خودش را نشان دهد امسال با اعتماد اسکوچیچ توانست سنگربان نخست فولاد باشد و توانست جای خالی سوشا مکانی که در فصل گذشته برای قرمز پوشان خوزستانی درخشیده بود را پر کند.

فولادی‌ها در این فصل 13 گل دریافت کردند و توانستند در 11 بازی در 20 هفته گذشته با درخشش علیرضا سلیمی و بازی بی‌نقص دفاعی این تیم دروازه خود را بسته نگه دارند.

بیشترین برد

فولادی‌ها تاکنون 37 امتیاز کسب کردند و در 11 بازی برنده میدان بودند تا به همراه تیم استقلال بیشترین تعداد برد در لیگ چهاردهم را به دست بیاورند.

فولادی‌ها همچنین با کسب 4 تساوی در 20 هفته به همراه 3 تیم تهرانی استقلال، پرسپولیس و راه آهن کمترین میزان تساوی را در لیگ چهاردهم جام خلیج فارس کسب کند.فولادی‌ها تاکنون 5 باخت در پرونده خود دارند. فولاد در هفته نخست در برابر تیم تراکتورسازی تبریز در تبریز با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و پس از ان در رقابت با پیکان تهران با یک گل شکست خورد. شکست از نفت مسجدسلیمان، صبای قم و سپاهان اصفهان دیگر شکست‌های فولاد در این فصل بود.همه باخت‌های فولاد خوزستان با اختلاف یک گل بوده و بهترین برد فولاد در این فصل برد 3 بر صفر در برابر استقلال خوزستان بود. فولادی‌ها در دیدار رفت و برگشت به پرسپولیس یک امتیاز ندادند و در دیدار رفت در تهران استقلال را با تک گل بازیکن شماره 7 خود یعنی سروش رفیعی شکست دادند.

سایپا در لیگ چهاردهم نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده و با 27 امتیاز در رده هفتم  جدول جای گرفته است. نارنجی پوشان البرزی در این فصل 7 برد، 6 تساوی و 7 شکست کسب کردند تا در میانه‌های جدول با دیگر حریفان رقابت کند.

بازیکنان سایپا در این فصل 21 بار دروازه حریفان خود را باز کردند و 19 بار دروازه خود را در برابر حریفان باز شده دیدند تا با تفاضل گل مثبت 2 حاشیه امنی برای خود در جدول درست کرده باشند.


آمار کارت‌های زرد و قرمز

فولادی‌ها در این فصل مانند سال‌های گذشته کم کارت گرفته‌اند و در 20 بازی خود 28 کارت زرد و 3 کارت قرمز دریافت کردند. 2 کارت قرمز از این کارت‌ها را لئوناردو مساریچ در دقایق 90 بازی با پرسپولیس و استقلال خوزستان کسب کرده تا عصبانیت اسکوچیچ را به همراه داشته باشد.

فولاد با این تعداد کارت‌ها جزو تیم‌های با اخلاق لیگ بر‌تر است چرا که فقط گسترش فولاد تبریز یک کارت قرمز کمتر و یک کارت زرد بیشتر نسبت به فولاد خوزستان دارد.بازیکنان مجید جلالی در سایپا تاکنون 35 کارت زرد و فقط یک کارت قرمز کسب کردند تا نشان دهند برای بودن 11 نفر بازیکن خود در تیم ارزش قائل هستند و نمی‌خواهند 10 نفره بازی را ادامه دهند.


این 2 تیم 20 بار با همدیگر به رقابت پرداختند که سهم فولاد در این بازی‌ها 8 برد و 8 تساوی است و در 4 بازی مقابل حریف خود شکست خورده است.

پرگل‌ترین بازی این دو تیم تساوی 5 بر 5 است و پرگل‌ترین بردی که تیم فولاد خوزستان داشت نتیجه 4 بر یک در فصل گذشته بود و پرگل‌ترین برد سایپا 3 بر 2 است.

3 بازی این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده اما رد و بدل شدن 55 گل در 20 بازی نوید بازی‌های پرگل میان دو تیم را می‌دهد.

آخرین بازی دو تیم در لیگ چهاردهم بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید در بازی که تیم فولاد خوزستان 2 ضربه پنالتی را هدر داد.

سهم فولادی‌ها از 55 گل 32 گل و سهم سایپا 23 گل است که نشان از برتری هجومی و دفاعی قرمز پوشان خوزستانی نسبت به نارنجی پوشان البرزی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فولاد خوزستان در صورت کسب 3 امتیاز این بازی 40 امتیازی می‌شود و رقابتش با تیم‌های بالانشین ادامه پیدا می‌کند. هرچند در صورت توقف استقلال تهران و سپاهان اصفهان فولاد می‌تواند بر جایگاه نخست در لیگ برتر تکیه کند اما یک برد پرگل می‌تواند فولاد را بدون احتساب بازی دیگر تیم‌ها صدرنشین جدول دانست.



هفته ۲۲ لیگ بر‌تر فوتسال؛

نخستین شکست خانگی ملی حفاری اهواز رقم خورد

خبرگزاری تسنیم: نخستین شکست خانگی ملی حفاری با نتیجه ۴ بر ۲ در برابر تیم فوتسال ماهان تندیس قم, رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم فوتسال ملی حفاری در هفته 22 لیگ بر‌تر فوتسال بعد از ظهر امروز در خانه میزبان تیم فوتسال ماهان تندیس قم بود.

تیم ملی حفاری اهواز که در ابتدای فصل فقط برای ماندن در لیگ بر‌تر به میدان آمد تا هفته هجدهم بدون باخت و با کسب برد و مساوی پیش می‌رفت تا اینکه در هفته نوزدهم به دلیل اتفاقات پیش آمده در بازی با منصوری قرچک توسط کمیته انضباطی بازنده اعلام شد اما در بالای جدول ماندنی شد و امروز به دنبال برد برای رسیدن به تیم تأسیسات دریایی بود.

تیم ماهان تندیس قم که در رده پنجم جدول بود می‌خواست با کسب برد در این بازی فاصله خود را با رقیبان کمتر کند تا بتواند در هفته‌های آینده خود را جزو مدعیان لیگ بر‌تر فوتسال قلمداد کند.

بازیکنان تیم ملی حفاری در روزهای گذشته 2 روز دست به اعتصاب زدند و با صحبت‌های سرمربی و مدیرعامل باشگاه از روز گذشته تمرینات خود را به صورت مجدد آغاز کردند.

پس از صدای سوت آغاز این بازی توسط داور مسابقه شاگردان سید محمدناظم الشریعه دست به یک بازی تهاجمی زدند و خیلی زود توانستند از حریف قمی خود پیش بیفتند.

میثم برم شوری بازیکن گلزن تیم ملی حفاری توانست با یک حرکت زیبا نخستین گل بازی را وارد دروازه ماهان تندیس قم کند تا کمی تیمش با آرامش بیشتری بازی کند.

ماهان تندیس که نمی‌خواست از حریف خود عقب بماند به سرعت بازی را در دست گرفت و توانست پس از چند حمله پیاپی توسط علیرضا وفایی بازی را به تساوی بکشاند.

ماهان تندیس که پس از این گل روحیه گرفته بود تسلط خود بر بازی را حفظ کرد توانست برای بار دوم دروازه ملی حفاری اهواز را بازکند.

علیرضا وفایی توانست با یک حرکت تیمی خوب به دروازه ملی حفاری برسد و گل دوم خود و تیم ماهان تندیس قم را وارد دروازه ملی حفاری اهواز کند.

ماهان تندیس قم به حملات خود ادامه داد تا اینکه توانست توسط هاشم فرج‌زاده گل سوم را وارد دروازه شاگردان سید محمد ناظم الشریعه کند تا قمی‌ها با حاشیه امن 2 گل اختلاف بازی را دنبال کنند.

بازیکنان ملی حفاری که نمی‌خواستنند در اهواز متحمل شکست شوند به حملات خود ادامه دادند تا اینکه توانستند توسط مهران عالیقدر یکی از گل‌های خورده را جبران و اختلاف را به یک گل برسانند.

تیم ملی حفاری که می‌خواست گل تساوی را وارد دروازه ماهان تندیس قم کند سراپا هجومی شد ولی نتوانست گل تساوی را وارد دروازه حریف کند و این سعید قاسمی بازیکن ماهان تندیس بود که توانست گل چهارم و پیروزی بخش ماهان را وارد دروازه ملی حفاری کند.

ملی حفاری با این شکست 38 امتیازی و در‌‌ همان رده چهارم جدول ماند و تیم ماهان تندیس قم با کسب 3 امتیاز این بازی 37 امتیازی شد تا در یک قدمی ملی حفاری به بالای جدول بیاندیشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد