سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 

توقف ساخت ساختمان جدید بیمارستان ابوذر اهواز/ هتلی که بیمارستان شد
 
اهواز – خبرگزاری مهر: رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: روند تکمیل ساختمان جدید بیمارستان ابوذر اهواز به عنوان تنها بیمارستان تخصصی اطفال متوقف شده است.

مهران حکیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وجود اینکه ساخت ساختمان جدید بیمارستان ابوذر یک طرح ملی بوده و روند تکمیل آن کمتر از 50 درصد پیشرفت داشته در زمان حاضر ساخت این ساختمان متوقف شده است.

وی افزود: روند ساخت این ساختمان تا نیمه اول سال فعال بوده اما در زمان حاضر با توجه به جابه جایی دولت‌ها، روند ساخت این ساختمان به صورت موقت متوقف شده است.

حکیم‌زاده افزود: با توجه به این مسئله که بیمارستان ابوذر تنها بیمارستان اطفال در استان خوزستان است و در سال‌های جنگ تحمیلی از هتل به بیمارستان تغییر کاربری داده، به علت قدیمی بودن بعضی از تاسیسات با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از تاسیسات قدیمی ساختمان را بازسازی کرده‌ایم، عنوان کرد: در این چند سال اخیر، بخشهای مانند نوزادان و "آی سی یو" را تاسیس کرده‌ایم و ساخت بخش‌های عفونی و (ان ای سی یو)  نیز از برنامه‌های آینده ما محسوب می‌شود.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز با اشاره به اینکه، بیمارستان ابوذر یک بیمارستان دولتی است، تصریح کرد: از زمان ساخت و افتتاح ساختمان جدید بیمارستان ابوذر اطلاعی ندارم زیرا این طرح ملی و از حوزه کاری ما مستقل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد