سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

در ارزیابی کشوری
خوزستان در ساماندهی امور جوانان سوم شد 

خبرگزاری فارس: خوزستان در بخش تقویت و ساماندهی جوانان توانست با کسب امتیاز شش، با یک امتیاز کمتر مقام سوم را در جدول رتبه‌بندی نهایی ستادهای استانی در سال 89 به دست آورد.

خبرگزاری فارس: خوزستان در ساماندهی امور جوانان سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان، براساس نامه وزیر ورزش و جوانان عملکرد 30 استان در سال 89 درباره پرداختن به مقوله جوانان ارزیابی شد که بر این اساس استان خوزستان با کسب امتیاز 73 در ستاد ساماندهی استان و هم‌چنین در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با کسب نمره 23 و مجموع 96 امتیاز توانست در رتبه سوم کشوری پس از استان‌های یزد و گلستان قرار گیرد.
عباس نوری معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این‌باره اظهار داشت: محوریت موضوعات مرتبط با جوانان در جلسات ستاد ساماندهی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بیش از هر چیز مرهون توجه و نگاه ویژه شخص استاندار و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان برای پرداختن و حل مسائل و مشکلات جوانان است.
وی گفت: براساس بند الف ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه، دستگاه‌های اجرایی و موسسات عمومی غیردولتی باید براساس منشور تربیتی نسل جوان و سند توسعه و ساماندهی امور جوانان برنامه‌های خود را از طریق ستاد‌های ملی و استانی عملیاتی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد