سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوش

 

واکنش نماینده شوش به واگذاری شرکت کاغذ پارس به بخش‌خصوصی
اقتصادی  9:43:35 1392/06/02

926-374-5 کد خبر
 

نماینده شوش‌دانیال(ع) در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نارضایتی خود از واگذاری شرکت کاغذ پارس هفت‌تپه به بخش‌خصوصی، گفت: این شرکت چند ماهی است که سودده شده و دیگر نیازی به واگذاری آن به بخش‌خصوصی نیست.

سیدراضی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، عنوان‌کرد: شرکت کاغذ پارس از سال‌گذشته دچار ورشکستگی شد اما با گران شدن قیمت کاغذ دوباره رونق گرفت و به مرحله سود دهی رسید و بنابراین دیگر اجباری در اجرای اصل 44 و خصوصی شدن وجود ندارد.

وی افزود: واگذاری این شرکت به بخش‌خصوصی مربوط به زمانی است که دچار زیان شده بود.

نماینده شوش دانیال(ع) در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: ما به واگذاری شرکت کاغذ پارس به بخش‌خصوصی معترضیم زیرا اکنون که سودده شده چرا باید به بخش‌خصوصی واگذار شود.

نوری تصریح‌کرد: ما تجربه کافی را در واگذاری شرکت قند داشتیم که این شرکت با گذشت چند سال از واگذاری هنوز راکد و بلاتکلیف مانده است.

وی اظهارکرد: هم‌اکنون در حال پیگیری از سوی سازمان‌های مربوطه هستیم که از واگذاری این شرکت به بخش‌خصوصی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا چند سالی است که شرکت قند شوش دانیال(ع) دچار ورشکستگی شده است که در این میان این شرکت جهت بهبود و رونق دوباره به بخش‌خصوصی واگذار شد اما وضعیت اقتصادی آن بدتر شد. به همین علت مسوولان استانی از واگذاری شرکت کاغذ پارس به بخش‌خصوصی ممانعت می‌کنند زیرا نگران‌اند که این شرکت به سرنوشت شرکت قند دچار شود. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد