سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان



رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر:
دونده خرمشهری رکورد پرش سه گام کشور را شکست

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر از شکستن رکورد پرش سه گام کشور توسط «میلاد دریساوی» دونده خرمشهری، خبر داد.

خبرگزاری فارس: دونده خرمشهری رکورد پرش سه گام کشور را شکست

امیر مسعودیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: میلاد دریساوی دونده خرمشهری در مسابقات پرش سه گام داخل سالن، رکورد کشور را شکست. 

وی ادامه داد: دریساوی سال گذشته توانست از مرز 16 متر عبور کند و امسال نیز با تمرینات انجام شده توانست رکورد پرش سه گام دخل سالن را به 16 متر و 35سانتی‌متر ارتقا دهد. رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر خاطرنشان کرد: رکورد سابق به مدت 10 سال، 16 متر و 23  سانتی‌متر بوده که میلاد دریساوی این رقم را به میزان 12 سانتی‌متر ارتقا بخشید. 

وی در ادامه بیان کرد: هدف ما قهرمانی آسیا در مسابقات آسیایی چین در خرداد 94 و همچنین کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است. مسعودیان به سابقه قهرمانی‌های دریساوی اشاره کرد و گفت: از سال 68 با دریساوی تمرین می‌کردم وی بعد از کسب قهرمانی‌های متعدد در مرحله جوانان، به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمد و به تیم ملی برالوس نیز اعزام شده است. رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر اضافه کرد: دریساوی قهرمانی ایران را در رده بزرگسالان برای دو دوره داشته و در مقام استانی همیشه در جایگاه نخست را بوده است و دو دوره نیز قهرمانی نوجوانان و یک دوره قهرمانی جوانان را نیز در پرونده خود دارد و اینک نیز قهرمان بزرگسالان کشور است. 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931125000926#sthash.a7oZjuqB.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد