سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان



صحبت‌های مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره اتفاقات بازی با صبا
ورزشی  12:15:56 1393/11/18
9311-16581-5 کد خبر
    

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم باید پیروزی مقابل صبا را فراموش کند، چرا که بازی آینده​مان مهم است.

 

مسعود رضاییان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا درباره تاثیرات رفع مشکلات مالی و بازگشت مکوندی به این تیم در پیروزی مقابل صبا، اظهار کرد: خیلی ساده نیست که استنتاج کنیم که برد می​تواند متاثر از چه چیزی باشد ولی بدیهی است که اگر بازیکنان امیدواری داشته باشند و میزان امیدشان به آینده بسیار باشد و اهمیت مسابقه را نیز درک کنند، می​تواند در عملکردشان تاثیرگذار باشد.

 

وی به پیروزی برابر صبا اشاره کرد و افزود: پیروزی خیلی خوبی مقابل صبا داشتیم و به نظرم در این چهار هفته​ای که از نیم​فصل دوم گذشته است، نتایج بدی کسب نکرده​ایم و پنج امتیاز از چهار بازی به دست آورده​ایم و اگر بتوانیم این روند را ادامه دهیم، قطعا نگرانی‌ای بابت ماندن در لیگ برتر نخواهیم داشت. البته من می​گویم این موارد نمی​تواند دلیلی باشد که خیال​مان راحت باشد و دیدار آینده ما خیلی مهم است و باید بازی با صبا را فراموش کنیم و اگر بتوانیم در تبریز به پیروزی برسیم، خیلی ایده​آل می​شود.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بازگشت مکوندی هم در این نتیجه تاثیر داشت؛ چرا که او همه‌کاره بخش فنی تیم است و اگر نباشد که هیچ! ما مقابل سایپا با توجه به این که مکوندی را به دلیل مشکل قلبی در اختیار نداشتیم، بازی را واگذار کردیم، پس حضور او کنار زمین خیلی تاثیر دارد و او یک وزنه خیلی مهم است.

 

وی در ادامه درباره نارضایتی مربی تیم صبا از جو ورزشگاه و پرتاب نارنجک به زمین مسابقه، خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم تیمی که نمی​برد شاید از شرایط مسابقه هم خیلی خوشحال نباشد؛ همین شرایط برای تیم​های دیگر هم بود و به مسجدسلیمان آمدند و بردند و رفتند و آیا اکنون شهر، شرایط و تعداد تماشاگر فرق کرده است؟ به هر حال آن تیم​ها می​بردند و می​رفتند و این شرایط بد به نظر نمی​آمد. در هر صورت جو تماشاگران از ابتدا تا انتها پرشور است و ممکن است یکی دو تا ترقه هم انداخته باشند ولی در جریان مسابقه تاثیری نداشت و زمانی که این ترقه​ها پرتاب شد، بازیکنان تیم صبا تماما در زمین خودشان بودند و ترقه سمتی پرتاب شد که فقط دروازه​بان ما حضور داشت. البته ما حتی پرتاب ترقه را هم تایید نمی​کنیم؛ چرا که ورزشگاه جای این کارها نیست و ایجاد آلودگی می​کند و حتی برای خود هواداران هم خوب نیست.

 

وی همچنین درباره درگیری چند هوادار این تیم با پیروز قربانی و این گفته مربی صبا که نیروی انتظامی ضعیف عمل کرده است، گفت: با تمام ارزشی که برای پیروز قربانی با سابقه ورزشی او دارم، باید بگویم باید متوجه باشیم تیمی که در حال ورود به ورزشگاه است، ممکن است در آن جا یک نفر متلکی هم بگوید و بهتر است که بازیکن، خویشتن​دار باشد. ما هم به استان​های دیگر رفته​ایم و به بازیکنان​مان سفارش کرده​ایم که اگر کسی به شما حرفی زد، جواب ندهید. به هر حال چیز خاصی نبود و بحث کردن بین دو نفر را به مسایل امنیتی ارتباط دادن شاید کار صحیحی نباشد. تیم سایپا هم به این جا آمد و بازی را برد اما آیا کسی به بازیکنان تیم سایپا توهین کرد؟ پس چرا اکنون که ما برده​ایم باید درگیری رخ دهد؟ بنابراین باید در شرایط بد در مورد ما قضاوت کرد.

 

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر کشور، در خانه با یک گل صبا را از پیش رو برداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد