سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

 

مجلس بزرگداشت قربانیان سانحه رانندگی دزفول با حضور استاندار خوزستان برگزار شد 

دزفول - مجلس بزرگداشت دوازده قربانی سانحه سقوط خودرو در کانال آبیاری در دزفول با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استان خوزستان و مسوولان محلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این ایین که عصر روز سه شنبه در مسجد صاحب الزمان روستای ˈقلعه طوقˈ از توابع بخش مرکزی دزفول برگزار شد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تسلیت جان باختن دوازده هموطن در این حادثه گفت: این واقعه خوزستان را غمگین کرد.

حجت الاسلام ˈسیدلطف الله سپهرˈ افزود: نشست های متعددی در خصوص پیش آمدهای تلخ خوزستان تشکیل و استاندار دستورات امنیتی، حفاظتی، فرهنگی و اجتماعی لازم را ابلاغ کرده است.

وی مراتب همدردی و همراهی مسوولان استان خوزستان را به خانواده های عزادار ابراز داشت و گفت: عبرت هایی در مرگ نهفته است و باید از آنها درس گرفت.

ˈسیدجعفر حجازیˈ استاندار خوزستان و هیات همراه همچنین بر مزار کشته شدگان این حادثه در قبرستان بهشت علی دزفول حضور یافت و با قرائت فاتحه نسبت به آنان ادای احترام کرد.

 

در اولین روز هفته دولت انجام شد؛
ادای احترام استاندار و مدیران دولتی خوزستان به شهدا
سیاسی  8:50:23 1392/06/02
926-173-5 کد خبر
RSS :: پرینت

استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران دولتی خوزستان لحظاتی پیش با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه خوزستان، سیدجعفر حجازی، استاندار خوزستان، به همراه جمعی از معاونان استانداری، مسئولان و مدیران ادارات دولتی استان خوزستان لحظاتی پیش و در اولین روز هفته دولت در گلزار شهدای اهواز حضور یافتند و به مقام شهیدان ادای احترام کردند.

همچنین در حاشیه این مراسم یادمان سرداران شهید (مزار شهیدان علی هاشمی و مهدی نریمی) نیز کلنگ زنی شد



در حادثه سقوط یکدستگاه خودرو وانت بار با سیزده نفر سرنشین به کانال بزرگ شبکه آبیاری دز در جاده روستای سنجر در شامگاه شنبه نودزهم مرداد ماه دوازده تن در آب غرق شدند.648/7279

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد