سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان



با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و سازمان میراث فرهنگی صورت گرفت
تغییر کاربری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به هتل 3 ستاره فرهیختگان

با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مهمانسرای استادان، واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به هتل 3 ستاره فرهیختگان تغییر کاربری داد.

خبرگزاری فارس: تغییر کاربری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به هتل 3 ستاره فرهیختگان

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مهمانسرای استادان، واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به هتل 3 ستاره فرهیختگان تغییر کاربری داد و مراسم اعلام این موفقیت و معارفه رئیس این هتل ظهر امروز در محل این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد کارکنان هتل فرهیختگان اظهار کرد: نحوه خدمات‌رسانی کارکنان هتل به مخاطبان که پیشتر استادان واحد بودند مطلوب بوده و طبق ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها، خدمات گیرندگان از عملکرد مجموعه رضایت کامل داشته‌اند.

مسعود شهبازی با اشاره به حضور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر گفت: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مسئولان شهرستان و اعلام آمادگی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، میزبانی تیم‌های فوتبال لیگ برتر کشور که برای انجام مسابقه با تیم نفت مسجدسلیمان به این شهرستان می‌آیند در هتل فرهیختگان انجام می‌شود.

وی افزود: کسب این موافقتنامه باعث سنگین‌تر شدن وظایف کارکنان هتل می‌گردد تا از سابقه منطقه مسجدسلیمان و خوشنامی خوزستانی‌ها در میهمان‌نوازی دفاع جانانه کنند و آن را بار دیگر در سطح کشور مطرح کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در ادامه با معرفی محمدمراد مرادی به‌عنوان مدیر جدید این هتل ضمن تأکید به لزوم میزبانی شایسته از تمام مخاطبان به‌ویژه تیم‌های فوتبال لیگ برتر عنوان کرد: باید به نکته توجه داشته باشید که اعضای این تیم‌ها به‌عنوان سفیران فرهنگی برای این واحد دانشگاهی منعکس کننده نحوه رفتار و برخورد شما هستند پس سعی کنید کارها را طوری به انجام برسانید که ماندگار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در سه طبقه بنا شده و دارای 56 اتاق سه تخته، سالن کنفرانس مجهز به امکانات سمعی و بصری، سالن غذاخوری به گنجایش 70 نفر، کافی‌شاپ و وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930526000847#sthash.2IvcgFzm.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد