سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان



هفته ای پربارش در انتظار خوزستان

اهواز- ایرنا- اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد که ازهفته آینده شاهد استقرار سیستم باران زا در جو منطقه خواهیم بود و هفته ای پربارش برای این استان رقم خواهد خورد.

کارشناس پیش بینی وضعیت هوای این اداره کل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ورود سامانه ای باران زا در روز جاری به خوزستان افزود: آسمان استان قسمتی ابری در پاره ای نقاط با احتمال بارش های پراکنده و از فردا با کاهش ابر پیش بینی می شود. 

ˈرضا امیری نژادˈ افزود: بارندگی ها تا پایان امشب ادامه دارد و تا روز شنبه آتی هیچ گونه بارشی برای خوزستان پیش بینی نمی شود.

وی از ورود سامانه ای جدید از روز یکشنبه آتی از سمت غرب کشور به خوزستان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه از ظهر همین روز افزایش ابر، افت فشار و بارش هایی برای تمام نقاط خوزستان انتظار می رود.

این کارشناس هواشناسی افزود: با ورود این سامانه بارش ها در خوزستان تا روز سه شنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت.

امیری نژاد دمای هم اینک اهواز را 28 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: دمای اهواز نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش نشان می دهد.

کارشناس هواشناسی خوزستان افزود: گرمترین نقطه استان امروز امیدیه با30درجه سانتی گراد بالای صفر بوده و ایذه با شش درجه دما سردترین نقطه خوزستان بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد