سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

شهدای پاسارگاد قهرمان دومین لیگ محلات فوتبال آبادان شد
 
 
آبادان – خبرگزاری مهر: تیم شهدای پاسارگاد قهرمان دومین لیگ محلات فوتبال شهرستان آبادان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شنبه شب در دیدار پایانی دومین لیگ محلات فوتبال آبادان، تیم شهدای پاسارگاد توانست با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم شهید دارمی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی آبادان در آئین اختتامیه این بازیها که به طور زنده از شبکه محلی آبادان  نیز پخش می شد در جمع خبرنگاران گفت: این دوره از مسابقات با انجام فراخوان در مناطق سه گانه شهرداری آغاز شد.

محمود رضا شیرازی افزود: در دومین لیگ محلات فوتبال آبادان 28 تیم در قالب 356 نفر شرکت کردند.

به گفته وی در این دوره از مسابقات 68 بازی انجام شد که 373 گل نیز به ثمر رسید.

وی با قدردانی از همکاری شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از ابتدای شروع مسئولیتم در آبادان توسعه ورزش به ویژه فوتبال محلات مد نظر بود.

شهردار آبادان همچنین از آغاز سومین لیگ محلات از نیمه شهریور ماه جاری خبر داد و تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت و کشف استعدادها از جمله اهداف برپایی لیگ محلات به شمار می رود.

شیرازی یادآور شد: توسعه زمینهای ورزشی از مهمترین اهداف هیئت ورزشهای همگانی است که ساخت مجموعه سرپوشیده چند منظوره ویژه بانوان در همین راستا صورت گرفته که در هفته جاری به طور رسمی افتتاح می شود.وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر حمایت از سایر تیمهای ورزشی در سطح آبادان گفت: در صورت نبود مشکل مالی این کار در لیست برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دومین لیگ محلات فوتبال آبادان تیمهای شهدای پاسارگاد، شهید دارمی و شهید چمران به ترتیب اول تا شوم شدند که به تیمهای اول و دوم به ترتیب 15 میلیون ریال و 12 میلیون ریال از سوی هیئت ورزشهای همگانی آبادان(شهرداری) اهدا شد.جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم خلیج فارس رسید و کورش فرهادی، حسن ناصرنژادی و محمد مختار زاده قضاوت مسابقه فینال را بر عهده داشتند.

 

 

تیم راگبی خوزستان در لیگ برتر کشور به مقام چهارم رسید
 
 
اهواز- خبرگزاری مهر : رئیس کمیته راگبی هیات انجمنهای ورزشی خوزستان از کسب عنوان چهارم راگبی لیگ برتر باشگاههای کشور توسط تیم هیات خوزستان خبر داد.

سیروس داوودی درگفتگو با خبرنگارمهر عنوان کرد: مسابقات راگبی لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حضور 216 ورزشکار درقالب 18 تیم در دو بخش آقایان و بانوان در کرمان برگزار شد که در بخش آقایان تیم هیات استان با کسب دو پیروزی و سه شکست پس از تیمهای فارس، کرمان و تهران عنوان چهارم را به خود اختصاص داد و در بخش بانوان نیز تیم هیات خوزستان در سکوی ششم قرارگرفت.

وی با اشاره به تقدیر از فائزه خلفی از استان خوزستان به عنوان یکی از بهترین ورزشکاران بخش بانوان راگبی کشور در سال گذشته در حاشیه این مسابقات، گفت: تیمهای هیات استان در دقیقه 90 به کرمان اعزام شدند زیرا به علت مشکلات مالی قصد نداشتیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم اما برای حذف نشدن سهمیه خوزستان در لیگ برتر راگبی، مجبور به حضور در کرمان شدیم.

داوودی افزود:به علت مشکلات مالی و عدم وجود حمایت کننده سه بازیکن ملی پوش راگبی استان در مسابقات لیگ برتر برای استان‌های دیگر به میدان رفتند که در صورت حضور این بازیکنان در ترکیب تیم راگبی خوزستان، تیم استان یکی از عناوین اول و دوم را به خود اختصاص می داد و با توجه به اینکه راگبی در خوزستان از پتانسیل خوبی برخوردارد است، در صورت حمایت مسئولان ورزش استان این توانایی را داریم عناوین برتر مسابقات کشوری را کسب کنیم.مسابقات راگبی لیگ برتر باشگاههای کشور، سی‌ام مرداد آغاز و یکم شهریور با شناخت تیمهای برتر درکرمان به پایان رسید.

 

 

چهارمین داور بین‌المللی کشتی خوزستان معرفی شد
 
 
اهواز- خبرگزاری مهر: سرپرست هیات کشتی خوزستان از معرفی مهدی بشیرزاده داور کشتی خوزستان به عنوان داور بین‌المللی از سوی فدراسیون جهانی خبر داد.

علیرضا مراد حاجتی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: براساس اعلام فدراسیون جهانی مهدی بشیرزاده داور شهرستان دزفول و استان به عنوان چهارمین داور بین المللی کشتی خوزستان معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه مهدی بشیرزاده ماه گذشته در کلاس استاژ بین المللی در یونان شرکت کرده و با موفقیت این آزمون را پشت سر گذاشته است، گفت: براساس اعلام سایت فدراسیون جهانی کشتی بشیرزاده در جایگاه داوری درجه 3 بین المللی کشتی قرار دارد و از سال آینده میلادی می تواند در مسابقات بین المللی قضاوت کند.

سرپرست هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه پیش از این نیز 3 داور کشتی استان موفق به کسب درجه بین المللی شده اند، افزود: اردوان صاحب، غلامحسین مرتضوی و بهروز زاده هندیجانی داورانی از استان هستند که پیش ازاین به قضاوت مسابقات بین المللی پرداخته اند.

 

 

کوهنوردان خوزستانی به بام ایران صعود کردند
 
 
اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان گفت: کوهنوردان استان خوزستان به قله دماوند صعود کردند.

قدرت‌اله نیکخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم منتخب استان با حضور 43 ورزشکار از 11 شهرستان به مدت دو روز به قله پنج هزار و 671 متری دماوند صعود کردند.

نیکخواه افزود: این صعود به مناسبت گرامیداشت کوهنورد فقید حمید روزبهانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این تیمهایی از استان خوزستان موفق شده بودند به قله دماوند صعود کنند، افزود: ترکیب اصلی صعودکنندگان به دماوند افراد زیر 40 سال را تشکیل داده بودند.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان از برگزاری دوره یک روزه آب و هوا شناسی در اهواز خبرداد و افزود: در این کلاس، شرکت‌کنندگان با چگونگی حضور در ارتفاعات در شرایط آب و هوایی مختلف آشنا شدند.

مرحوم حمید روزبهانی سال 1388 به علت سکته قلبی درگذشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد