سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار آلودگی زیست محیطی در خوزستان


خوزستان عزیز در شرایطی است که من به عنوان یک کارشناس محیط زیست برایش خون گریه می کنم.
چه کار می کردیم؛ خاک بر سر نمی شدیم؟!وحید نوروزی فعال محیط زیست در صفحهاینستاگرامش به موضع روز این روزها، گرد و غبار استان های جنوبی کشور پرداخت.

به گزارش عصرخبر، وی نوشته است: 

بعضی وقتها با خودم می گویم صندلی مدیریتی که با خون صدها هزار شهید به امثال من رسیده است آنقدر حق الناس اش بالاست که خدا می داند آن دنیا چگونه پاسخگو خواهیم بود. خوزستان عزیز در شرایطی است که من به عنوان یک کارشناس محیط زیست برایش خون گریه می کنم. 

ای کاش از حدود ده سال قبل که با آدرس غلط نشان دادن؛ همه چیز را به گردن عراق و اردن و عربستان انداختیم و مسئولین فقط زحمت چند سفر زیارتی را برای مهار ریزگردها کشیدند یک تیم منسجم و دانشگاهی؛ مطالعه ای منطقی و اجرایی را در دستور کار خود قرار می دادند تا با اجرای اقدامات پیش بینی شده؛ امروز اینگونه خاک بر سر نشویم. الان هم ماشالله دنبال اعتبار برای شستشوی درختان هستند. 

چه کار می کردیم؛ خاک بر سر نمی شدیم؟!
امروز برادر مسئولی به خبرگزاری نسیم گفته اند: "از راهکارهایی که ما گفتیم و حق مردم هست و باید به آنها مساعدت شود بحث کمک به شهرداری‌ها است در زمانی که ریزگردها را داریم به سرعت پس از عادی شدن اوضاع شهرها را تمیز کنند و درختان شهرها را شستشو بدهند و فضا را تلطیف کنند" وای بر ما که باز هم طنز آب پاشی و مه پاشی شروع شد.
منبع: عصرخبر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد