سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامهرمز



در خطبه‌های نماز جمعه صورت گرفت
انتقاد شدید امام جمعه رامهرمز از عملکرد صدا و سیمای خوزستان

خطیب جمعه رامهرمز از عملکرد صدا و سیمای خوزستان انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد شدید امام جمعه رامهرمز از عملکرد صدا و سیمای خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: اسباب فضیلت انسان عقل است و عقل می‌تواند انسان را به جایی برساند که غیر از خدا چیز دیگری نبیند.

وی ادامه داد: انسان باید بتواند با به کار بردن عقل در زندگی، خود را به جایگاهی برساند که شایسته اوست و از کژی و ناراستی خود را دور کند.

خطیب جمعه رامهرمز با اشاره به ایام دهه مبارکه فجر، تصریح کرد: انقلاب‌هایی که یک فکر پویا در آن وجود نداشته باشد به شکست می‌انجامد، اما در انقلاب ما یک تفکر شیعی و رهبری مقتدر در راس آن قرار داشت و توانست در دنیا اثرگذار باشد.

موسوی با توجه به رفتارهای غیر فرهنگی در جامعه گفت: در مقوله فرهنگی با این انقلاب عظیمی که انجام دادیم متاسفانه قصور و تصمیماتی غیر اصولی دیده می‌شود و این شیب تند فرهنگی برخی از وزارتخانه‌ها ما را به کجا خواهد برد.

این مسئول متذکر شد: برخی مسئولان ما دارند ضد نظام عمل می‌کنند و می‌بینیم که در حوزه فرهنگ داریم تهدید می‌شویم بنابراین باید به فکر چاره بود و بیش از این دل مردم را به درد نیاورد.

خطیب جمعه رامهرمز ضمن انتقاد شدید از صدا و سیمای مرکز خوزستان در ارائه برنامه‌های ضعیف و عدم پوشش شبکه دیجیتال در این شهرستان گفت: از سویی می‌گوییم ماهواره حرام است و از سوی دیگر صدا و سیمای ما و مسئولان ما توان راه‌اندازی رله کننده دیجیتال را در شهرستان ندارند پس چطور می‌شود با ماهواره مبارزه کرد.

موسوی در پایان توضیح داد: ما از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم که هرچه سریعتر نسبت به ایجاد رله دیجیتال این شهرستان و پوشش مناسب تصویر و ارائه برنامه‌های مطلوب اقدام لازم را انجام دهند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931117000514#sthash.EkuEi3nX.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد