سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


ستاندار خوزستان:
مجموعه‌های نفتی به خانه سالمندان تبدیل شده‌اند

استاندار خوزستان گفت: مجموعه‌های نفتی به دلیل آنکه بازنشستگان را مجددا دعوت به کار می‌کنند، به خانه سالمندان تبدیل شده‌اند.

خبرگزاری فارس: مجموعه‌های نفتی به خانه سالمندان تبدیل شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: وجود پالایشگاه‌ها و مناطق ویژه اقتصادی در استان یک نعمت خدادادی برای مردم خوزستان است که می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی در شکوفایی استان داشته باشند.

وی ادامه داد: سازمان‌هایی که در این مناطق از نعمت‌های خدادادی استان استفاده می‌کنند باید نسبت به خرابی‌هایی که در آن منطقه ایجاد می‌شود پاسخگو باشند و آن خسارت را جبران کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه همه بابت خدماتی که انجام داده و یا نداده‌ایم باید به درگاه خدا پاسخگو باشیم اضافه کرد: وقتی ما می‌توانیم بگوییم افتخاری انجام داده‌ایم که آن افتخار همیشگی باشد در غیر اینصورت آن افتخار ارزشی نخواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: برای استفاده بهتر از پالایشگاه‌ها و مناطق ویژه اقتصادی که در استان فعال هستند در آینده نشستی با حضور مسئولان ارشد آنها در استان برگزار خواهیم کرد تا مردم بتوانند از وجود این پالایشگاه‌ها و مناطق ویژه اقتصادی در شهرهای خودشان بهره‌ای ببرند.

مقتدایی به منطقه ویژه پتروشیمی بندرامام اشاره کرد و ابراز داشت: گردش مالی و سهم اشتغالی بومی که در استان داشته‌اید و همچنین سهم خدماتی که به مردم منطقه رسانده برای ما مهم است و این موضوع را در آینده پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه‌های نفتی به دلیل آن که بازنشستگان را مجددا دعوت به کار می‌کنند، به خانه سالمندان تبدیل شده‌اند و در این راستا باید تجدیدنظر صورت پذیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد