سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مترو اهواز

 

نماینده اهواز خبر داد: تلاش برای جذب اعتبار 91 مترو در هفته جاری
اجتماعی  13:41:31 1391/11/29

9111-22414-5 کد خبر

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ امیدواریم تلاش نمایندگان اهواز در مجلس برای جذب 100 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز سال 91 پروژه قطار شهری، تا پایان این هفته نتیجه بدهد.

 شکرخدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: با نیازسنجی این پروژه توسط سازمان قطار شهری اهواز، 100 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی بخش نخست از خط یک مترو برآورد شد. رییس‌جمهور در سفر به اهواز قول تامین این اعتبار را به مسئولان داد که امیدواریم با تلاش‌های انجام شده در این مدت، این میزان به مترو اهواز تخصیص یابد.

 وی افزود: در جلسات برگزار شده با محرابیان، مشاور ارشد رییس‌جمهور، تامین اعتبار پروژه قطار شهری اهواز به جد پیگیری شده است.

 موسوی گفت: به مسئولان کشوری نیز قول داده شد کهدر صورت جذب اعتبار، بخشی از خط یک مترو اهواز حداکثر تا اردیبهشت ماه 92 راه‌اندازی شود.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستور رییس‌جمهور مبنی بر تامین اعتبار 91 مترو اهواز به صورت کتبی ارایه شده؛ در جلسه‌ای که هفته جاری با مسئولان کشوری برگزار می‌شود، تصویب این بودجه پیگیری خواهد شد و امیدواریم پروژه متروی اهواز به سرعت پیشرفت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد