سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم باید پیروزی مقابل صبا را فراموش کند، چرا که بازی آینده​مان مهم است.

 

مسعود رضاییان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا درباره تاثیرات رفع مشکلات مالی و بازگشت مکوندی به این تیم در پیروزی مقابل صبا، اظهار کرد: خیلی ساده نیست که استنتاج کنیم که برد می​تواند متاثر از چه چیزی باشد ولی بدیهی است که اگر بازیکنان امیدواری داشته باشند و میزان امیدشان به آینده بسیار باشد و اهمیت مسابقه را نیز درک کنند، می​تواند در عملکردشان تاثیرگذار باشد.

 

وی به پیروزی برابر صبا اشاره کرد و افزود: پیروزی خیلی خوبی مقابل صبا داشتیم و به نظرم در این چهار هفته​ای که از نیم​فصل دوم گذشته است، نتایج بدی کسب نکرده​ایم و پنج امتیاز از چهار بازی به دست آورده​ایم و اگر بتوانیم این روند را ادامه دهیم، قطعا نگرانی‌ای بابت ماندن در لیگ برتر نخواهیم داشت. البته من می​گویم این موارد نمی​تواند دلیلی باشد که خیال​مان راحت باشد و دیدار آینده ما خیلی مهم است و باید بازی با صبا را فراموش کنیم و اگر بتوانیم در تبریز به پیروزی برسیم، خیلی ایده​آل می​شود.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بازگشت مکوندی هم در این نتیجه تاثیر داشت؛ چرا که او همه‌کاره بخش فنی تیم است و اگر نباشد که هیچ! ما مقابل سایپا با توجه به این که مکوندی را به دلیل مشکل قلبی در اختیار نداشتیم، بازی را واگذار کردیم، پس حضور او کنار زمین خیلی تاثیر دارد و او یک وزنه خیلی مهم است.

 وی در ادامه درباره نارضایتی مربی تیم صبا از جو ورزشگاه و پرتاب نارنجک به زمین مسابقه، خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم تیمی که نمی​برد شاید از شرایط مسابقه هم خیلی خوشحال نباشد؛ همین شرایط برای تیم​های دیگر هم بود و به مسجدسلیمان آمدند و بردند و رفتند و آیا اکنون شهر، شرایط و تعداد تماشاگر فرق کرده است؟ به هر حال آن تیم​ها می​بردند و می​رفتند و این شرایط بد به نظر نمی​آمد. در هر صورت جو تماشاگران از ابتدا تا انتها پرشور است و ممکن است یکی دو تا ترقه هم انداخته باشند ولی در جریان مسابقه تاثیری نداشت و زمانی که این ترقه​ها پرتاب شد، بازیکنان تیم صبا تماما در زمین خودشان بودند و ترقه سمتی پرتاب شد که فقط دروازه​بان ما حضور داشت. البته ما حتی پرتاب ترقه را هم تایید نمی​کنیم؛ چرا که ورزشگاه جای این کارها نیست و ایجاد آلودگی می​کند و حتی برای خود هواداران هم خوب نیست.

 وی همچنین درباره درگیری چند هوادار این تیم با پیروز قربانی و این گفته مربی صبا که نیروی انتظامی ضعیف عمل کرده است، گفت: با تمام ارزشی که برای پیروز قربانی با سابقه ورزشی او دارم، باید بگویم باید متوجه باشیم تیمی که در حال ورود به ورزشگاه است، ممکن است در آن جا یک نفر متلکی هم بگوید و بهتر است که بازیکن، خویشتن​دار باشد. ما هم به استان​های دیگر رفته​ایم و به بازیکنان​مان سفارش کرده​ایم که اگر کسی به شما حرفی زد، جواب ندهید. به هر حال چیز خاصی نبود و بحث کردن بین دو نفر را به مسایل امنیتی ارتباط دادن شاید کار صحیحی نباشد. تیم سایپا هم به این جا آمد و بازی را برد اما آیا کسی به بازیکنان تیم سایپا توهین کرد؟ پس چرا اکنون که ما برده​ایم باید درگیری رخ دهد؟ بنابراین باید در شرایط بد در مورد ما قضاوت کرد.به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر کشور، در خانه با یک گل صبا را از پیش رو برداشت.



مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از باخت این تیم در شهرآورد اهواز، گفت:​ بعد از اخراج کولی‌بالی تیم ما به‌هم ریخت. 

مهدی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ درباره شهرآورد روز گذشته اهواز، اظهار کرد:​ تیم ما شروع خوبی داشت اما بعد از کارت قرمزی که کولی‌بالی دریافت کرد، سیستم​مان به‌هم ریخت. 10 نفره بازی کردن​ جلوی فولادی که صدر جدول است، کار بسیار دشواری است. فولاد هم در این بازی فوق​العاده بازی کرد. ما یک تک موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم و می‌توانستیم نتیجه را 2 بر یک کنیم اما در ادامه ما حرفی برای گفتن نداشتیم و فولاد بسیار خوب بود.

وی درباره اخراج هم‌تیمی خود در دقیقه 5 بازی، توضیح داد: ​در آن صحنه کولی‌بالی بی​احتیاطی کرد؛ چون نفر آخر بود و در ادامه این صحنه، بازیکن فولاد را زد، کارت قرمزش درست بود. من فکر می کنم کارتی که داور به او داد بحثی ندارد و حرفی در مورد اشتباه بودن آن نمی​توان زد.مهاجم تیم استقلال خوزستان همچنین درخصوص کارت زردی که از سوی داور دریافت کرد، گفت: ​بازیکن فولاد روی من خطا کرد اما داور به من گفت شما تمارض می​کنید. واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که این حرف ها پیش می​آید. در این دیدار من بازیکن حریف را دریبل زدم و در محوطه جریمه به صورت خیلی واضح مچ پای سمت راستم زده شد. واقعا از این تصمیم متعجب هستم، چرا که بازیکن فولاد روی من خطا کرد. 

وی با بیان این‌که تیم ما در نیم‌فصل به خوبی شکل گرفت، تصریح کرد:​ سه بازیکنی که در نیم‌فصل به ما اضافه شدند عملکرد تیم‌مان را بهتر کردند و این‌ باعث شد تیم ما در شروع نیم‌فصل دوم خوب کار کند اما در این بازی با اخراج کولی‌بالی تیم ما به‌هم ریخت و نمی​توانستیم کار کنیم و جلوی تیم فولاد بازی کردن سخت است؛ مخصوصا این‌که تیم​تان 10 نفره هم باشد.مومنی در پایان از عملکرد خوب فولاد تمجید کرد و گفت: فولاد با اضافه کردن بازیکنان جدید و خوب توانست تیمش را قدرتمند​تر از گذشته نشان دهد و علی‌رغم این‌که چند بازیکن را هم به دلیل مشکل سربازی از دست داد اما با جذب بازیکنان جدید توانست شرایط خوب خود را حفظ کند و بردهایش را ادامه دهد. فولاد جلوی تیم ما خیلی خوب کار کرد و امیدوارم همین روند را ادامه دهد. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان در شهرآورد اهواز با سه گل مغلوب فولادخوزستان شد.



در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، ملی‌حفاری و پخش و پالایش نفت آبادان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در این هفته از مسابقات روز گذشته (جمعه) ملی‌حفاری مقابل میهمان خود هیات فوتبال شهریار با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسید و به صدرنشینی خود در لیگ تداوم بخشید. در دیگر دیدار این هفته نیز پخش و پالایش نفت آبادان با حساب 3 بر 2 از سد میزبان خود یاران جوان بندرعباس گذشت. ملی‌حفاری و پخش و پالایش نفت آبادان به ترتیب با 45 و 26 امتیاز در رده‌های اول و پنجم لیگ برتر قرار دارند.




در هفته نوزدهم لیگ دسته یک بسکتبال کشور، شهرداری دزفول و نفت امیدیه برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

 به گزارش خبرنگار وزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در این هفته از مسابقات روز گذشته (17 بهمن‌ماه) نفت امیدیه با حساب 74 بر 76 مقابل میزبان خود نیروی زمینی شکست خورد.

 در دیگر دیدار این هفته شهرداری دزفول در دیداری خارج از خانه با حساب 43 بر 45 برابر آرارات تهران مغلوب شد.

 نفت امیدیه و شهرداری دزفول به ترتیب با 26 و 24 امتیاز در جایگاه‌های چهارم و نهم قرار دارند.

 در هفته بیستم این رقابت‌ها، 24 بهمن‌ماه نفت امیدیه میزبان صنعت مس کرمان است و شهرداری دزفول با قرعه استراحت مواجه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد