سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



معاون باشگاه فولادخوزستان درباره وضعیت بازیکنان سرباز این تیم توضیحاتی ارائه داد.

 

اسماعیل عسکریان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا درباره این‌که گویا سروش رفیعی برگ اعزام به خدمت سربازی​اش را دریافت کرده است و دیگر قادر به همراهی فولاد نیست، اظهار کرد: تا روز گذشته که بحثی در این زمینه نبوده است و اگر امروز به این صورت شده باشد، من اطلاعی ندارم و هنوز در جریان موضوع قطعی و رسمی قرار نگرفتیم. در هر صورت رفیعی حتی اگر به خدمت هم اعزام شود پس از طی دوران خدمتش با توجه به این که با باشگاه قرارداد دارد، به تیم برمی​گردد.

 

وی درباره وضعیت شهاب کرمی و احمد عبدالله​زاده، دیگر بازیکنان سرباز این تیم، گفت: کرمی دانشجو است و به دنبال اثبات دانشجو بودنش است. عبدالله​زاده هم که به خدمت سربازی رفت.

 

معاون باشگاه فولادخوزستان درباره وضعیت بختیار رحمانی هم عنوان کرد: وضعیت رحمانی هنوز مشخص نشده و هنوز هم چیزی درباره وضعیت او به باشگاه ابلاغ نشده است. رحمانی در حال رایزنی و پیگیری در این زمینه است و باشگاه نیز در حال پیگیری این موضوع است.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فولاد از ششم اسفندماه بازی​های خود را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز می​کند و اردوی تیم‌ملی امید نیز از دوم تا دهم اسفند برگزار می​شود و جهان‌تیغ و وکیا نیز باید در این اردو شرکت کنند و در گذشته نیز کاشانی تهدید کرده بود که در صورت مخالفت باشگاه فولاد از حضور بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ملی، این موضوع را از طریق کمیته انضباطی پیگیری می​کند، نظرتان در این خصوص چیست؟ گفت: این موضوع در شرایطی است که ما بازی رسمی نداشته باشیم نه این که بازی در سطح ملی داشته باشیم و بعد بازیکنان​مان را به اردو بفرستیم. خود فدراسیون هم این موضوع را قبول نمی​کند که ما مسابقه رسمی داشته باشیم و بعد بازیکنان​مان را در اردو شرکت دهیم و قانون، این است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد