سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور


رئیس هیئت کاراته آبادان:
مشکلات مالی مانع از حضور کاراته آبادان در سطح جهانی شد

رئیس هیئت کاراته آبادان گفت: مشکلات مالی مانع از حضور تیم کاراته آبادان در سطح جهانی شده است.

خبرگزاری فارس: مشکلات مالی مانع از حضور کاراته آبادان در سطح جهانی شد

علی حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مسابقات کشوری کیوکوشین اروپا با موضوع «یادواره شهدای اروندکنار» در رده‌های سنی نوجوانان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای جاری در این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خوزستان در این مسابقات فقط با یک تیم شرکت می‌کند و امید می‌رود با توانمندی این تیم که ورزشکاران جهانی دارد، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

رئیس هیئت کاراته آبادان با اشاره به برگزاری جشنواره معرفی از قهرمانان کشور افزود: 16 اسفندماه جاری، جشنواره معرفی از قهرمانان کشور در آبادان برگزار خواهد شد.

حیاتی با بیان اینکه مراسم تقدیر از ورزشکاران آبادان باعث ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌شود، ابراز امیدواری کرد که 20 اسفندماه جاری در مراسمی که از سوی اداره ورزش و جوانان آبادان برای تقدیر از ورزشکاران در نظر گرفته شده است به طور حتم کاراته‌کاران آبادانی نیز حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: کاراته آبادان به دلیل اینکه مشکل بودجه دارد و از حمایت‌های مالی نهادهای مستقر در این شهر برخوردار نیست در دوره قبل نتوانست در اردوهای خارج از کشور حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، این شهر دارای کاراته‌کاران بسیاری خوبی است که در سطح جهانی به رقابت می‌پردازند و لزوم حمایت تمام مسئولان بیش از پیش از تیم احساس می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد