سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتقاد وارده



بازیکنان فوتسال حفاری اعتصاب را شکستند
ورزشی  16:9:5 1393/11/27
9311-24981-5 کد خبر
    

مدیرعامل باشگاه ملی​حفاری از پایان اعتصاب بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه خبر داد.

 

علیرضا مرادحاجتی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: چند نفر از بازیکنان ما به دلیل اینکه حق و حقوقشان پرداخت نشده بود، دو جلسه با تیم تمرین نکردند که سرمربی این موضوع را امروز به من اطلاع داد و من هم به این موضوع ورود کردم.

 

وی افزود: با بازیکنانی که سر تمرینات حاضر نشده بودند، تلفنی صحبت کردم و مشکل حل شد و همه آن‌ها به احترام ما در تمرین شرکت کردند و اکنون هیچ مشکلی نیست و تیم یکدست​‌تر از سابق در حال تمرین است و فردا با تمام وجود مقابل تندیس قم حاضر می​شویم.

 

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با بیان این‌که از ابتدا اطلاعی از این اعتصاب نداشتم، گفت: این بازیکنان هم با این کار می​خواستند کسی به داد آن‌ها برسد و طی صحبتی که با آن​ها داشتم گفتم که همیشه آخرین راه برای حل مشکل خودکشی نیست و چرا تیر خلاص را به خودتان و تیم​تان می​زنید؟ به هر حال مشکلی است که پیش آمده و شما درخواستی را داشته​اید که به جا است و باشگاه ملی‌حفاری هم، باشگاهی نیست که پول کسی را ندهد. به امید خدا این پول طی چند روز آینده پرداخت می​شود. در هر صورت کمی نقدینگی و اطلاع​رسانی در این زمینه کم بوده است و اگر زودتر به من اطلاع داده می​شد، زودتر از این اقدام می​کردم.

 

وی خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه تمام بازیکنان هم‌قسم شده​اند و اکنون در حال تمرین هستند و من اکنون از سالن آمدم و هیچ مشکلی نیست. تیم ما مدعی​ سکو است و بازی فردا نیز حساس است و تمام بازیکنان ما تلاش می​کنند که بازی را ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد