سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار موفقیتهای ورزشی خوزستان

 

پیروزی تیم بوکس خوزستان در برابر بصره عراق
 
 
اهواز - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت بوکس خوزستان گفت: تیم بوکس منتخب استان خوزستان مقابل تیم بصره عراق به پیروزی دست یافت.

حمزه حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم منتخب استان که به دعوت فدراسیون بوکس عراق به این کشور سفر کرده است، در اولین بازی تدارکاتی به مصاف تیم بصره عراق رفت که درپایان موفق شد با نتیجه پنج بریک ازسد حریف خود عبور کند.

حیدری با اشاره به اینکه تیم منتخب خوزستان با حضور شش ورزشکار، سه داور و چهار پیشکسوت بوکس برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی و دو بازی تدارکاتی به کشور عراق سفر کرده، افزود: تیم منتخب استان به احتمال فراوان در یک بازی تدارکاتی دیگر در عراق به میدان خواهد رفت.

وی گفت: اعضای تیم بوکس منتخب استان روز گذشته با حضور در شهر کربلا به زیارت حرم امام حسین(ع) پرداختند.

دبیر هیئت بوکس خوزستان گفت: تیم استان در کنار برگزاری بازیهای تدارکاتی در تمرینات مشترک با تیم بوکس بصره عراق نیز شرکت می کند.

وی درخصوص علت حضور تیم بوکس استان در عراق گفت: فدراسیون بوکس عراق، خواهان حضور تیم ملی کشورمان دراین کشور بود که با نظر احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس ایران، تیم منتخب بوکس خوزستان به عراق اعزام شد.

دبیر هیئت بوکس خوزستان با بیان اینکه بوکس عراق از جایگاه مناسبی برخوردار است، اظهار کرد: این اردوی مشترک برای تبادل تکنیک و فن است و می تواند در عملکرد بوکسورهای ما نیز تاثیر بگذارد.

 

 

دختران کاراته کای شوشی در مسابقات قهرمانی کشوری درخشیدند
 
 
شوش - خبرگزاری مهر: دختران کاراته کای شهرستان شوش توانستند در مسابقات قهرمانی کشوری در آمل 17 مدال را از آن خود کنند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان شوش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بانوان کاراته کای سبک شوتوکان شهرستان شوش با مربیگری شهناز خنیفر با ۱۰ کاراته کا راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند که حاصل درخشش این ورزشکاران بود.

علی کیائی منش افزود: میزبانی این مسابقات را شهرستان آمل بر عهده گرفته بود.

کیائی منش یادآور شد: در این مسابقات تیم شوش با درخشش قابل توجه خود موفق به کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و ۱۲ مدال برنز شد.

وی گفت: این ورزشکاران شب گذشته در میان استقبال مسئولان و خانواده های قهرمانان به شوش بازگشت.

رئیس هیئت کاراته شهرستان شوش همچنین گفت: مراسم استقبال از قهرمانان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین ریاست و دبیر هیئت کاراته شهرستان شوش برگزار شد.

کیائی منش با بیان اینکه تیم کاراته شوش با ۱۰ کاراته کا در این مسابقات شرکت کرده بود، توضیح داد: این تیم با انتصاب دو رشته کاتا و کومیته ۱۷ مدال را کسب کرد.

به گفته وی، در این دوره از رقابت ها یک هزار کاراته کا از تمام استان های کشور شرکت کردند.

دختران کاراته کای شوشی در سال های اخیر بیشترین مقام های کاراته استان را دریافت کردند و توانستند مقام های کشوری را از آن خود کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد