سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور



در آستانه اربعین حسینی
حسینیه امام(ره) بهبهانی‌های رامهرمز پلمپ شد

در آستانه اربعین حسینی، حسینیه امام(ره) بهبهانی‌های رامهرمز توسط اداره اوقاف این شهر پلمپ شد.

خبرگزاری فارس: حسینیه امام(ره) بهبهانی‌های رامهرمز پلمپ شد

مهرداد بهبهانی یکی از گردانندگان حسینیه امام(ره) بهبهانی‌های رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و برگزاری مراسم مذهبی در این حسینیه درب‌های آن توسط اداره اوقاف رامهرمز پلمپ شد.

وی ادامه داد: علاوه بر پلمپ و قفل درب‌های حسینیه، جوشکاری هم بر روی درب‌ها انجام شده تا احیانا در صورت شکستن قفل‌ها کسی نتواند وارد حسینیه شود.

این عضو فعال حسینیه امام(ره) رامهرمز تصریح کرد: بیش از چند ماه است که اداره اوقاف رامهرمز به انحای مختلف اقدام به تغییر هیئت امنا، پلمپ کردن درب‌ها و ایجاد برخی از مشکلات کرده که باعث نارضایتی شدید مردم شده است.

بهبهانی افزود: این حسینیه بیش از 50 سال قدمت دارد و همیشه در ایام عزاداری آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) و سایر مراسم بر روی مردم باز بوده و پلمپ آن در آستانه اربعین حسینی قابل قبول نیست.

وی متذکر شد: علاوه بر قفل و پلمپ درب‌های حسینیه، پوسترها و بنرهای تبلیغاتی مداح کشوری حاج صادق آهنگران که قرار بود در این حسینیه به اجرای مداحی و نوحه‌سرایی بپردازد، در سطح شهر توسط افراد ناشناس پاره شده است.

این عضو فعال حسینیه امام(ره) رامهرمز در پایان خواستار رسیدگی فوری مسئولان شهری و استانی در حل این موضوع و ادامه فعالیت‌های مذهبی حسینیه امام(ره) در رامهرمز شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930916000223#sthash.kloHCegd.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد