سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان:
بیشترین تصفیه خانه های آب کشور در خوزستان فعالیت می کنند
 
اهواز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه این استان درتعداد تصفیه خانه های آب مقام اول را در کشور داراست گفت: هم اینک 24 تصفیه خانه آب در شهرهای خوزستان وظیفه تولید وتامین آب شرب بهداشتی شهروندان بر عهده دارند.
 
به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای خوزستان 'محسن پویا' دراین باره اظهارداشت: این تصفیه خانه ها درشهرهای جنوب و جنوب شرقی خوزستان قرار دارند که با بهره برداری از منابع سطحی، آب مورد نیاز مردم این شهرها را تامین می کنند.
وی افزود: تصفیه خانه های آب استان در شهرهای آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، شادگان، ماهشهر، آغاجاری، بهبهان، مینو شهر، هفتگل، بندرامام و هندیجان روزانه در ظرفیت های مختلف ، تامین آب مورد نیاز شهرها و تعدادی از روستاهای استان را برعهده دارند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در خوزستان عمده آب تولیدی از منابع سطحی تامین می شود افزود:استفاده از منابع سطحی دراستان از پایداری بیشتری نسبت به منابع زیرزمینی برخوردار است.
پویا همچنین هدف از احداث تصفیه خانه های آب را ارتقای کیفی و کمی آب شرب و بهداشتی مورد نیاز است .
رییس هیات مدیره آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: برای تامین آب مورد نیاز مردم در شهرهای استان از 171 چاه عمیق و تراوشی برداشت آب انجام می شود.
وی مجموع آب تامین شده از تصفیه خانه های خوزستان را 930 هزار مترمکعب در شبانه روز اعلام کرد و افزود: در کنار تاسیسات تامین و توزیع آب 14 آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب فعالیت می کنند که با کنترل کیفی شبانه روزی آب شرب تلاش می نمایند تا آب تولید شده به صورت سالم و بهداشتی دراختیار مردم قرار گیرد.ک /1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد