سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

اعزام 6 بوکسور نوجوان خوزستانی به مسابقات قهرمانی کشور
ورزشی  14:44:30 1392/06/03

926-3381-5 کد خبر

 

6 بوکسور خوزستانی به رقابت های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

 سیروس حیدری، دبیر هیات بوکس استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: بازیکنان تیم خوزستان امروز بعد از ظهر به اراک اعزام می‌شوند و روز سه شنبه (پنجم شهریورماه) به مدت چهار روز با حریفان خود رقابت می‌کنند.وی ادامه داد: نوید چهارسنگی، رضا رضوانیا، رامین شهپیری و رضا احمدی همگی از ایذه، محمد شیخ‌زاده از رامهرمز و محمد رازی زاده از اهواز به مربیگری و سرپرستی فرید امانی، اعضای تیم خوزستان را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.


 

شکست تیم بسکتبال باویلچر خوزستان در دور اول لیگ برتر کشور
ورزشی  14:13:54 1392/06/03

926-3281-5 کد خبر

 

نماینده خوزستان در دو بازی دور اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور مغلوب شد.

 

غفور کامروا، سرمربی تیم بسکتبال باویلچر استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: این مسابقات از 30 شهریورماه به مدت سه روز در تهران برگزار شد که خوزستان در گروه الف این مسابقات با تیم های جانبازان شیراز، کهریزک تهران و اصفهان هم گروه است.

 وی ادامه داد: در این رقابت ها شیراز در مسابقات شرکت نکرد و ما به مصاف تیم های تهران و اصفهان رفتیم که برابر هر دو تیم هم مغلوب شدیم. سرمربی تیم بسکتبال باویلچر خوزستان گفت: باتوجه به این که تمرینات مان به شکل واقعی شروع نشده بود و هنوز مشخص نبود که تیم در رقابت ها شرکت می کند یا خیر و هم چنین وجود مشکلات مالی، این دیدارها را واگذار کردیم. وی بیان کرد: ما مشکلات بسیاری داریم و بیشتر ویلچرهای بازیکنان خراب هستند و قابل استفاده نمی باشند، این در حالی است که ما بودجه ای نداریم که ویلچر خریداری کنیم و اگر هم ویلچر نباشد، ورزشکار معلول نمی تواند حرکت کند.

 کامروا ادامه داد: بیشتر تیم ها از ویلچرهای نو، مدرن و مطابق بدن ورزشکار استفاده می کنند و به همین دلیل ورزشکار به راحتی می تواند حرکت کند اما بازیکنان ما چنین ویلچرهایی ندارند. وی عنوان کرد: باتوجه به این که مسابقات به تازگی آغاز شده بود و بیشتر تیم ها تمرینات مناسبی نداشتند، عملکرد خیلی خوبی از خود ارایه ندادند اما این امید می رود که در دور بعد شاهد بازی های بهتری باشیم. به نظرم عملکرد تیم ما در دور اول بد نبود و انشاالله در دور دوم با تمرینات مستمری که از امروز شروع خواهد شد، با آمادگی کامل وارد مسابقات شده و مقام دار این رقابت ها خواهیم شد.سرمربی تیم بسکتبال باویلچر خوزستان در پایان درباره دور دوم این مسابقات گفت: این مرحله دوم مهرماه در اهوار برگزار خواهد شد.

 

در پایان هفته های اول و دوم لیگ برتر تیراندازی کشور؛
سه شکست و یک پیروزی حاصل کار تیم حفاری
ورزشی  14:1:37 1392/06/03

926-3181-5 کد خبر
 

تیم تیراندازی ملی حفاری با یک پیروزی و سه شکست در هر دو بخش تفنگ و تپانچه به کار خود در هفته اول و دوم لیگ برتر کشور پایان داد.

 سپیدار بختیاری، مربی تیم تیراندازی ملی حفاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: در هفته اول و دوم بدشانسی آوردیم و سه بازیکن ما دچار سرماخوردگی و مصدومیت شدند که این موضوع بر عملکردمان تاثیر گذاشت.

 وی با بیان این که مسابقات از 31 شهریورماه به مدت دو روز در تهران برگزار شد، ادامه داد: در بازی اول به مصاف تیم مقاومت رفتیم که سال گذشته در بخش تفنگ قهرمان لیگ برتر کشور شده بود. این تیم چهار بازیکنی را که در خط مسابقه قرار داد، بسیار عالی بودند و درنهایت ما با اختلاف یک امتیاز، بازی را در هر دو بخش تفنگ و تپانچه بادی واگذار کردیم.

 مربی تیم تیراندازی ملی حفاری بیان کرد: در دیدار دوم برابر پاس قوامین بازی کردیم که در بخش تفنگ پیروز شدیم اما در بخش تپانچه بازهم با اختلاف بسیار کم، نتیجه را واگذار کردیم. ما در دو دیداری که برابر مقاومت و پاس انجام دادیم، با بازیکنان ذخیره بازی کردیم.

 وی خاطر نشان کرد: باتوجه به امتیازهای به دست آمده، تیم ما در پایان هفته اول و دوم پس از مقاومت و نزاجا تهران در جایگاه سوم قرار دارد. درکل شش تیم در لیگ برتر تیراندازی کشور حضور دارند.

 بختیاری عملکرد تیراندازان تیمش را خوب دانست و گفت: متاسفانه در این دو هفته با بدشانسی مواجه شدیم و بازی ها را با اختلاف کمی واگذار کردیم اما این امید می رود با تمریناتی که انجام می دهیم، نتایج را جبران کنیم.وی در پایان اظهار کرد: هفته های سوم و چهارم این رقابت ها 21 و 22 شهریورماه برگزار می شود که ما در این دو هفته به مصاف تیم های سیستان و بلوچستان و سپاهان اصفهان خواهیم رفت.

 

 

حضور ورزشکاران خوزستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال دستی
ورزشی  13:44:17 1392/06/03

926-3081-5 کد خبر
 

ورزشکاران خوزستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی فوتبال دستی شرکت می کنند.

 احمد گل، دبیر کمیته فوتبال دستی هیات انجمن های ورزشی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: این رقابت ها از 14 شهریورماه به مدت دو روز تهران برگزار می شود.وی ادامه داد: سینا خیطان، کورش قربانی، صادق فتحی زاده، باقر دریس، محسن مرادی، محمد شیخی، داوود فقیه پور، ساسان شهابی، معین بیت سیاح، احمد گل، مهرداد چراغی، خلیل سلطان  پورزاده و قاسم منعمی، نفرات اعزامی خوزستان را به این رقابت ها تشکیل می دهند. 

دبیر کمیته فوتبال دستی هیات انجمن های ورزشی خوزستان در پایان گفت: این مسابقات جهت انتخاب نفرات تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی مالزی است.

 

برگزاری مسابقات جودو نوجوانان خوزستان
ورزشی  13:20:16 1392/06/03

 

مسابقات جودو نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات دهم شهریورماه با شرکت 10 تیم از شهرستان های اهواز، اندیمشک، شوشتر، دزفول، هفتکل، آبادان، خرمشهر، بندرامام و ماهشهر در 9 وزن در خانه جودو اهواز برگزار می شود. هر شهرستان با پنج جودوکار که از بهترین های شهرستان خود هستند در این رقابت ها حاضر می شود. نفرات برتر این رقابت ها پانزدهم شهریورماه در قالب تیم استان در مسابقات کشوری که انتخابی تیم ملی نیز است شرکت می کنند.

رقابت ووشوکاران خوزستانی در پیکارهای استانی ساندا
ورزشی  13:29:12 1392/06/03

926-2981-5 کد خبر
 

رقابت های قهرمانی ووشو خوزستان در بخش ساندا برگزار می شود. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان، این مسابقات هشتم شهریورماه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در باشگاه قدس اهواز برگزار می شود. رقابت ها با حضور ووشوکارانی از شهرستان های ماهشهر، رامشیر، دزفول، شوشتر، اهواز، اندیمشک، ایذه، باغملک و حمیدیه و در رده سنی جوانان در هشت وزن و بزرگسالان در 10 وزن برگزار خواهد شد.

 مقام آوران این مسابقات به مسابقات کشوری که آبان و یا آذرماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.


یک افتخار ورزشی برای خوزستان 

 

 

در رده سنی نوجوانان و جوانان
کاراته‌کاهای خوزستانی قهرمان کشور شدند

کاراته‌کاهای خوزستانی در مسابقات کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان قهرمان شدند.

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای خوزستانی قهرمان کشور شدند 

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، مسابقات کاراته کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با حضور 270 کاراته‌کا در شهرکرد برگزار شد.

در این رقابت‌ها ورزشکاران خوزستانی خوش درخشیدند و موفق شدند در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی کشور دست یابند.

کاراته‌کاهای خوزستان در رده سنی نوجوانان و جوانان موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند.

در رده سنی نوجوانان پس از خوزستان تیم‌های خراسان و چهارمحال و بختیاری در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده جوانان نیز پس از کاراته‌کاهای خوزستان تیم‌های تهران و خراسان رضوی بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور با حضور 19 استان در شهرکرد برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد